Дата и час: 28 Мар 2024 22:46

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Гръмна сервото?
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2014 20:57 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Някакви евентуални идеи,какво може да причини взрив на сервото.Сервото си е оригиналното от 316,но преди няколко седмици сложих вентилирани спирачки от 320 с нови накладки и маркучи ... педала си стана твърд както подобава след това.Но днес докато паркирах се чу стабилен взрив от под капака след което останах без каквито и да е спирачки,а ето и какво намерих там.Предполагам му е дошли времето,но все пак да попитам дали може проблема да е и в нещо друго.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2014 23:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Колата с АГУ ли е?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2014 00:09 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Да с обикновенна газова е,която скоро ще бъде подменена с инжекцион.Гърмежа действително се получи докато палех,но странното е,че нито кихалката се беше помръднала,нито една друга запушалка,която имам натикана във всмукателя беше изкочила.Незнам какво налягане трябва да се получи за да се отвори сервото,но се чу в пъти по-силно от обикновенна детонация.Тези дни ще сменя сервото,но ще е добре да намеря и обяснение,защото е недопустимо да се случи пак ... добре че бях на паркинг,а не да трябва да спирам на червено.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2014 01:25 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
В системата на сервото имаш възвратен клапан. При паленето, двигателят е глътнал повечето от газта, която се е намирала в системата на всмукателния колектор, но възвратния клапан е задържал голямо количество газ в сервото.
Оттук се е получило гърменето в сервото и само леко горене в колектора, колкото да закара взрива до сервото.
Но за да стане това, имаш теч на газ при угасен мотор, който леко се просмуква в смукателната система, а това е опасно. Другото по-опасно е, че наистина може да стане в движение, особено когато намаляваш с отнемане на газта, без спирачка и после рязко подадеш газ. И след това, не дай Боже, трябва наистина да спреш.
Аз откога ви пея да ги разкарате или АГУ-тата, или Е30-ките, ама вие не увирате, братче, и това си е. Кола ИКОНА, станала вече на по 25+ години, да се мъчи за ежедневка на газ...
Ама всеки сам си решава как да си бие жената. Още 2-3 години и всичките тия ще са в Надин.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2014 08:59 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Като се замисля при паленето наистина натиснах леко спирачка и може клапана да е отворил.Благодаря за бързия отговор .. следва монтиране на ново серво и демонтаж на газовата.
И на мен не ми се кара газифициран,но за момента това е единствения вариант колата да се движи.
Мерси отново :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 5 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade