Дата и час: 19 Мар 2024 08:34

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2014 21:37 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
С различни датчици ли?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2014 22:23 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Renegade написа:
С различни датчици ли?

Още не съм завъртал датчици, че нямам време, с един и същ е :oops: Просто днес карах извън града и открих, че на 80км отчита все пак, че се движи предното ляво колело(другите три за откачени). :duh:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2014 20:46 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Реших проблема 8-)
Оказа се, освен, че предните и задните датчици са различни, различни са и преден ляв с преден десен. Някой преди мен беше сложил отпред, в ляво, десен датчик. Това го видях днес, а преди го свалях и не бях обърнал внимание. Взех от приятел един ляв за проба и системата заработи :drive:

Проблема най-вероятно е в намагнитената сърцевина, която излиза от самия преден датчик. Самата сърцевина е със ромбоидна форма и когато се завъртят ляв с десен се завърта и самия ромбоид(отдалечава).
Изображение
В следствие на грешно монтирания сензор амплитудата на сигнала(синусоидата) при малка скорост е почти права черта на осцилоскопа. Чак при 80км/ч е ставала нормална и компютъра реално е приемал, че колата се движи.


Сипвам си бира! :chug:

_________________
Изображение


Последна промяна Мармот на 18 Юни 2014 07:19, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014 01:54 
Offline

E30: 318i с повечко клапани
Регистриран на: 13 Юни 2014 00:56
Пол: Мъж
Мнения: 18
Колега радвам се, че проблемът при теб е решен.

Не се отнася за е30, но мисля, че ще е полезно!
Пиша последвалото за да предпазя колеги от излишни главоболия:

Ако на някой му се наложи да сменя датчик на АБС на БМВ, задължително търсете оригинален.
Няколко делфита (друга марка заместител на БМВ не съм пробвал) се търкалят неизползваеми в сервиза. Изглеждат добре изработени, но системата отказва да работи с тях.
Изправни са, корпусно са 1:1, когато развъртя колелото със сменения датчик отчита стойност коректно, но тръгне ли колата явно показанията се различават, изписва "недостоверен сигнал" и системата отказва да работи.
Случая съм наблюдавал при е36 (3 канален АБС), е39 (Bosch 5.7 -001 с ESP) и Е53 фейслифт.

С АБС на е30 не съм имал честта да се занимавам. Предполагам случая ще е същия, щом при колегата проблема е сходен.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade