Switch to full style
Важен е не само външния вид, но и функционалността на това, което ни свързва с пътя.
Добави отговор

Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

21 Фев 2014 13:23

http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

21 Фев 2014 14:16

Синтезирана и полезна информация относно гумите:

http://www.avtogumi.com/bg/polezno/index.php

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

03 Мар 2014 11:42

http://www.tire-size-calculator.info

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

23 Яну 2018 01:00

https://www.wheel-size.com/calc/ :thumbsup:

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

23 Яну 2018 14:16

BaSheV написа:https://www.wheel-size.com/calc/ :thumbsup:

:thumbsup:

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

21 Мар 2018 17:05

Някой може ли да даде точни стойности за оградените в кръга полета за Е30
Прикачени файлове
Screenshot (158).png
Screenshot (158).png (146.46 KiB) Прегледано 7913 пъти

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

21 Мар 2018 23:22

Ако ще караш с гуми и джанти, които са близки до заводските параметри, тези стойности не те интересуват. При Е30 има достатъчно място да събереш джанти 17-ки с 235 предни и 255 задни гуми с правилното ЕТ.

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

23 Мар 2018 16:01

Разнообразие и избор на джанти има, на мен са ми интересни по скоро параметрите, какво означават и защо са избрани точно такива, по какъв начин може да се подобри(влоши) управлението чисто теоретично. С избора на джанти с ЕТ значително по различно от ОЕМ параметрите променяме Scrub Radius-a, което би трябвало да повлияе негативно.
Прикачени файлове
Screenshot (161).png
Screenshot (161).png (112.23 KiB) Прегледано 7891 пъти
Screenshot (160).png
Screenshot (160).png (145.24 KiB) Прегледано 7891 пъти

Re: Комбиниран калкулатор за гуми и джанти

23 Мар 2018 18:16

16" 7.5j ET 27 са за Е30 М3, джанти и ги дават за гума 225/45/16. Да scrub-ва за мен е сериозно "влошаване". Да опира (където и да е) е много слабо, и трябва да се избягва на всяка цена според мен!

В случая, това което ти си избрал като параметри, би трябвало да подобри управлението, чисто теоритично, защото колата се снищава една идея(т.е. по нисък център на тежестта) и гумата е по-ниска (sidewall height), при завой гумата ще прави по-малко "коремче"( ще седи по-стегната, няма да се подвива толкова под джантата). Естествено има и гуми с по-твърд борд и тн и тн.
Гумите са много важно нещо. Ако се замисли човек, те са единственото което прави контакт между колата и настилката и изборът им трябва да е съобразен с много неща(цел на автомобила, окачване...)
За жалост нямам възможност да събера джанти от 14 до 16" от 6 до 8j от 10 до 30 ЕТ и още 20-30 комплекта гуми, да ме оставят на една писта малко да си поиграя и да споделя впечатления. Със сигурност някой вече е открил топлата вода (BMW например със сигурност не случайно задават точно такива заводски параметри), но от личен опит толкова мога да кажа.
Добави отговор