30 Авг 2017 20:45
30 Авг 2017 21:48
30 Авг 2017 22:18
NaKi4 написа:Е как така широчината на джантата не влияе на ЕТ-то
01 Сеп 2017 20:29
Renegade написа:intruder написа:Добре са станали!
Дано и да се запазят така, че тва полираното много капризно или поне на мен така ми идва ...
Полировчика е споменал за някаква скъпа паста (която се ползва от чопърджиите да си лъскат хромираните детайли по "струговете" си), която била много ефективна, ако се прилагала след всяко миене и подсушаване на джантата.intruder написа:TheStorm написа:ще застанат интересно на хикса
Не е подходящо ЕТ-то много и гумата ше требва да е бая балон, ама треа да се пробва
При смяната на зимните ще взема да пробвам ако не забравя
Пак ли ще има фил & редрил?
01 Сеп 2017 20:53
host написа:...
доказано работещ продукт е паста "PUMA" 318000
http://solingen-burgas.com/index.php?ma ... ts_id=1713
лично аз имам джанти с полиран борд на ежедневния си автомобил и въпреки, че са полирани преди години ако човек има желание (аз нямам) след 30мин обработка "на ръка" след мивка вадят блясък доволно, а ако след всяка мивка се прави са на огледало пак ... но трябва някой да клечи край колата, да не го мързи и да търка старателно и безжалостно
06 Сеп 2017 22:14
Renegade написа:...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата...
06 Сеп 2017 22:22
NaKi4 написа:Renegade написа:...J-то не влияе на ЕТ-то. И да, можеш да сравняваш ЕТ на джанти с различно J, точно защото J-то не влияе на ЕТ-то. ЕТ-то ти показва ОСНОВНО къде стъпва центъра на джантата спрямо главината (респективно спрямо цялото окачване), а в ДОПЪЛНЕНИЕ ти показва и колко се доближава до ръба на веждата. А J-то ти дава представа каква ширина гуми да ползваш. т.е. да не сложиш прекалено тесни или прекалено широки гуми, което влошава сцеплението, а също води до много по-бързо износване на гумата...
Не можеш да сравняваш ЕТ-то на джанти с различна широчина, защото ЕТ-то се влияе от широчината. Мога да го начертая ако искаш, тъкмо ще има нагледен пример във форума
06 Сеп 2017 22:42
06 Сеп 2017 22:45
06 Сеп 2017 23:01