Дата и час: 28 Мар 2024 22:50

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2015 23:26 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2014 12:07
Мнения: 8
Привет колеги!
След разглеждането на повечето варианти за по-големи спирачки на е30 се спрях на два варианта ,като и при двата се
ползва е30-сков шенкел ( умишлено изключвам е36 и е46 шенкел заради изместването на колелото назад). И при двата ще се
ползват 280мм дискове за да може да "влиза" 15-ска джанта.
ВАРИАНТ 1
Ползвам спирачен апарат от е36 ,диск 286мм от е36 и е36 главина ,която се захваща със специално изработена втулка.Именно тук имам нужда от помоща Ви ,защото ми трябва чертеж по който да са изработи тази втулка.Това ,което ме притеснява е надежността на тази концепция.Става ли достатъчно здраво ,защото колата ще се кара със слик ,а там натоварването върху лагер-главина е доста голямо.Знам че тук няколко човека ползват
този вариант и ще помоля да изкажат мнение подходящ ли е.
ВАРИАНТ 2
Ползам спирачен диск от корадо г60 (280мм с почти близки параметри до е30-сков диск). Спирачен апарат обаче незнам какъв.Главина си остава
е30-скова.
И при двата варианта ще се налага изработването на планки за захвата на спирачните апарати , но това не ме притеснява.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 08:50 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
На вариант 2 най-предпочитан е апарат от Мазда РХ-7, по спомен беше от 88ма до 92ра. Алуминиев, с голямо разстояние между ушите за закрепване и заради това елементарен за направа на адапторна планка. освен това всичко остава в една равнина.
На втулката за вариант едно има чертеж в темата за минаване на 5х120, може със 5 мм-вата якичка в основата, или без нея. Не съм карал на сликове и не мога да ти кажа дали държи.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 12:15 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2014 12:07
Мнения: 8
Варианта със спирачен апарат от рх7 го знам ,но тук в БГ е малко трудно да намеря за продаване , дори
и да излезе за продажда цената ще е :duh: :duh: За моя радост вече има доста читави стругари който биха могли
да изработят и малко по-сложни планки.
Това с диска от корадо някой правил ли го е , защото навсякъде пише че офсета е същия като на е30 и като цяло
пасва перфектно ,но сега като проверявам за размери нещо ми се разминават офсетите (височината) с 4мм.
корадо: http://www.autopower.bg/спирачен-диск-ate-vw-corrado-53i-1.8-g60-240122-01011-g19385c2-i9517823.html
е30: http://www.autopower.bg/спирачен-диск-ate-bmw-3-coupe-e30-320-i-240122-01221-g1462c2-i9517895.html
Дали е възможно да има грешка в сайта? Или пък тези 4мм не са фатални.... :dunno: :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 13:03 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Отвори каталога на брембо и гледай там. Има всички размери и можеш да им имаш вяра

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2015 14:53 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2014 12:07
Мнения: 8
След сферяване с каталога на брембо разлика в офсетите наистина има и тя е 4мм.Лошото е че на
практика незнам дали ще окаже влияние :dunno: Въпреки че ако трябва да вярвам на чуждестраните форуми
всичко идва идеално. Сега обаче като се разгледах по-подробно спирачен диск от голф 4 1.8Т е много по близък
по размери отколкото на корадото.
бмв е30:
широчина: 260мм
височина: 35 мм
центриращ диаметър:66 мм
вътрешен диаметър:138 мм
голф 4 1.8Т
широчина: 288мм
височина: 34.2мм
центриращ диаметър:65 мм
вътрешен диаметър:136 мм
Моля някой по запознат да каже дали разликата от 2мм във вътрешния диаметър е от значение.Дали ще влезе диска в е30-скова главина или ако пък не може ли да се престърже главината с 2мм?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade