Един съвет ако може. На моята 30-ка съм само на задно гърне, оригиналното все още, катализатора съм го премахнал, че се бе разпилял и дрънчеше. Нямах оплаквания, колата не бе шумна, но въпреки абсолютно здравото отвън гърне, явно вътре са му изгорели преградите и почна здраво да реве. В същия момент, подменях задно гърне на едно Поло. Собственика му било шумно, но така купил колата, и го подменихме със стандартно на Уолкър. Старото не му трябвало и ми го остави. Първоначално мислех, че е някое нескопосано китайче, но го позагледах, проверих надписите и номерата по него, като се оказа, че е сравнително скъпо гърне от една италианска фирма. В перфектно здраве е, по-компактно е и няма да виси така грозно под и без това късата задна престилка на двойният стоп. Въпросът е дали няма да затапва и без това особено мощната ми М10-ка
На пръв поглед входа е с еднакъв диаметър с този на 30-ката, но понеже колата е зазимена, няма как да примеря точно в момента.Полото бе с 1,4 16 винтилов мотор, в каталога това гърне го дават и за 1,9 ТД моторите. Вашето мнение? Линк към аспуха -
http://ordini.assomarmitte.com/Infinity ... lo-9n.html