Дата и час: 28 Мар 2024 11:39

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:10 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Привет на вички!

След като прерових интернет пространството и не открих задоволително ръководство за тези седалки, реших да опитам да съм полезен на други ентусиасти, които тепърва ще се изправят пред този проблем. Ще се постарая да опиша всичко възможно най-подробно, за да има шанс дори и човек, който никога не е опитвал подобен ремонт.
По мое мнение, този модел седалки е достатъчно желан и рядък, за да се опитаме да го спасим, когато изглежда поразнебитен и захабен, вместо да го захвърлим и да сложим вейдърче от Е36. При мен шофьорската седалка изглеждаше така:
ИзображениеИзображение

Много, много мръсен, със съмнителни петна по плата :hihi: , скъсано, разрушен дунапрен, облегалката се клатеше малко при повдигане, липсва едната ръчка... Страниците на облегалката също изглеждаха доста зле, на снимките не се вижда добре, но едната е с видими признаци на провисване на плата а другата има две тъмни петна, които са всъщност точки на протриване. Очевидно е време за ремонт.
За целта трябва да се въоръжите с голяма доза търпение и да пипате много внимателно, все пак става дума за неща на по 25+ години. Препоръчвам ви да махнете двете ръчки за накланяне преди да разглобите седалката, много по-лесно е. Започваме от тук:
Изображение

Аз бях махнал предварително закопчалката на колана, за да не ми се пречка, тя стои по принцип заболтена зад единствения видим болт на снимката. Развийте много внимателно с широка плоска отвертка двете пластмасови кочета. Аз ползвах отварачката на сгъваемо ножче, защото няма остри ръбове. След като развиете копчетата свалете пластмасовите панели, които закриват механизма за накланяне на облегалката. Долният панел просто се издъпрва навън, а горният трябва да бъде плъзнат нагоре плътно по винила на облегалката и излиза без проблемно. Вече виждате това:
Изображение

Ясно се виждат разхлабените болтове, които са причината за клатещата се седалка. Който си е имал вземане даване с другите два вида седалки, монтирани в Е30, ще забележи малките разлики в механизма и начина на закрепване:
Изображение

Също така явна е и разликата във водачите на жилата. Докато при обикновените седалки и спортните БМВ седалки (другото рекаро) водачите на жилата имат възможност да се обръщат, в случай че счупите езичето при демонтажа, тук нещата изобщо не са така. Водачът може да се монтира само по един начин, за щастие обаче има оставен отвор да се измъкне жилото, без да има нужда да се сваля водача. Разкачете жилото, като внимателно огънете контрата на обръча в края му навън, така че лостчето за което е закрепено жилото да може да се движи свободно в захващащия обръч, след което просто го плъзнете навън. Внимателно промушете жилото през гореспоменатия отвор и получавате това:
Изображение

Повторете и от другата страна.
След като сте разкачили жилата, развийте с шестограм 8 двата големи болта в горния край на механизмите за накланяне на седалката, видими по-нагоре в снимките. Сега облегалката в свободна за отделяне от долницата на седалката. Повдигнете внимателно нагоре и с малко разклащане ги разделете:
Изображение

Продължаваме с долницата:
Изображение

За хората с опит с другия тип рекаро няма да е никак трудно да се преборят с нея. Иначе аз процедирах така:

Първо махате декоративната пластмаса до релсата. Обикновено се държи на едно пластмасово копче и един жлеб, който е захванат към приличен на гъба крепеж, излизащ от рамката на долницата на седалката. При мен беше ето така:
Изображение

С малка, но здрава отвертка изкарвате петлето, което свързва ръчката със щангата, която предава движението на другия механизъм. Т.е. ей т'ва:
Изображение

Бъдете внимателни в тази стъпка, въпросното петле излиза с малко напъване, но като излезе обикновено изхвърча, пазете очи и т.н.
Следва зегер-шайба, която леко се различава по форма от тези в другите Е30 седалки, които съм виждал. Ако нямате зегер-клещи е много мъчна работа, шайбата е много стегната и с труден достъп. Аз счупих една от напъване. Силно препоръчвам да си набавите зегер-клещи, вземете назаем все някой има.
Изображение

Сега развийте двата големи болта (от всяка страна по един), които държат механизмите към релсите (на един от тях е захваната и закопчалката на колана):
Изображение

Механизмите са готови за вадене! С отвертка им помогнете да се отделят от релсите, но не напъвайте още да излизат:
Изображение

След като сте разделили задния край на релсите от механизмите е време да ги отделите нацяло. Свийте езика, който играе ролята на контра за накланящия механизъм:
ИзображениеИзображение

Сложете нещо да го държи в свито положение (примерно болт), завъртете така че захвата за рамката да застане в центъра на улея и напънете с отвертката отвътре навън. Бъдете много внимателни да не повредите винила или пластмасата!
Изображение

С механизмите извадени, остава да махнем релсите. Те се държат вече само на по един метален щифт с цилиндрична форма. Те имат контра от вътрешната страна на релсите. Преодолявате я с помощта на отвертката:
ИзображениеИзображение

Ако сте късметлии, не са клеясали и излизат с едно подръпване с малки клещи от другата страна, докато държите езичето на контрата прибрано. Ако не сте ... трябва да се импровизира с чук. Аз използвах удължението на тресчотката , тъй като е с голяма площ на върха си:
Изображение
Избягвайте да използвате ударни отвертки или други инструменти с остър връх, много лесно се деформират или дори чупят тези щифтове. Целта е с нещо с тъп връх да го подканите да излезе един вид, леки удари на чука и на всеки два три удара проверявайте дали не може да се издърпа без повече бой. Ако случайно строшите някой щифт, помнете че са взаимозаменяеми между всички седалки от Е30 (за други модели не знам, нямам опит) и помолете някой съмишленик да ви подпомогне като канибализирате старата му продънена седалка.
Сега релсите са готови да излязат. Възможно е отначало да се съпротивляват, бъдете постоянни и с напъване и раздрусване ги освободете от тръбата, която ги свързва:
Изображение

След което изкарайте и самата тръба:
Изображение

Внимавайте да не загубите някоя от шайбите в краищата на тръбата:
Изображение

Стигнахме до събличането на тапицерията от долницата на седалката. Ако сте нервни, пийте един чай и се успокойте, нужни са спокойствие и търпение.
Сега е момента да смените/изчистите покривалото на работната площ от боклуците и мазнитиите останали след разглобяването на релсите и механизмите. Защо да цапате тапицерията още повече?
Обърнете долницата обратно. Би трябвало да изглежда така:
Изображение

Забележете, че тапицерията е опъната посредством стоманена тел, прекарана през винила, не като при другото рекаро и обикновените седалки от Е30 директно през винила да минават металните езичета на рамката. Огънете внимателно навън езичетата, които държат телта, моят съвет е да ги огъвате само колкото е абсолютно необходимо, възможно е да се отчупят.
Изображение

Като внимавате да не огънете телта, я издърпайте в посока вътрешността на седалката, докато освободите телта всички езичета:
Изображение

Повторете на всички места, където видите тел за закрепване:
Изображение

На по-трудните места използвайте спомагателен инструмент, за да не огънете телта:
Изображение

След това изкарайте телта от ушите във винила, но теглете бавно и внимавайте да не се закачи някъде:
Изображение

Маркирайте коя тел откъде е и ги отделете настрани:
Изображение

Това ви дава улеснен достъп до скобите за захват на ластичните ленти, които играят ролята на пружини:
Изображение

Те се махат сравнително лесно, трябва да напънете навън и нагоре, като същевременно извъртите леко скобата:
Изображение

Освободете всички скоби. Сега лентите се държат само на няколко метални пръстенчета, които са известни като PITA. Препоръчвам силно да не се опитвате да ги махате, просто промушете скобите през тях, а ако са захванети през самите ленти, свалете и приберете на сигурно скобите да не се загубят и оставете ластичните ленти да си висят където са.
ИзображениеИзображение

Повдигнете леко средната част на долницата, за да се уверите, че няма останали метални пръстенчета. Не дърпайте силно, все още не сте освободили всички захвати!
Изображение

Ако сте разкачили всичко успешно дотук, следва да обърнете надолу с главата долницата за да видите ето това:
Изображение

Развивате двата болта с шестограм, повдигате възглавничката от металната подложка и виждате следващата порция тел:
Изображение

Сваляте я по познатия начин, няма нужда да я вадите от плата (поне не все още) и отделяте средата от долницата:
Изображение

Сега имате една ето така изглеждаща долница:
Изображение

В нея има скрита тел, която освобождаваме по познатия начин:
ИзображениеИзображение

"Обелвате" винила от двата захвата за механизмите:
Изображение

И внимателно сваляте болстерите с повдигане и побутване:
Изображение

Под тях от всяка страна от вътре на рамката има по едно парче порест материал, който лесно може да падне ако е разлепен, затова си отбележете къде точно се намира:
Изображение

Ако няма да давате металната рамка за боядисване или заваряне можете да приключите дотук. Ако се налага заваряне или прахово боядисване (излагане на високи температури) би следвало да махнете пластмасовите водачи за рамката на опората на краката. Първо сваляте самата рамка, като повдигате пластинчатата пружина, която я държи притисната надолу, и издърпвате рамката навън:
Изображение

Ето ги и самите водачи:
Изображение

Свалят се лесно, стискате с едната ръка да освободите жлебовете от тенекията и бутате с дръжката на малка отвертка от другата страна:
ИзображениеИзображение

Поздравления, готови сте с разглобяването на долната част на седалката :clap:
Сега се въоръжете с още повече търпение, облегалката е .... да кажем трудна за събличане. На тази снимка се виждат добре описаните по-горе дефекти, скоро ще узнаем и причините за тях:
Изображение

Отново ви подсещам да работите на чиста повърхност. Обърнете облегалката с лицето надолу, за да огледате как се съединяват плат и винил:
Изображение

Това става посредством доста интересна система от пластмасови кантове с вградени жлебове, която в последствие научих се казва J-Clip. Ето един сайт да добиете представа:
http://www.trimlok.com/cat/J-Clips/Plas ... s_159.aspx

В нашия случай закрепването се осъществява от два такива клипа един в друг. Естествено открих, че някой е опитвал да разглобява преди мен, провалил се е зрелищно след като е построшил малко въпросните джей-клипове. За щастие щетите са минимални и поправими:
Изображение

За да разделите двете части на въпросния клип ви трябва малко веро, течен сапун, препарат за стъкла или друг препарат подходящ за лубрикант. С помощта на малка отвертка или най-добре четчица намажете добре навсякъде, където можете да вкарате отвертката/четката. След това много внимателно напънете едната част на джей-клипа навън и едновременно леко надолу, така че да използвате самия него като лост да разшири другата част на клипа:
ИзображениеИзображение

Прилагайте натиска равномерно, като с другата ръка придържате другата част на клипа да не мърда. Упражнението изисква здрави нерви и пръсти, но както винаги подхождайте с търпение и внимание, ако трябва си почивайте по малко, но това е важна част от разглобяването и не искате да го оплескате. След като сте разделили винила и плата от долната част на облегалката и държите на оригиналността, трябва да намерите етикета на седалката и да го сложите на сигурно място докато дойде време да сглобявате. Той се намира някъде между винила и ватата залепена за металната част на облегалката:
Изображение

