Дата и час: 19 Мар 2024 11:22

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 00:38 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Здравейте на всички , знаещи и не знаещи!
Имам молба към всички! Понеже не открих информация по въпроса ви моля за съдействие ! Как се дупчи автомобилно стъкло?
Открих тук и там различна информация и способи за пробиване на обикновено стъкло както и огледало, но не открих информация за авто стъклата! А както знаем в автомобилната и строителна индустрия се използват двупластови или трипластови стъкла (триплекс) като между пластовете има еластичен материал, който запазва целостта при счупване с цел безопасност!
За това нека който знае,пробвал е или е чувал някакъв метод да сподели опит или впечатления!
Идеята ми е експеримент със странично, а не челно стъкло , като целта е краен продукт, който да замени и задоволи недостига на задните отваряеми стъкла на купетата (а защо не и за комби) които всички така силно обичаме и желаем! Но или не можем да открием или не са по джоба ни защото са толкова редки, че на последък се превръщат в екзотика!
Да знам, че разликите между отваряеми и обикновени стъкла са огромни, но за всичко си има начин! Все пак е създадено от човек не е паднало от космоса и е едно от малкото не побългарени неща на тоя свят хахахахах. .. та мисля че му е време! Но също мисля ,че именно дупкането е първата стъпка! Едва след евентуален успех ще се вземат предвид останалите разлики като, панти,лайсни и уплътнения!
И те така... Моля Ви споделяйте , белким преоткрием топлата вода !

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 01:07 
Offline
нищо не разбира
Аватар

E30: 316 купе :Д
Регистриран на: 14 Дек 2014 20:30
Пол: Мъж
Мнения: 111
Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 02:08 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Goldy написа:
Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.

Благодаря за предложението. Но не съм в бг и за сега събирам информация за процедурата. А тук да питам такова нещо и да очаквам адекватен отговор е загубена кауза. Един чичак само дето не скочи да ме бие защото исках да гледам как поправя пукнатина на челното стъкло на една кола хах. . И разбирасе, че няма да тръгна да си чупя стъклата преди да съм постигнал успех с някои от скрапа.

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 08:10 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Goldy написа:
Според мен, просто отиди в професионален сервиз за смяна на стъкла.
Хората с това се занимават и ще могат да ти кажат, дали има опция, без да си трошиш стъклата за проби.

Хората в тия сервизи нямат нищо общо с "професионални". Абсолютни некадърници и мизерници са масово.

Варианта е, да идеш на стъклар. Може да измисли нещо.
Освен това не съм сигурен страничните дали са дву/три пластови. При трошене се разпадат на множество малки парченца.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 08:15 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Страничните са си съвсем обикновени. :thumbsup:

_________________
Изображение


Последна промяна Kroki на 12 Окт 2017 12:20, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 11:59 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Kroki написа:
Страничните са си съвсем обикновенни. :thumbsup:

Не са обикновени. Не им знам точно технологията, но обикновеното стъкло се чупи на големи парчета. Автомобилните странични стъкла стават на "сол" при счупване.

П.П. ОбикновеНи се пише с едно 'н'. Често бъркана, от много хора. :mrgreen:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 12:17 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Води се закалено стъкло, тоест е по-здраво от стъклата, които са за битова употреба. Между другото трудничко се чупят наистина, дори и с чук. А това, че се натрошават на дребни парченца, е следствие от закаляването, второ е нарочно търсен ефект с цел безопасност при евентуален инцидент.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 12:30 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Мармот написа:
..


Имах предвид, че не са с двойни пластове между тях. Както и мичев каза, закалени са и затова се пръскат, за да не могат да нарежат пътниците.

Благодаря за забележката. :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017 23:24 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2014 16:24
Мнения: 8
Ако едно стъкло е закалено то не подлежи на никаква последваща механична обработка(рязане, пробиване, кантора е огъване и т.н.). Това знам аз от моя опит, макар и да е свързан с мебелно производство, а не с автомобилни стъкла.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017 01:21 
Offline
Аватар

E30: Троен стоп купе м50б25
Регистриран на: 10 Юли 2017 02:29
Пол: Мъж
Мнения: 41
Благодаря на отзовалите се !
Всъщност сте прави, че не би трябвало да са няколко пластови защото стават на сол при счупване. Но за твърдението , че закалено стъкло не подлежи на обработка в последствие , не съм мн сигурен. Все пак някък си ги пробиват тези стъкла и едва ли е преди закаляването им си мисля аз.. попаднах и да един клип кадето един мъж показваше на 3 деца ( момичета със средна възраст 10г) как се реже двупластово закалено стъкло ... голям хитрец .. след като го мина от двете страни с елмаз и го напъна да се спука, използва някакъв вид алкохол който разля върху пукнатината след което го запали за да размекне ламинирания слой (лепилото в сърцевината) и го отряза с макетен нож!
Стъклара е добра идея, но трябва да е български олд скул стъклар с опит дето е врял и кипял дълги години в областа ! а тук не разполагам с такъв ...
П.П. И все пак като сигнахме до извода , че са еднопластови , май скоро ще мина през скрапчето да си взема първа жертва :twisted:

_________________
колко мъка има по този свят божеее , колко мъка ?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade