Дата и час: 13 Юли 2020 21:19

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 12 от 14
 [ 140 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2018 21:14 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Значи преди малко докладвах на пилота какво съм вършил по мотора му днес, та сега да докладвам и тук... :hihi:

Първо взех скоба за вадене на лагери, за да извадя стария съединител.
Прикачени файлове:
IMG_2997.jpg
IMG_2997.jpg [ 566.1 KiB | Прегледано 929 пъти ]


Това ако ви се вижда лесно - не е. Трябва да се разглобят рамената на стария съединител докато остане само фланеца, след това да се сложи скобата под фланеца и тогава да се монтират рамената над скобата, за да може да се хване някъде самата тя (т.е. за рамената). И чак тогава може да се извади стария съединител заедно с фланеца. Играчка около половин час. Повече време трябва да го измисли човек как да стане. :hihi:

Прикачени файлове:
IMG_2998.jpg
IMG_2998.jpg [ 631.41 KiB | Прегледано 929 пъти ]


След това почистих.
Прикачени файлове:
IMG_2999.jpg
IMG_2999.jpg [ 539.18 KiB | Прегледано 929 пъти ]


После забелязах, че на вала има канал за шпонка, на стария съединител също има канал, и на новия - също, ама шпонка нямаше. :hihi: Китайска му работа.... :shock:
Прикачени файлове:
IMG_3001.jpg
IMG_3001.jpg [ 562.58 KiB | Прегледано 929 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3002.jpg
IMG_3002.jpg [ 611.35 KiB | Прегледано 929 пъти ]


Новата бубина с лулата за свеща.
Прикачени файлове:
IMG_3003.jpg
IMG_3003.jpg [ 541.11 KiB | Прегледано 929 пъти ]


Пробен монтаж на новия съединител, в понеделник ще ходя да купувам шпонка, че нещо не ме кефи да сглобявам без нея.
Прикачени файлове:
IMG_3006.jpg
IMG_3006.jpg [ 544.83 KiB | Прегледано 929 пъти ]


Тук показвам един изродски магнит, с помощта на който намерих място на скобата за изтегляне на лагери.
Прикачени файлове:
IMG_3007.jpg
IMG_3007.jpg [ 458.41 KiB | Прегледано 929 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3008.jpg
IMG_3008.jpg [ 417.68 KiB | Прегледано 929 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3009.jpg
IMG_3009.jpg [ 596.09 KiB | Прегледано 929 пъти ]


И накрая, разглобената камбана на съединителя. Лагера звучи сякаш има пясък в него, а и се движи по същия начин. Поредния китайски лагер, който ще бъде сменен. Де-асемблирането на камбаната беше едно малко приключение, без специализирани инструменти това нещо няма разглобяване.
Прикачени файлове:
IMG_3010.jpg
IMG_3010.jpg [ 625.11 KiB | Прегледано 929 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3012.jpg
IMG_3012.jpg [ 613.87 KiB | Прегледано 929 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2018 22:49 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Днес сутринта разглобих задния спирачен апарат. Преди това го промих обилно с газ за осветление, после с кореселин и накрая му сипах машинно масло, за да няма изненади.

Супорта разглобен:
Прикачени файлове:
IMG_3013.jpg
IMG_3013.jpg [ 630.2 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Вижда се в какво състояние са водачите на супорта. След 15 минути:
Прикачени файлове:
IMG_3014.jpg
IMG_3014.jpg [ 583.9 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Регулиращия болт за аксиалната позиция на апарата беше много зле, отне ми повече от половин час да го върна в час.
Прикачени файлове:
IMG_3016.jpg
IMG_3016.jpg [ 693.06 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Прилежащите части също:
Прикачени файлове:
IMG_3017.jpg
IMG_3017.jpg [ 704.32 KiB | Прегледано 912 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3019.jpg
IMG_3019.jpg [ 744.78 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Държачът на външната накладка - подготвен за боя:
Прикачени файлове:
IMG_3020.jpg
IMG_3020.jpg [ 780.43 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Накладките са в учудващо добро състояние, включително и пружинната делителна пластина:
Прикачени файлове:
IMG_3021.jpg
IMG_3021.jpg [ 669.53 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Тялото на спирачния апарат и задвижващото рамо преди почистване:
Прикачени файлове:
IMG_3024.jpg
IMG_3024.jpg [ 673.98 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Тук се вижда и самия механизъм на действие на спирачния апарат:
Прикачени файлове:
IMG_3025.jpg
IMG_3025.jpg [ 750.22 KiB | Прегледано 912 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3026.jpg
IMG_3026.jpg [ 790.32 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Тялото на спирачния апарат и задвижващото рамо - подготвени за боя:
Прикачени файлове:
IMG_3028.jpg
IMG_3028.jpg [ 617.01 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Загледах се - имам и грунд, и боя, и всичко необходимо. Само трябва да пусна две-три духалки в гаража, за да вдигна температурата до около 15-16 градуса и мога да започвам:
Прикачени файлове:
IMG_3030.jpg
IMG_3030.jpg [ 619.07 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Оста на предната вилка вече е готова за монтаж:
Прикачени файлове:
IMG_3032.jpg
IMG_3032.jpg [ 613.21 KiB | Прегледано 912 пъти ]


Днес следобед се разхождахме с пилота до разни мъжки магазини (Практикер и Бриколаж), че трябваше да взимам едни стоманени профили за моторджийското ремарке. И на връщане се разговорихме, че утре е на детска градина (понеделник е все пак). А той се изказа, че не иска да ходи. И протече следния диалог:
- Ами нали твоите приятели там ще се чудят защо не си отишъл?
- Няма, тате!
- Е, как, Дани, Макс, Алекс и Боби (баси и българските имена :hihi: ) ще се чудят защо не си там?
- Няма, тате!
- Вальо, нали сте приятелчета, как така няма да се чудят? Ще се питат - къде е Вальо?
Мълчание... аз, за да наруша неловкото мълчание, го питам:
- Кой от тях ти е най-добрия приятел?
След 10 секунди получавам следния отговор:
- Тате, ти си ми най-добрия приятел.

Пуснах една сълзица скришом (забърсах я с омаслените пръсти), нищо не му казах, но ми разказа играта тая дребна гад само с едно изречение. Това, живота, понякога (и не само понякога), е шантава работа.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Мар 2018 22:08 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Развитие по проекта - изравних вътрешната повърхност на камбаната на центробежния съединител, взех нов лагер за съединителя и нови болтове за капака.

Прикачени файлове:
IMG_3038.jpg
IMG_3038.jpg [ 802.35 KiB | Прегледано 889 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_3039.jpg
IMG_3039.jpg [ 628.69 KiB | Прегледано 889 пъти ]


След това почистих капака и камбаната.

Прикачени файлове:
IMG_3040.jpg
IMG_3040.jpg [ 539.92 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3041.jpg
IMG_3041.jpg [ 618.82 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3043.jpg
IMG_3043.jpg [ 652.82 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Последва монтаж на лагера и малката зъбчатка.

Прикачени файлове:
IMG_3047.jpg
IMG_3047.jpg [ 795.45 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3048.jpg
IMG_3048.jpg [ 741.19 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Новата шпонка за вала на съединителя:

Прикачени файлове:
IMG_3049.jpg
IMG_3049.jpg [ 921.53 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3050.jpg
IMG_3050.jpg [ 776.14 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Новия съединител, монтиран със шпонката.

Прикачени файлове:
IMG_3051.jpg
IMG_3051.jpg [ 854.71 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Нещо не ме изкефи стария китайски болт за захващане на съединителя и реших да мина на по-висока якост, заедно с локтайт.

Прикачени файлове:
IMG_3057.jpg
IMG_3057.jpg [ 828.44 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3058.jpg
IMG_3058.jpg [ 781.13 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3059.jpg
IMG_3059.jpg [ 701.54 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Капака на съединителя - на място с новите болтове.

Прикачени файлове:
IMG_3052.jpg
IMG_3052.jpg [ 550.02 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Новата бобина с нови болтове - на място.

Прикачени файлове:
IMG_3053.jpg
IMG_3053.jpg [ 679.14 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Стартерния капак - на място.

Прикачени файлове:
IMG_3055.jpg
IMG_3055.jpg [ 579.88 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Боядисан заден спирачен апарат.

Прикачени файлове:
IMG_3060.jpg
IMG_3060.jpg [ 755.51 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Боядисана горна лапа за захващане на двигателя:

Прикачени файлове:
IMG_3061.jpg
IMG_3061.jpg [ 617.36 KiB | Прегледано 889 пъти ]


Новите ботуши на пилота:

Прикачени файлове:
IMG_3037.jpg
IMG_3037.jpg [ 581.43 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3062.jpg
IMG_3062.jpg [ 584.03 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3063.jpg
IMG_3063.jpg [ 653.1 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3064.jpg
IMG_3064.jpg [ 636.89 KiB | Прегледано 889 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3065.jpg
IMG_3065.jpg [ 740.48 KiB | Прегледано 889 пъти ]


:smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2018 20:41 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Ха, ха... нинджата не може да се отдели от новите ботуши. :hihi:

Прикачени файлове:
IMG_3066.jpg
IMG_3066.jpg [ 541.61 KiB | Прегледано 872 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3067.jpg
IMG_3067.jpg [ 612.53 KiB | Прегледано 872 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 00:26 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Задния спирачен апарат пред сглобяване.

Прикачени файлове:
IMG_3068.jpg
IMG_3068.jpg [ 799.5 KiB | Прегледано 867 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3069.jpg
IMG_3069.jpg [ 949.82 KiB | Прегледано 867 пъти ]


Тая гайка я изпуснах и после я търсих около половин час, псувайки като куче. :hihi:

Прикачени файлове:
IMG_3070.jpg
IMG_3070.jpg [ 926.12 KiB | Прегледано 867 пъти ]


Супорта:

Прикачени файлове:
IMG_3071.jpg
IMG_3071.jpg [ 766.79 KiB | Прегледано 867 пъти ]


И целия апарат в сравнение с предния:

Прикачени файлове:
IMG_3072.jpg
IMG_3072.jpg [ 834.83 KiB | Прегледано 867 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 10:30 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 171
С какво мажеш водачите на спирачния апарат?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 10:54 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
С медна грес на Вюрт.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 12:17 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 171
:| хммм, чувал съм, че не е най-удачно точно за водачите да се използва медна грес(или графитна или всяка грес която може да има абразивно действие). Има си грес специално за водачи. Може ли да коментираш. На две от трите ми коли карам с медна грес на водачите на спирачните апарати.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 23:10 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Медната грес на Вюрт я дават, че държи до 1200 градуса.
Според теб, колко се нагряват тия повърхности, за които говорим?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2018 23:34 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Предния спирачен апарат беше много по-зле, отколкото очаквах.
Мангалите въобще не са осъзнали как се прави реглажа на апарата и са "компенсирали" липсата на захапване на апарата по възможно най-циганския начин, което е довело до неприятни последици.

Прикачени файлове:
IMG_3073.jpg
IMG_3073.jpg [ 572.39 KiB | Прегледано 845 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3074.jpg
IMG_3074.jpg [ 497.51 KiB | Прегледано 845 пъти ]


На следващите снимки се вижда как е изядена главата на единия от водачите, която по принцип се затяга с кръстата отвертка. Другия водач е горе-долу добре.

Прикачени файлове:
IMG_3075.jpg
IMG_3075.jpg [ 645.53 KiB | Прегледано 845 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3076.jpg
IMG_3076.jpg [ 440.57 KiB | Прегледано 845 пъти ]


Мотора е видял много зор, предния спирачен апарат показва и следи от удари в бордюр.

Прикачени файлове:
IMG_3080.jpg
IMG_3080.jpg [ 856.21 KiB | Прегледано 845 пъти ]


Започнахме лечението на спирачния апарат.

Прикачени файлове:
IMG_3081.jpg
IMG_3081.jpg [ 776.07 KiB | Прегледано 845 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_3084.jpg
IMG_3084.jpg [ 808.05 KiB | Прегледано 845 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_3086.jpg
IMG_3086.jpg [ 680.23 KiB | Прегледано 845 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_3087.jpg
IMG_3087.jpg [ 706.15 KiB | Прегледано 845 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_3089.jpg
IMG_3089.jpg [ 232.76 KiB | Прегледано 845 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_3091.jpg
IMG_3091.jpg [ 653.26 KiB | Прегледано 845 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_3092.jpg
IMG_3092.jpg [ 907.56 KiB | Прегледано 845 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 12 от 14
 [ 140 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade