Ми да ти кажа, много се зачудих дали да не взема чисто нова моторетка, ама нещо ме глождеше, че като знам, че е китаец, пак щях да я разглобя до последното болтче, за да я проверя... няма как нинджата да се качи на нещо, дето не го знам какво е.
От тая гледна точка, а и от това, че начинаещ моторист със сигурност ще пада (и затова не си заслужава нов китаец на двойна цена), се реших на варианта втора ръка, като все си мислех, че има читави хора, които няма да са мангали... да, ама с моя късмет - нъцки.
Днес не съм правил снимки, че се поядосах малко за веригата (и то не за нещо друго, ами защото някой "мангал" ще си утрепе детето, защото или не разбира, или не му пука, или и двете), но разглобих и предната вилка, и аксиално-опорните лагери са заминали също, така че и те ще се сменят.
В крайна сметка моторетката ще ми стъпи сигурно на цената на нова, но поне ще съм сигурен, че всичко е наред. Но така поне ще спя спокойно.
Отделно, частите и материалите, които влагам, са много по-качествени от китайските им аналози. Справка по-горе - лагери, бензинови маркучи и филтър и други.