Не спа с екипа, ама не даде да му го сваля докато не му се доспа зверски.
Даже се пробваше да се хвърля на земята, като му казах, че няма да го боли и няма да усеща почти нищо. Съседите отдолу се видяха в чудо, добре, че са печени.
Иначе днес има развитие по мотора, но естествено, БГ-реалността си казва думата.
Вече заварена рама:
- IMG_3304.jpg (561.45 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3306.jpg (507.8 KiB) Прегледано 14242 пъти
Тапи на коловете:
- IMG_3308.jpg (777.41 KiB) Прегледано 14242 пъти
Центриращи втулки на ботушите:
- IMG_3309.jpg (673.3 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3310.jpg (478.66 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3312.jpg (501.08 KiB) Прегледано 14242 пъти
Защитна капачка за предната зъбчатка с ветигата (не ме кефи и ще я връщам на фрезиста):
- IMG_3313.jpg (691.71 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3314.jpg (687.03 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3315.jpg (529.63 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3316.jpg (598.28 KiB) Прегледано 14242 пъти
Грундирана и боядисана заварка:
- IMG_3318.jpg (389.5 KiB) Прегледано 14242 пъти
- IMG_3321.jpg (565.47 KiB) Прегледано 14242 пъти
Монтирани трипътници на предната вилка:
- IMG_3323.jpg (578.93 KiB) Прегледано 14242 пъти
Монтирана задна гума:
- IMG_3324.jpg (466.78 KiB) Прегледано 14242 пъти
Обаче капачката иска доработка и други интервенции:
- IMG_3326.jpg (551.29 KiB) Прегледано 14242 пъти
И в крайна сметка - монтирани предни колове:
- IMG_3329.jpg (573 KiB) Прегледано 14242 пъти
Но "майсторът"-фрезист се е насрал яката с няколко от детайлите, така че в понеделник съм там да му строша празната кратуна. То бива, бива, ама след като съм му дал чертеж и също и елементи, на които да пробва какво е направил, просто нямам думи. Иначе дори и две елементарни втулки отнемат повече от седмица.
После защо нищо не става в България?