Дата и час: 28 Мар 2024 17:58

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 02:44 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Току що някъде из нета прочетох ,че авто стъклата биле 2 вида : ламинирани и закалени. Съответно панорамните са ламинирани а страничните са закалени. И ламинираните може да се пробиват, а закалените не! Така, че моля колегата да приеме моите извинения!
Сега изниква въпроса, как аджаба ги пробиват тези стъкла в завода бе тяхната ммм...!?!

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 07:22 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2014 16:24
Мнения: 8
Стъклото се реже, кантира, пробива и след това се закалява.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 07:22 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
BOTEV325is написа:
Току що някъде из нета прочетох ,че авто стъклата биле 2 вида : ламинирани и закалени. Съответно панорамните са ламинирани а страничните са закалени. И ламинираните може да се пробиват, а закалените не! Така, че моля колегата да приеме моите извинения!
Сега изниква въпроса, как аджаба ги пробиват тези стъкла в завода бе тяхната ммм...!?!

Преди да се закалат. Тогава е обикновено стъкло и търпи обработка.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 16:34 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
залепи му фланец със шпилка вместо да правиш отвор... :roll:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 23:34 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
за експеримент има едни корони, с диамантен прах на върха ... пробвай, но го натопи в вода ... мястото където дупчиш, пробивал съм огледало, казаха ми да е натопено в вода и тогава да пробивам с умерен натиск / почти без да се натиска / водата охлажда инструмента и стъклото едновременно ...

Изображение

:chug:

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 23:38 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Доколкото разбирам, напъна е да се спаси пукнато стъкло.
И доколкото знам в момента на пазара съществуват лепила, които се справят успешно с проблема, без да се дупчи стъклото. :?:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2017 09:15 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
напъна не ли да се направи отвор на здраво стъкло, в който отвор да се сложи механизма за отваряеми задни стъкла.
иначе ако пробваш тази корона за пробиването охлаждай постоянно :D

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2017 02:13 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Здрасти ,здрасти , мараба :D
Ренегад , нещо не си разбрал братле .. идеята е във живо и здраво стъкло да се направи отвор, като се запази живо и здраво стъклото ! ако го изобретим до краен продукт , ще ти направя за комбито , да може и Любо да се газарее със отворен джам :hihi:
За коронките знам , купих една 12мм , но трябваше да взема по малката дето беше 10. имам идея за охлаждането , дори в други форуми хората препоръчваха някакви мазни субстанции чиито имена забравих.. нз кое е по ефективно , натуралната водичка от маркуча или тия мазгочи :roll:
Идеята за фланеца нещо не я схванах , не мога да си го визуализирам :duh: за това бих желал малко разяснение ;)
:chug:

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2017 02:29 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Ето и два интересни метода за проверка на стъклото , калено или обикновено е !


https://www.youtube.com/watch?v=Yb9K3IGXwC0

https://www.youtube.com/watch?v=eDjVJhVNmaw


това обяснява петната. които се виждат по авто стъклата когато караш със качествени очила :drive: 8-)

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2017 12:50 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
BOTEV325is написа:
Ето и два интересни метода за проверка на стъклото , калено или обикновено е !
...

convertible написа:
залепи му фланец със шпилка вместо да правиш отвор... :roll:

Това, което предлага Боян май е единственото разумно решение.
Попрочетох за закалените стъкла (такива са всички странични при автомобилите) и това, което се получава след закаляването е два външни слоя, които са охладени бързо и един вътрешен слой, който е охладен бавно. В резултат заради разликата в охлаждането и свиването на слоевете, двата външни слоя "стискат" вътрешния (междинния) слой и създават напрежение в него. Затова и страничните стъкла се чупят на малки парченца, а не на големи.
Ако се опиташ да пробиеш закалено стъкло, в момента в който стигнеш до вътрешния слой, се освобождава напрежението, което е създадено в него от външните слоеве и цялото стъкло се спуква (точно на малки парченца, както при чупенето).

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade