Дата и час: 19 Мар 2024 07:05

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Май 2014 08:54 
Offline

Регистриран на: 19 Май 2014 08:47
Мнения: 2
Здравейте !
Имам е30 м10 двоен стоп купе 84 купих го без работещ оборотомер.Свалих таблото и смених батерийте замервах го всичко му е изрядно ... забелязах друго на таблото има 3 букси от който средната е жълта а от колата ми жълта букса няма ? Тя ли е за оборотите и разходомера ? Гледах схемите за инсталацията като гледам трябва да е по синяра букса ... Мисля си дали по принцип тая кола не е била с часовник а някои някаде някога да е слагал друго табло .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2014 09:54 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Жълтата букса е за връзка с малък/голям борд.

Виж предпазител номер 10, 7,5А, дали е здрав. Ако не е го смени. Изгарянето му обикновено е в следствие на късо във веригата за светлините на задна предавка.
Ако предпазитела е здрав пробвай със друго табло, работещо, свалено от друга кола. Сигналите за управление на икономайзера и оборотомера вървят през сервизинтервал-ната платка и е възможно и в нея да е проблема.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2014 11:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 17:15
Пол: Мъж
Мнения: 216
Черен кабел 7-пин на синята букса. А за по-лесно на букса "С101" в двигателния отсег до бушоните е 9-пин пак черен кабел. Трябва да има променливо напрежение при различни обороти!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2014 13:42 
Offline

Регистриран на: 19 Май 2014 08:47
Мнения: 2
Бушона е здрав с друго табло пак няма никои ... и стигам до гледането на буксата която каза колегата Valtera колата ми е с Jetronic букса на която гледам като цяло няма Engine speed input което на круглата букса е пин 9 което предполагам е това което ми трябва и сега въпроса е какво правя :o


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2014 18:00 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 17:15
Пол: Мъж
Мнения: 216
Ами трябва да провериш с мултицет дали на този кабел има (+) които се променя като стойност ( V - волтове) при 1000, 2000, 3000 и т.н. Оборота. На буксата можеш да махнеш само гуменото маншонче отгоре и така лесно да провериш какво става на 9-ти пин черен кабел!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2015 19:35 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Минах от табло с часовник на такова с оборотомер, всичко работи нормално, индикацията за маслото също, само разходомера сработва когато му е кеф, но като цяло през повечето време е отказал. Четох темите в другия форум и само се обърках и не разбрах къде да търся проблема. таблото е от кола с М40, моята с М10.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2015 22:03 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Една странна тема е това. Всеки казва различни неща. Спомням се, че бурята ми даде логично обяснение, но за съжаление не си спомням желия разговор. При мен е обратно, табло от м10 не ми работи разходомера на м40. Може да сменим за тест?

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2015 23:39 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Няма проблем, стига да намерим начин да се срещнем :D Аз проблема си го реших - майната му на разходомера, и без него ще карам, лошото е че май пак ще свалям табло защото сякаш слабо свети нощем и може да е с неправилните крушки. А тъкмо тази вечер наредих всички кори и декораций :bang:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2015 23:55 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Като въртиш смукача за включване на фаровете има ли смяна на силата на осветление? Да не се е прецакал той?

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2015 00:04 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Работи Гриша, първо и аз си помислих че в него е проблема, но регулира светлината коректно. Вероятно в крушките е проблема, защото в сравнение с подсветката на парното, таблото е с една идея по-тъмно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 12 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade