e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Задача за напреднали http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=1575 |
Страница 5 от 10 |
Автор: | NaKi4 [ 30 Авг 2017 20:45 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Е как така широчината на джантата не влияе на ЕТ-то |
Автор: | michev [ 30 Авг 2017 21:48 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Предполагам колегите имат предвид, че джанти с различна ширина могат да имат еднакво ЕТ и обратното. |
Автор: | Renegade [ 30 Авг 2017 22:18 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
NaKi4 написа: Е как така широчината на джантата не влияе на ЕТ-то А как влияе? |
Автор: | host [ 01 Сеп 2017 20:29 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Renegade написа: intruder написа: Добре са станали! Дано и да се запазят така, че тва полираното много капризно или поне на мен така ми идва ... Полировчика е споменал за някаква скъпа паста (която се ползва от чопърджиите да си лъскат хромираните детайли по "струговете" си), която била много ефективна, ако се прилагала след всяко миене и подсушаване на джантата. intruder написа: TheStorm написа: ще застанат интересно на хикса Не е подходящо ЕТ-то много и гумата ше требва да е бая балон, ама треа да се пробва При смяната на зимните ще взема да пробвам ако не забравя Пак ли ще има фил & редрил? доказано работещ продукт е паста "PUMA" 318000 http://solingen-burgas.com/index.php?ma ... ts_id=1713 лично аз имам джанти с полиран борд на ежедневния си автомобил и въпреки, че са полирани преди години ако човек има желание (аз нямам) след 30мин обработка "на ръка" след мивка вадят блясък доволно, а ако след всяка мивка се прави са на огледало пак ... но трябва някой да клечи край колата, да не го мързи и да търка старателно и безжалостно |
Автор: | Renegade [ 01 Сеп 2017 20:53 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
host написа: ... доказано работещ продукт е паста "PUMA" 318000 http://solingen-burgas.com/index.php?ma ... ts_id=1713 лично аз имам джанти с полиран борд на ежедневния си автомобил и въпреки, че са полирани преди години ако човек има желание (аз нямам) след 30мин обработка "на ръка" след мивка вадят блясък доволно, а ако след всяка мивка се прави са на огледало пак ... но трябва някой да клечи край колата, да не го мързи и да търка старателно и безжалостно Полезна информация, благодаря! |
Автор: | NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:14 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Renegade написа: ...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата... Не можеш да сравняваш ЕТ-то на джанти с различна широчина, защото ЕТ-то се влияе от широчината. Мога да го начертая ако искаш, тъкмо ще има нагледен пример във форума |
Автор: | Renegade [ 06 Сеп 2017 22:22 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
NaKi4 написа: Renegade написа: ...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата... Не можеш да сравняваш ЕТ-то на джанти с различна широчина, защото ЕТ-то се влияе от широчината. Мога да го начертая ако искаш, тъкмо ще има нагледен пример във форума Давай. |
Автор: | NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:42 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Не съм се старал, то и няма смисъл, но мисля че се разбира. Горния правоъгълник е джанта 16х7,5 , долния е 16х9 като и двете са с ЕТ15 (0,6 инча) Осовата линия която е през цялата снимка символизира главината на колата, а осовата линия в средата на всеки правоъгълник показва средата му, спрямо широчината. Плътните линии които "застъпват" дългата осова линия символизират челото на джантата, което е в контакт с главината. http://store.picbg.net/pubpic/9D/15/cfd ... f49d15.JPG |
Автор: | NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:45 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
В този пример който съм дал, две джанти с еднакво ЕТ, но различна широчина, седят по различен начин в калника. По-широката джанта стърчи с ПО 20мм в посока. пп: WAIT...my bad по принцип ЕТ-то е къде се намира центъра на джантата спрямо главината, което и ти си написъл. Просто аз винаги съм гледал на ЕТ-то като стойност за това колко близо ще е ръба на джантата до веждата и в този случай J-то влияе доста |
Автор: | Renegade [ 06 Сеп 2017 23:01 ] |
Заглавие: | Re: Задача за напреднали |
Страница 5 от 10 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |