Дата и час: 28 Мар 2024 20:45

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2016 16:25 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
След като установих, че моята шпер касета е заминала се разчетох и събрах каквото намерих из нета.

Ето тази инструкция ми хареса най-много:
http://buildraceparty.com/diy-tech-how- ... ferential/

Нужните карантии за ребилд не се продават през BMW, но за сметка на това същите шпер касети се ползват от други производители и могат да се поръчат по номера на Porsche:
http://www.autoatlanta.com/porsche-part ... 305-05.php

От това което разбрах най-често се налага смяна единствено и само на фрикционните дискове. Дочух, че такива фрикциони се произвеждат тук. Не знам кой, къде и как. Мненията за качеството са противоречиви, но всякакви коментари ще са от полза.

Цената на оригинални фрикциони не е никак малка. Не съм и 100% сигурен дали наистина няма да има нужда от смяна и на огледални дискове и пружини. Надявам се тези от вас които са правили процедурата да споделят опит и мнения.

Относно това дали да търся стоково 25% заключване или да увелича на 40% (с добавяне на трети фрикционен + огледален диск) ме посъветваха да остана на 25% при положение, че целта е кола за улицата.

Решил съм сам да ребилдна моята касета и ще се постарая да документирам. Това което ще трябва да си набавя е:
- Нови фрикционни дискове - 2бр.
- Нови болтове за касетата - 8бр.
- Масло вече съм си взел Motul GEAR 300 LS 75W-90 Limited Slip Diff Oil - 2бр. (и добре, че не го налях преди да установя, че е заминала касетата)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2016 16:46 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Защо си избрал такова масло?
Кастрола за шпер - CASTROL SYNTRAX LS 75W-140 1L
Не знам 75-90 дали е подходящо ...

Тук се правят фрикциони от керамика, но не знам и аз кой ...
Имах някакъв контакт по едно време ама не намирам сега ...
Ако нещо открия ще пиша тук за да го има :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2016 16:50 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
75-90 е за отворени диференциали

75-140 е за шперове. Има американско масло което е 75-160 .. и се води ъпгрейд, но в европа не съм виждал да го ползват.

по спомен малко прасе събираше 800-900 грама .. голямо събира кило и двеста


Фрикциони правеше RaceFace .. и от миналата година казаха, че са започнали да ги правят от нов материал и вече били "същите" като оригиналните .. но това са само неща които съм чувал. Възможно е да се правят и от други хора.

Според мен е по-добре да се пилнат малко рампите .. за да заключва малко по-лесно, ако се търси ъпгрейд.

:thumbsup:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2016 17:55 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Не знам дали РейсФейс е същото, но ето инфо от повера, мисля, че имах тези контакти и аз ...

maxpower написа:
Jim Beam написа:
zlatev2000 написа:
...Четох из форума и разбрах че имало някъв пич които ги прави ама за цени нищо не намерих.

35 лева фрикционен диск
20 лева кръстачката

От хората от Дружба/Слатина (за съжаление контакти нямам).

тел за връзка: 0885121639 или 0895640300 - Венци да взема да го сложа тоя контакт, че редовно се пита. Тия цени са за малко прасе, за голямо фрикциона е 40лв, пластините забравих колко ми каза, инфото е от днеска :yes:


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=350265


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2016 19:05 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Венци от DDT, дето кара една компресорна Е34-ка.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2016 00:18 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
TheStorm написа:
...
Според мен е по-добре да се пилнат малко рампите .. за да заключва малко по-лесно, ако се търси ъпгрейд.

:thumbsup:

И като се пилнат малко рампите после се чудим защо шпера е заминал...
То тая работа не е като оная работа, дето ако може малко още повече и големия кеф... :hihi:

Те ония са изхарчили милиони за развойна дейност, а тук някакви гаражни герои "пипат" малко рампите и откриват неща, за които и Айнщайн не е мечтал във физиката. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2016 00:40 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
точно така - бай Гюнтер като го е мислил е гледал как да направи колата да е лесна за каране от широк кръг клиенти. За да може да е не се пребият като дадат повече газ. Когато искаш да си я направиш по твоя вкус почваш да модифицираш. Я окачване ще сложиш, я шпера ще подобриш, я ще удвоиш цилиндрите и ще сложиш мост и диференциал с около 100 кила по-тежки от фабричните...

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2016 00:54 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Бъркаш... бай Гюнтер като е правил шпера на Е30 ДТМ не е пипал само рампите...
Едно уравнение като го "пипнеш" само от едната страна и вече знакът за равенство се обезсмисля.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2016 07:14 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
TheStorm написа:
75-90 е за отворени диференциали
75-140 е за шперове. Има американско масло което е 75-160 .. и се води ъпгрейд, но в европа не съм виждал да го ползват.


75-140 би трябвало да съм си закупил. Не е при мен - просто хванах от google първото което излезе като резултата за "motul lsd". Мартин (RacePilot) просто каза, че това е маслото и не съм чел нищо по-въпроса.

TheStorm написа:
Фрикциони правеше RaceFace .. и от миналата година казаха, че са започнали да ги правят от нов материал и вече били "същите" като оригиналните .. но това са само неща които съм чувал. Възможно е да се правят и от други хора.


Много ти благодаря за инфото :thumbsup: Писах им. Пратиха тази снимка:
Изображение
Обясниха, че материала е металокерамика. Обясниха, че е по-твърд от оригиналните и е възможно да износят по-бързо огледалните дискове. За това ми препоръчват да взема и огледални дискове от тях които са също от по-твърд материал съобразен с фрикционите им.

TheStorm написа:
Според мен е по-добре да се пилнат малко рампите .. за да заключва малко по-лесно, ако се търси ъпгрейд.

:thumbsup:


Кое наричаш рампи на тази схема?
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2016 07:17 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Kroki написа:
Венци от DDT, дето кара една компресорна Е34-ка.


Знаеш ли дали FaceRacer и Венци от DDT имат различно прозводство на фрикциони? Опитвам се да разбера FaceRacer ли са единствените тук които прозвеждат или има други.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade