e30reload
http://e30reload.com/forum/

Задача за напреднали
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=1575
Страница 5 от 10

Автор:  NaKi4 [ 30 Авг 2017 20:45 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

Е как така широчината на джантата не влияе на ЕТ-то :hihi:

Автор:  michev [ 30 Авг 2017 21:48 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

Предполагам колегите имат предвид, че джанти с различна ширина могат да имат еднакво ЕТ и обратното.

Автор:  Renegade [ 30 Авг 2017 22:18 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

NaKi4 написа:
Е как така широчината на джантата не влияе на ЕТ-то :hihi:

А как влияе?

Автор:  host [ 01 Сеп 2017 20:29 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

Renegade написа:
intruder написа:
Добре са станали!
Дано и да се запазят така, че тва полираното много капризно или поне на мен така ми идва ...

Полировчика е споменал за някаква скъпа паста (която се ползва от чопърджиите да си лъскат хромираните детайли по "струговете" си), която била много ефективна, ако се прилагала след всяко миене и подсушаване на джантата.
intruder написа:
TheStorm написа:
ще застанат интересно на хикса :drive:

Не е подходящо ЕТ-то много и гумата ше требва да е бая балон, ама треа да се пробва :hihi:
При смяната на зимните ще взема да пробвам ако не забравя :D

Пак ли ще има фил & редрил? :hihi:


доказано работещ продукт е паста "PUMA" 318000
http://solingen-burgas.com/index.php?ma ... ts_id=1713

лично аз имам джанти с полиран борд на ежедневния си автомобил и въпреки, че са полирани преди години ако човек има желание (аз нямам) след 30мин обработка "на ръка" след мивка вадят блясък доволно, а ако след всяка мивка се прави са на огледало пак ... но трябва някой да клечи край колата, да не го мързи и да търка старателно и безжалостно

Автор:  Renegade [ 01 Сеп 2017 20:53 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

host написа:
...
доказано работещ продукт е паста "PUMA" 318000
http://solingen-burgas.com/index.php?ma ... ts_id=1713

лично аз имам джанти с полиран борд на ежедневния си автомобил и въпреки, че са полирани преди години ако човек има желание (аз нямам) след 30мин обработка "на ръка" след мивка вадят блясък доволно, а ако след всяка мивка се прави са на огледало пак ... но трябва някой да клечи край колата, да не го мързи и да търка старателно и безжалостно

Полезна информация, благодаря! :thumbsup:

Автор:  NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:14 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

Renegade написа:
...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата...


Не можеш да сравняваш ЕТ-то на джанти с различна широчина, защото ЕТ-то се влияе от широчината. Мога да го начертая ако искаш, тъкмо ще има нагледен пример във форума

Автор:  Renegade [ 06 Сеп 2017 22:22 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

NaKi4 написа:
Renegade написа:
...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата...


Не можеш да сравняваш ЕТ-то на джанти с различна широчина, защото ЕТ-то се влияе от широчината. Мога да го начертая ако искаш, тъкмо ще има нагледен пример във форума

Давай. :thumbsup:

Автор:  NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:42 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

Не съм се старал, то и няма смисъл, но мисля че се разбира.
Горния правоъгълник е джанта 16х7,5 , долния е 16х9 като и двете са с ЕТ15 (0,6 инча) Осовата линия която е през цялата снимка символизира главината на колата, а осовата линия в средата на всеки правоъгълник показва средата му, спрямо широчината. Плътните линии които "застъпват" дългата осова линия символизират челото на джантата, което е в контакт с главината.

Изображение
http://store.picbg.net/pubpic/9D/15/cfd ... f49d15.JPG

Автор:  NaKi4 [ 06 Сеп 2017 22:45 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

В този пример който съм дал, две джанти с еднакво ЕТ, но различна широчина, седят по различен начин в калника. По-широката джанта стърчи с ПО 20мм в посока.

пп: WAIT...my bad :hihi: по принцип ЕТ-то е къде се намира центъра на джантата спрямо главината, което и ти си написъл. Просто аз винаги съм гледал на ЕТ-то като стойност за това колко близо ще е ръба на джантата до веждата и в този случай J-то влияе доста :hihi:
:chug:

Автор:  Renegade [ 06 Сеп 2017 23:01 ]
Заглавие:  Re: Задача за напреднали

:thumbsup: :chug:

Страница 5 от 10 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/