Дата и час: 28 Мар 2024 21:57

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 14 от 14
 [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2013 12:44 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
така, почвам и аз вече да мисля за окачването
това ще се прави тая зима.
отпред: мисля е46 шенкел и е30 носач да емоята концепция, с някакви хубави е46 койли и плеитове.
видях по - горе, че в този вариант главината излиза с 10мм навън спряно огигиналното положение.
какво правим с шарнира? тоест с закачането на шенкела към носача? там доколкото знам размера на отвора на шенкела е по - голям на е46?
може ли да премери някой?
с накрайника на рейката не вярвам да има проблем - този 1 см :dunno: там как е размера става ли накрайника на шенкела?
отзад ще е по - сложно май, искам сегашната височнина (или малко още надолу), но още твърдост и повече камбър, че да има място за по широка джанта :oops:
лошото е, че преди боята не направих веждите и са доста дебели и сега опира даже от време на време.. :|
като цяло отзад идея си нямам как да стане. ще се правят някакви планки по моста май за още камбър.
П.п. с много негативен камбър и леко стречната гума не отива ли вътрешния ръб на джантата в асФалта (където го има) :censored:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2013 20:11 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Отива ако си с много ниска стречната гума и подминеш двата градуса и половина негативен камбър. За отзад казуса ти е много лесно разрешим, има по чуждите форуми как се добавят планките + болт от Е36, дали са даже и парт номер по спомен. вариациите бяха в рамките на +1.5 до -1.5 градуса, отново по спомен. Разтърси се ще го намериш, ако го изровя тая вечер ще го постна и аз.
За отпред с тея е46 шукарии не мога да ти дам отговор... главното действащо лице на тая тема е още по черноморието. Приготвил съм му едни жертви в името на каузата, та съм сигурен, че ще има развитие в тая насока.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013 09:50 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Да, размерът на отвора за шарнира при шенкела на Е46 е по-голям, но мисля, че не няма нищо сложно да се изработи една конусна втулка и да се монтира носача на Е30-ката. Точни размери е най-добре да свалиш от двата шенкела, за да се види каква трябва да е втулката.
Имай предвид, че ако ще слагаш койловъри отпред, много трудно (почти невъзможно) ще е да намериш само предни, всичко се продава в комплект със задни. Задни койловъри при Е30 не е оферта, освен ако не се укрепят допълнително бомбетата и зоните около тях. Отделно, ако се използват койловъри отзад, трябва да се гледа ширината на гумата и ЕТ-то на джантата, защото е възможно гумата да опре в пружината илии евентуално пружината да опре в тунела за амортесьора, ако койловера е с по-широка пружина като диаметър.
За външните накрайници на рейката няй-вероятно няма да имаш проблем, защото тази разлика от 1 см. се образува от главината. По-скоро проблемът ще дойде от значителното изместване на отвора за кормилния накрайник на шенкела напред към фаровете. В този случай трябва или рейката да се измедти съответно напред, или да се ползват други накрайници, с различна геометрия. Този проблем се оправя частично посредством тампони с изместен център на носачите, но не напълно.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013 13:58 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
те тези тампони не са ли задължителни при тази интервенция.
иначе накрайниците на на е46 и е36 еднакви ли са?
а шенкелите?
а отзад няма да са коили. най - много някаква пружина с реглаж

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013 14:25 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
convertible написа:
те тези тампони не са ли задължителни при тази интервенция.
иначе накрайниците на на е46 и е36 еднакви ли са?
а шенкелите?

По принцип - да, защото колелото с пластмасовия шенкел идва малко по-назад, но ако не се слагат прекалено големи като цолаж или прекалено широки гуми, не би трябвало да има проблем.
Накрайниците на Е36 и Е46 не знам дали са еднакви, но тези на Е30 са взаимозаменяеми с тези на Е36, затова е възможен и суапа на рейката. Трябва да се проверят. То при мен ще е задължителна тази проверка, защото аз ще ползвам и пластмасовите носачи, които изхвърлят с допълнителни 2 см. на страна.
Шенкелите на Е36 и Е46 са различни като конструкция, като геометрия не съм ги мерил.
convertible написа:
а отзад няма да са коили. най - много някаква пружина с реглаж

Да де, ама успех с намирането само на предни койловъри. ;)

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2013 21:22 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
всъщност от носача идва 20мм и от главината 10 и затова ет-то на е46 е 40-50, тоест с дискове и съпорти няма да има проблем. значи намирам си шенкели със спирачки направо и всичко си е точно. това разбрах аз. да дали да са от е36 или е46 няма значение, важно е какви койли ще намеря. то и те са почти заменяеми. ще каже ли някой размерите за шарнирните болтове как са, за да се види е36 или е46 шенкел е по - добре.
иначе, търсейки койли се предлагат и за е30 с отделна пружина за отзад (и втулка за рязане на 30ковия шенкел отперд), но тогава остава въпроса със спирачките... :?

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 14 от 14
 [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade