Пасти, бои, лакове. Отделен подфорум за проблеми с корозията.
12 Окт 2017 00:38
Здравейте на всички , знаещи и не знаещи!
Имам молба към всички! Понеже не открих информация по въпроса ви моля за съдействие ! Как се дупчи автомобилно стъкло?
Открих тук и там различна информация и способи за пробиване на обикновено стъкло както и огледало, но не открих информация за авто стъклата! А както знаем в автомобилната и строителна индустрия се използват двупластови или трипластови стъкла (триплекс) като между пластовете има еластичен материал, който запазва целостта при счупване с цел безопасност!
За това нека който знае,пробвал е или е чувал някакъв метод да сподели опит или впечатления!
Идеята ми е експеримент със странично, а не челно стъкло , като целта е краен продукт, който да замени и задоволи недостига на задните отваряеми стъкла на купетата (а защо не и за комби) които всички така силно обичаме и желаем! Но или не можем да открием или не са по джоба ни защото са толкова редки, че на последък се превръщат в екзотика!
Да знам, че разликите между отваряеми и обикновени стъкла са огромни, но за всичко си има начин! Все пак е създадено от човек не е паднало от космоса и е едно от малкото не побългарени неща на тоя свят хахахахах. .. та мисля че му е време! Но също мисля ,че именно дупкането е първата стъпка! Едва след евентуален успех ще се вземат предвид останалите разлики като, панти,лайсни и уплътнения!
И те така... Моля Ви споделяйте , белким преоткрием топлата вода !
12 Окт 2017 01:07
Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.
12 Окт 2017 02:08
Goldy написа:Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.
Благодаря за предложението. Но не съм в бг и за сега събирам информация за процедурата. А тук да питам такова нещо и да очаквам адекватен отговор е загубена кауза. Един чичак само дето не скочи да ме бие защото исках да гледам как поправя пукнатина на челното стъкло на една кола хах. . И разбирасе, че няма да тръгна да си чупя стъклата преди да съм постигнал успех с някои от скрапа.
12 Окт 2017 08:10
Goldy написа:Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.
Хората в тия сервизи нямат нищо общо с "професионални". Абсолютни некадърници и мизерници са масово.
Варианта е, да идеш на стъклар. Може да измисли нещо.
Освен това не съм сигурен страничните дали са дву/три пластови. При трошене се разпадат на множество малки парченца.
12 Окт 2017 08:15
Страничните са си съвсем обикновени.
Последна промяна
Kroki на 12 Окт 2017 12:20, променена общо 1 път
12 Окт 2017 11:59
Kroki написа:Страничните са си съвсем обикновенни.
Не са обикновени. Не им знам точно технологията, но обикновеното стъкло се чупи на големи парчета. Автомобилните странични стъкла стават на "сол" при счупване.
П.П. Обикнове
Ни се пише с едно 'н'. Често бъркана, от много хора.
12 Окт 2017 12:17
Води се закалено стъкло, тоест е по-здраво от стъклата, които са за битова употреба. Между другото трудничко се чупят наистина, дори и с чук. А това, че се натрошават на дребни парченца, е следствие от закаляването, второ е нарочно търсен ефект с цел безопасност при евентуален инцидент.
12 Окт 2017 12:30
Мармот написа:..
Имах предвид, че не са с двойни пластове между тях. Както и мичев каза, закалени са и затова се пръскат, за да не могат да нарежат пътниците.
Благодаря за забележката.
12 Окт 2017 23:24
Ако едно стъкло е закалено то не подлежи на никаква последваща механична обработка(рязане, пробиване, кантора е огъване и т.н.). Това знам аз от моя опит, макар и да е свързан с мебелно производство, а не с автомобилни стъкла.
13 Окт 2017 01:21
Благодаря на отзовалите се !
Всъщност сте прави, че не би трябвало да са няколко пластови защото стават на сол при счупване. Но за твърдението , че закалено стъкло не подлежи на обработка в последствие , не съм мн сигурен. Все пак някък си ги пробиват тези стъкла и едва ли е преди закаляването им си мисля аз.. попаднах и да един клип кадето един мъж показваше на 3 деца ( момичета със средна възраст 10г) как се реже двупластово закалено стъкло ... голям хитрец .. след като го мина от двете страни с елмаз и го напъна да се спука, използва някакъв вид алкохол който разля върху пукнатината след което го запали за да размекне ламинирания слой (лепилото в сърцевината) и го отряза с макетен нож!
Стъклара е добра идея, но трябва да е български олд скул стъклар с опит дето е врял и кипял дълги години в областа ! а тук не разполагам с такъв ...
П.П. И все пак като сигнахме до извода , че са еднопластови , май скоро ще мина през скрапчето да си взема първа жертва
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.