Следващата стъпка в разглобяването е отново критична и разбира се може да ви струва здравото мислене. Трябва да отделите средата на дунапрена в облегалката за да продължите напред. Неговата тапицерия е закрепена само на едно място - една метална тръбичка, която се намира напреко между двата улея за задглавника. Да, познахте - работи се почти на сляпо и си имате работа с още един джей-клип, този път той обгръща въпросната тръбичка. За да го достигнете повдигнете самата облегалка ето така, за да остане на работната площ средата:
Изображение

Погледнете там, където се съединява средата с останалата част от облегалката, трябва да видите това:
Изображение

Отново използвайте достатъчно веро или каквото там сте използвали за смазка преди това. Тук няма точна рецепта как да разкочеете клипа. При мен се получи с яко натискане с пръсти, малко помощ от пластмасова лъжица за салата и псувни. Съветвам ви да не ползвате метални инструменти за да не повредите пустия клип ... общо взето ползвате нещо плоско и широко без остри ръбове, по възможност от пластмаса да разширите канала на клипа и натискате отгоре с пръсти, придвижвате се бавно по дължината на клипа, внимавате да не се закопчее обратно след това (може да слагате нещо да го възпрепятства, клечка например или подобно). При успех ще имате такъв резултат:
Изображение

Следва П-образният болстер на облегалката. Неговата тапицерия се държи на вече познатите стоманени телове:
ИзображениеИзображениеИзображение

След като поизправите езичетата (напомням - само нужния минимум, няма нужда да ги кривите до перпендикулярно състояние), стиснете ето тук и телта се освобождава съвсем лесно:
Изображение

За да освободите горната част на тапицерията, трябва да притиснете дунапрена малко навътре и да издърпате плата нагоре:
ИзображениеИзображение

Издърпайте тапицерията леко нагоре и я обърнете отвътре навън, за да не се върне обратно:
Изображение

За да махнете тапицерията и винила, трябва да свалите задглавника. Погледнете под горната част на П-образния болстер, там където влизат в него двата метални улея за коловете на задглавника, трябва да видите по един ограничителен щифт:
ИзображениеИзображение

Издърпайте ги, като държите дунапрена натиснат навътре (извинявам се за мъглявата снимка):
Изображение

След като махнете двата щифта, издърпайте задглавника и го оставете на безопасно място. Сега можете да съблечете тапицерията и винила от облегалката. Първо промушете краищата на жилата през оставените за тях дупки във винила, след това просто обелете тапицерията от облегалката:
Изображение

Следва дунапренът. Той е залепен за металната част на облегалката с доста здраво лепило. Пъхайте пръстите си между метала и дунапрена за да го разлепите. Работете бавно, прилагайте и увеличавайте постепенно натиска/опън. Главните места са тук:
ИзображениеИзображениеИзображение

След като смятате, че сте разлепили всички места, повдигнете болстера нагоре за да го отделите от металната облегалка:
Изображение

На горната снимка се вижда причината за двете места на протъркване в моя случай - тръбичките за странична опора се бяха отчупили и завъртели в самия дунапрен, като острите ръбове на отчупването на едната сочеха навън, към гърба на шофиращия:
ИзображениеИзображениеИзображение

Точно навреме преди да пробие и плата. След като сте махнали болстера, трябва да махнете ватата от гърба на облегалката:
Изображение

Първо я отлепете от страни, като внимавате за допълнителните парчета порест материал в горната част на облегалката, те са залепени и към метала и към ватата. По принцип е желателно да ги отлепите само от метала за да си спестите малко работа при сглобяването:
ИзображениеИзображение

Ако все пак се разлепи и от ватата, го залепете за нея временно по възможност на същото място, на което трябва да бъде (ще си спестите гадаенето в последствие). Сега продължете да отлепвате ватата отгоре надолу:
Изображение

И по-натам внимателно да не повредите стиропора под нея:
Изображение

Въпросният стиропор е престарял изсъхнал и поразтопен от лепилото. Също и много тънък. Добре е да го свалите като една част, защото мисе струва трудно да се възпроизведе, а се троши/рони/цепи изключително лесно. А ако си мислите, че може и без него - еми може, ама винила отзад изглежда като закачен на закачалка без този стиропор. Затова с малка отвертка, бавно и славно:
Изображение

Последната стъпка от разглобяването са пластмасовите водачи на улеите за задглавника. Те се свалят елементарно с леко дръпване навън.
Съвети:
1. Винаги работете само над една от двете седалки, за да имате ориентир в случай, че стигнете задънена улица.
2. Никога не бързайте и не се поддавайте на гнева. Счупено или скъсано в следствие на изтървани нерви водят само до още нерви.
3. Снимайте за да имате собствена документация и път към сглобяване (винаги е по-разбираемо да се водиш по свои снимки отколкото по чужди).
4. Ако нямате възможност да се занимавате с всичко накуп, или няма изглед скоро да завършите освежаването, приберете някои от нещата на безопасно място:
Изображение

Дотук с разглобяването, в следващите постове ще опиша другите стъпки.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Последна промяна Гриша на 30 Дек 2012 00:29, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:11 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
При подобни начинания има смисъл да се ремонтират първо металните части на седалката, тъй като те са носещата конструкция. В моя случай имаше откъртени тръбички на страничната опора при заварките. Ето малко снимки да се ориентираме с какво си имаме работа:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

По-подробният оглед разкрива и деформация на тенекията, за която са били заварени тръбичките. Като цяло оригиналната конструкция ми се видя доста рехава, затова реших заедно с ремонта да предприема и малка модификация. Там където тенекията е извита, за да оформи "тавата" за торса ви, има нещо като улей, който е предвиден като смекчаване на ръба на ламарината, да не пробие дунапрена. Идеално място за подсилване. Имате нужда от пръчка от стара закачалка, около метър или две по 40тина санта. Преди да започнете да ги оформяте, изправете деформираната тенекия в позиция максимално близка до оригиналната:
ИзображениеИзображение

Пропуснал съм да снимам едното ъгълче след финалнто изправяне, има още едно парче тенекия, което е подгънато навътре, ако разгледате внимателно снимките ще се ориентирате бързо. През цялото време налагайте отчупените тръбички, докато решите, че сте уцелили възможно най-близката до оригиналната позиция. След това използвайте ухото на вратата на гаража ви за да огънете изключително професионално тръбичките:
Изображение

Целта ви е да се получи нещо такова:
Изображение

Забележете сплесканите краища откъм по-извитата част. Малко са странни на пръв поглед, но когато ги наложите всичко си идва на мястото:
ИзображениеИзображение

Тук идва важната част. Тъй като тенекията е изключително тънка, не се доверих на себе си да ги заваря (а и нямам под ръка телоподаващо). Препоръчвам и на останалите недостатъчно опитни заварчици да отидат при доверен човек. Стойте до него и не се притеснявайте да казвате къде искате да завари още малко. Ето го желаният релутат:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение

По-здраво от яйце! Сега трябва да се обработят заварките, за да не корозират и цялата работа да отиде на вятъра. Преди това обаче ги загладете много внимателно с ъглошлайфа, не искаме да острите ръбове и капки да повредят дунапрена, но и не искаме да прережем някоя заварка. Топ-тип: използвайте възможно най-износен диск, за да имате по-малък ъгъл на атака. Когато сте доволни от резултата използвайте метод по избор - пясъкоструй, телена четка, ръждепреобразувател и шкурка или каквото предпочитате за обработка на метал преди боя. Ето комбинация от пясъкоструй, шкурка за деликатните места и телена четка. Исках да мина целия гръб на пясъчника, но нямах достатъчно пясък, а при минус 5 не е гот да се ходи до плажа.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Работете бавно и методично, ако ползвате телена четка на бормашина не се задържайте на едно място, лепилото се разтапя и само го местите напред-назад, вместо да го изстъргвате. Обърнете особено внимание на труднодостъпното място между новата тръбичка и тенекията. Когато сте доволни от резултата, използвайте шкурка по избор да нараните останалата боя, ако планирате цялостно боядисване. След това изберете място на завет и провесете облегалката. Може да се ползва и маса или подобно, но не може да се боядисва едновременно от двете страни. Аз избрах да нанеса цинков спрей по заварките и оголените до метал места:
ИзображениеИзображение

Сложете две ръце и след като изсъхне добре, минете с по-фина водна шкурка, за да предразположите основата да се хване, но не минавайте повече от един път едно място, много лесно можете да протъркате прясно нанесения спрей. Избършете с кориселин или друг подхоящ разтворител, за да махнете мазното от собствените ви длани, прах или други замърсители, след което нанесете основата:
ИзображениеИзображение

Бъдете много внимателни при избора си на основа - поинтересувайте се с какви основи е съвместима боята, която сте избрали (ако изобщо е съвместима), купете най-добрата марка, която можете да си позволите. Ако направите компромис тук, има опасност основата да не хване добре и в последствие да се отлюспи от метала, а с нея и боята. Да, не се вижда, но си помислете колко ще е гот да ви ръси люспи боя в трийската.
След като изсъхне основата нанесете боята, която сте избрали. Сложете няколко ръце, ако има незапознати - първа ръка съвсем рехаво, колкото да има боя по повърхността, след 5-10 минути втора ръка по-плътно като гледате да покриете максимално добре с цвят (тук роля има покривната възможност на боята ви), трета ръка след още 5-10 минути за да покриете абсолютно навсякъде:
ИзображениеИзображение

Аз избрах алкидна боя в кутия на Оргахим и не съм особено доволен от резултата, но засега ще го оставя така. Важното е, че заварките са консервирани, наченките на ръжда бяха отстранени и разбира се - страничната опора отново я има и е сравнително добре подсилена.
Забележете, че съм покрил и залепил краищата и видимата част на жилото за накланящия механизъм. В този модел седалка има само едно жило, което минава през система от ролки и пружинки. Ако то излезе или се повреди не виждам лесен начин да се постави обратно, всичко е на точкова заварка. Затова ви съветвам да внимавате с него, най-вече с краищата му. Ето как ги обезопасих аз:
Изображение
Изображение

Малко хартиено тиксо и "пукащ" найлон да ви е мирна главата при лангъркане насам натам. Другите предпазни мерки се виждат на снимките от боядисването: вестник в отворите на ръчките, хартиено тиксо за видимата част на жилото, малко тел да го държи далеч от боядисваната повърхност и разбира се болтове в резбите !

Имайте предвид, това е само описание на един от възможните начини за ремонт, с цел да помогне на някой със сходен проблем. Никой не е задължен да прави нещата точно така.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Последна промяна Гриша на 30 Дек 2012 11:24, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:12 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Резервирано за ремонт на дунапрена.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:12 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Резервирано за ремонт на тапицерията.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:13 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Резервирано за сглобяване/други дейности.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 00:38 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Вери найс! Продължавай с ентусиазма в същия дух. Много се кефя, че си снимал всичко.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 10:42 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
:clap:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 11:32 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Vasko_BP написа:
Вери найс! Продължавай с ентусиазма в същия дух. Много се кефя, че си снимал всичко.


Благодаря! Сметнах, че снимките ще помогнат за по-лесна ориентация и следене стъпка по стъпка. Само се чудя дали да не ги сложа на линкове, че ще стане много тежка темата...

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2012 11:49 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Добре са си така, ако искаш да са по-леки, намали им малко размера (на файловете) преди да ги качиш на сървер. Аз ползвам IrfanView за тази цел. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2013 23:14 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Тъкмо когато решихте, че ми мина меракът:

http://vbox7.com/play:995aa988fa

Изображение

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade