Дата и час: 28 Мар 2024 19:41

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2014 16:13 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
burov написа:
Първо и аз да кажа здравейте на всички, понеже и на мен това ми е първо мнение в този форум.
А по темата - слагай смело трябва да стане. Моята е излязла от завода 6-ти месец 86-та година с М10Б18 карбуратор. Като попадна в мен и сложих М20Б23 от кола произведена началото на 83-та година и смених и таблото с такова от 6-так и всичко си работи коректно. Пробвал съм с табло и от двата вида (и с щекер и с чип) - всичко работи коректно. Само оилсервиза и инспекцията не можах да подкарам но проблема май не е в таблото.

Може да са заминали 2-те батерии най-лесно е да се премерят с мултицет

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2014 17:47 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
В много случай, не се оправя само с батерии ... ама пробвайте... има и успешни опити ... зависи колко са се разтекли и унищожили платката ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2014 20:53 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2014 16:24
Мнения: 8
Не е от батериите. Смених ги с нови и нямаше никакъв ефект. Инспекцията постоянно си мига. Пробвал съм да зануля, при което инспекцията изгасва и светват зелените лампи за ойлсервиза. Но радостта е кратковременна - на следващата сутрин всичко е по старому. Та затова си мислех че може и да не е от таблото.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2014 00:49 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Таа да ъпна малко обявата с това че си взех табло от м40(уж) и оборотомера отчита :smokin: .Но радостта ми от новото табло беше своевременно помрачена от това,че на празен ход ми показва нещо средно между 300 и 400 оборота.Смених така наречения щекер с този от моето,но пак същия проблем.След ровене из нета открих,че явно има разлика между таблата на двоен и троен стоп.Някакви идей освен тази да пускам това да се продава и да си търся ново от двоен?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade