Дата и час: 29 Мар 2020 01:47

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2012 18:42 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
При 15-пиновата букса (двоен стоп):

Замостват се пинове 7 и 1. За зануляване на Oil Service (след което гасне и надписа на таблото) при замостени пинове контактния ключ се поставя в положение 2 - контакт (без да се пали) за около 3 секунди. За зануляване на Inspection се дава контакт за около 12 секунди.

Схема на диагностичмата букса:

Изображение


При 20-пиновата букса:

Замостват се пинове 7 и 19. За зануляване на Oil Service (след което гасне и надписа на таблото) при замостени пинове контактния ключ се поставя в положение 2 - контакт (без да се пали) за около 3 секунди. За зануляване на Inspection се дава контакт за около 12 секунди.

Схема на диагностичмата букса:

Изображение

Още информация за 20-пиновата букса:
- самата капачка на буксата като се постави свързва пинове 18 и 20 към пин 19, както и пин 14 към пин 15;
- при замостване на пин 11 към пин 14 се завърта стартера. Това се ползва при реглаж на клапани на Е30-ка с автоматична скоростна кутия, защото няма как да се дърпа колата напред-назад "на скорост", за да дойде буталото на съответния цилиндър в ГМТ (или близо до нея).

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2012 20:31 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/E30/BMW%20E30%20-%20Restart%20OilService%20&%20Inspection%20Indications.pdf

Ако може да качите фаила на сървъра.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2012 20:02 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
20-пиновата букса е проверена и отговаря на таблицата по-горе.
Благодаря на dafy за буксата! :thumbsup:

Изображение

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2013 18:50 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
Vasko_BP написа:

Понеже сайта не се отваря, пускам алтернатива:
http://benms.com/e30fuse.html
и
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=60297

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2015 10:01 
Offline
Аватар

E30: 316i 1988
Местоположение: гр. Оряхово
Регистриран на: 05 Окт 2015 21:52
Пол: Мъж
Мнения: 7
Здравейте колеги, Нов съм във форума. От скоро съм горд притежател на една изключително запазена е30-ка. С 20-те пина съм, четох най-различни теми, и правих всякакви упражнения, занулявам си там зелените квадратчетата за маслото но Inspection си свети постоянно и това е. При мен с мост от пинове 7 и 19 не става снощи пробвах държах около 12 секунди дори 30 и нищо не се случва.. Та някой може ли да ми помогне, на какво може да се дължи това ? :dunno: Колата е е30 316i (m40b16) 1988 Благодаря предварително!!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015 19:09 
Offline
Аватар

E30: 316i 1988
Местоположение: гр. Оряхово
Регистриран на: 05 Окт 2015 21:52
Пол: Мъж
Мнения: 7
Някой ще ми обърне ли внимание ? :?:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015 19:36 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
Виж да няма проблем в OBD буксата ти.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015 19:52 
Offline
Аватар

E30: 316i 1988
Местоположение: гр. Оряхово
Регистриран на: 05 Окт 2015 21:52
Пол: Мъж
Мнения: 7
Renegade написа:
Виж да няма проблем в OBD буксата ти.
Какво ще рече OBD буксата? там дето са 20-те пина Тук 2,3 дни чета за някакви батерии на таблото възможно ли е те да са проблема ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015 22:12 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
milenmitkov16 написа:
Някой ще ми обърне ли внимание ? :?:

Първо - оправи си тона.
Второ - Откъде си сигурен, че темата ти е прочетена от някой, който знае нещо по въпроса ти, че да се сърдиш, че не получаваш отговори?
Трето - Проблемът е или в SI платката в таблото(тази със светодиодите). Оправя се с работеща от друго табло. Или силно разредени/изтекли/повредени батерии. Измери им напрежението на всяка една от двете поотделно.
Четвърто - Успех :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015 22:25 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
Аз предлагам всички да си оправим тона.
Човека с нищо не е предизвикал никого, просто търси решение за проблема си.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade