Дата и час: 28 Мар 2024 11:05

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2014 14:42 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Привет купих колата със пружини 60/40 (FK shit) , но стойката не ме кефи в смисъл отзад ми стои вирната.В тоя ред на мисли имам H&R червени 60/40 и вчера тръгнах да сменям задните обаче като наложих H&R до FK-то и после премерих с рулетка излиза че H&R са с 2см по високи , логично сметнах че колата ще се вирне още повече отзад и нe ги сложих.Въпроса ми е двойния стоп ли е по-лек отзад и за това се получава така или ? Решението какво е ? Пружини на -50мм отзад или някакви регулируеми ? Колата е знаете ама все пак 2 снимки.
Изображение
Изображение

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2014 17:14 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Аз лично мисля, че по-отворената вежда на двойния стоп си играе лоша шега със зрението ти. Предлагам ти да си сложиш Х&Р-а да видиш какво що. Задните лесно се сменят поне :thumbsup: . Дали двойния стоп е по-лек не знам, не съм мерил. Спомням си дискусия, на която обсъждахме, че зависи колата с какво оборудване е.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2014 19:58 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Аз имам едни от опел,но може би пък те ще са ти твърде ниски.


Последна промяна nikito7 на 05 Апр 2014 21:43, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2014 21:00 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Това, че имат разлика в дължините при ненатоварено състояние нищо не значи, има си разлика и в материала и в диаметъра на тела на пружината, та за да разбереш каво ще се получи слагай и пробвай.Както Гришата вметна, отзад поне става лесно и бързо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2014 21:40 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Благодарско за съветите и мненията :thumbsup: Ще се почва пак залягането отдолу тия дни , утре отивам за джанти и шпер. Иначе го правих упражнението със задните пружини вчера сваляне качване :hihi: Даже H&R-а е наистина по-дебел в диаметър на тела, тия дни ще взема и скоби за предните пружини и скоба за накрайниците и направо цялото упражнение наведнъж. :thumbsup: :chug: Май е крайно време да си пусна и аз една тема :oops:

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade