Дата и час: 28 Мар 2024 12:56

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 13:14 
Offline
Аватар

E30: 325i Coupe M20B25
Местоположение: София
Регистриран на: 29 Дек 2013 19:31
Пол: Мъж
Мнения: 10
Привет,

Моторчето за парното работи само на 3-та степен, другите 2 - зеро, нада. Проблемът в моторчето ли е, или във врътката или съвсем друг?


Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 13:35 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
възможно да е от резистора на на вентилатора. обикновено като работи само на четвърта степен, а на другите три - не, е в него проблема. Защото на четвърта степен се подава директен ток на вентилатора и затова работи само на нея.
ето това

Изображение

ето нагледно как да стигнеш до него

ВИДЕО

Може да го почистиш, да го смениш с втора ръка или ново на цена от 56лв
Номенклатурен номер : 64116912633
Описание : резистор
Ед. цена (с ДДС) : 56.70 BGN


Последна промяна Емилио на 08 Яну 2014 13:38, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 13:38 
Offline
Аватар

E30: 325i Coupe M20B25
Местоположение: София
Регистриран на: 29 Дек 2013 19:31
Пол: Мъж
Мнения: 10
1 и 2 не работят, 4 не съм пускал, защото и на 3 е доста шумно. Въпросът остава, обаче?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 13:39 
Offline
Аватар

E30: 325i Coupe M20B25
Местоположение: София
Регистриран на: 29 Дек 2013 19:31
Пол: Мъж
Мнения: 10
Благодаря, Емилио, като я прибера от сервиза с новият шпер ще го погледна това!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 13:40 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
Провери и състоянието на вентилатора за луфт, четки...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 17:55 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
и аз го ядох тоя ... не намерих парт номера на реостата, и поръчах на един колега, прати ми го от пазарджик и е като ново !
при мен проблема беше в втулките на моторчето бяха клеясали и не се въртеше леко... трябва да се намажат и тръгва с лекота ... само духваш срещу него и се върти ...
а стария реостат беше изгорял + клема и нямаше никакви степени ...
само 4-та която е с директен + от друго място ...
е сега е добре ... успех с начинанието ... че не е много приятно !
реостата от снимката не е същия като на мойто купе ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2014 23:09 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 17:15
Пол: Мъж
Мнения: 216
Хубаво е профилактично да се сваля и да се почиства от прахта която се е набила в него! Най-лесно се почиства с въздух под налягане.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2014 07:54 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
a как най-лесно става без да разглобяваш 1/2 от двигателния отсек ? :cry:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2014 17:57 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
става ... аз съм с кутия от М40 ... махаш пластмасата и придърпваш кабеляка с кутията ... отдолу се виждат болтчетата които държат ламарината .... абе занимавка си е ...
и внимавате да не счупите пластмасите които затварят турбините ... че са голям *й ...
нагласете двигателчето така че като затворите да не търка никъде по пластмасите ...
абе не е лесно ... иска спокойствие и най-вече топъл гараж
двигателчето най лесно се чисти с четка за боядисване и въздух /от компресор/ моето светна ...
проверете и четките ... че имам лоши спомени от едно ... навън работи на мястото си не ...
успех ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2014 18:59 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
TheStorm написа:
a как най-лесно става без да разглобяваш 1/2 от двигателния отсек ? :cry:

Най-лесно е ако си с италиански климатик, резистора се намира на дясното бомбе :hihi:
Иначе dafy каза как. При М40/42 не е много трудно, но ще си поожулиш ръцете, няма начин.
Внимавайте с пластмасите на турбината, чупят се лесно.
Ако моторчето не тръгва на ниските степени е възможно и заради втулките. Сменят се по принцип, 1,50лв. май бяха на брой...
Като го свалите вижте и четките. Ако са износени много естествено се сменят. Обърнете внимание в такъв случай колко е износен колектора на ротора. Ако е много дълбоко износен недейте слага нови четки защото го досъсипват супер бързо. По-добре в този случай старите, ако има в тях 1/3 живот да речем.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade