Понеже от доста време ми прави впечатление, че в Павара се надпреварват да пишат глупост след глупост по тоя въпрос, та рекох малко да си разясним нещата.
Още отдавна някой беше написал в Павара, че кардана се бил балансирал с двете парчета предно и задно ЗАЕДНО, сега гледам, че всички овце там, куцо и сакато продължава да блее в синхрон с тая глупост, независимо, че си нямат и най-малка идея за какво говорят.
Та ми се ще да попитам, знае ли някой КАК точно става тоя баланс и на двете парчета ЗАЕДНО на кардана?
_______________
>>> от GRINGO » 25 Окт 2010, 23:02 <<<
Двете парчета се балансират по отделно.
Всяко парче се балансира и в двата края.
Може би заблудата идва от това, че трябва да се спази точно определено позициониране на двете карета
едно спрямо друго.
Ако не са позиционирани както трябва се получават вибраций, защото този вид гъвкаво съединение не предава
съвсем чисто кръговото движение.
Когато се разположат едно срещу друго двете карета колебанията в ъгловата скорост от едното каре се гасят от другото.
Ето малко инфо
http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_joint