Дата и час: 13 Дек 2017 14:58

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2017 20:55 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 394
Смятал ли си го точно колко става ? б20 почти ?

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2017 22:18 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2015 21:50
Мнения: 23
:thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2017 13:43 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4655
Ben Kenobi написа:
Следващата седмица отивам до Бургас.Обадил съм се на приятели да уредят диното само за замерване.Ако стане ще получите и представа за реалната мощност на двигателя.На мене също ми е интересно какво в крайна сметка съм изкарал.

host написа:
За да припада м50б25 (ако е в е36) ... минимум 165-170кс и нагоре ще да е ... на мотора , този сетъп.
Чакаме замервания с интерес. :drive:

Прикачени файлове:
dino chart.jpg
dino chart.jpg [ 421.25 KiB | Прегледано 266 пъти ]


Графиката е много добра за мотор без нито една тунинг част, с оригиналния дебитомер и електроника и обща настройка на пътя. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2017 00:48 
Offline

Регистриран на: 31 Авг 2014 00:05
Мнения: 77
отлично :drive: много весели км да има


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2017 22:11 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2015 21:50
Мнения: 23
Ето и запис на Дино-то :)
https://youtu.be/CRtw-XMGQ0Y


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2017 12:28 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4655
И звук извади. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2017 11:35 
Offline

E30: 89 316i
Местоположение: Стара Загора/София
Регистриран на: 10 Апр 2015 22:51
Пол: Мъж
Мнения: 5
Първо адмирации за труда и постигнатите резултати! И от чисто любопитство биелите от м50б20 без ванос пак са 135мм,теглото ли е основния проблем при тях и могат ли да се ползват евентуално при такъв строук ? И ако можеш да споделиш какви гърнета си ползвал ,че рядко излиза приятен звук от атмосферна IS-ка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2017 19:38 
Offline

Регистриран на: 27 Яну 2015 21:50
Мнения: 23
Биелите,които аз ползвах са от М52 В28 на 135мм. Не е проблем да се ползват и въпросните споменати,но аз търсех резултати с максимално леки части.
Само ще вметна,че с преминаване на едноредова верига спечелих 700 грама от въртящи части по ангренажа.Изпускателната система съм си я правил аз,като съм ползвал резонатоен шумозаглушител с Ф60 мм.от Косерите,задно гърне от 325 М20 също от там закупено и тънкостенни тръби на Ф60 мм.от неръждавейка сваляни от моргата от Форд Транзит.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 18 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade