Дата и час: 28 Мар 2024 16:15

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2017 01:47 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Днес с колегата boskomancera разгледахме неговата 318is купе.
По моя преценка няма проблем двигателя да се измести 5 см. назад.
Това, което ще трябва да се преправи/модифицира е следното:
1. Лапи за мотора (custom);
2. Картер (евентуално и то с малко);
3. Предно парче на кардана + баланс
4. Дифузьор (лесно);
5. Стойка за дебитомера;
6. Стойка за скоростната кутия;
(5 и 6 са фасулска работа)
7. Привод на ск. кутия;
8. Изпускателна система (след саксовете се скъсява), нищо особено;
Водните маркучи си остават същите, както и всичко по електрическата система.
Това е за 318is.
По оценка балансът от 53:47 ще се стане 50:50.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2020 21:44 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
За да не отварям нова тема, ще използвам тази за още един важен аспект относно разпределението на масите, а именно - балансиране на теглото на шасито посредством регулируемо окачване (койловъри). За краткост ще използвам фразата "баланс на окачването".

Това е един доста подценяван аспект от любителите-състезатели, но изгледайте това клипче и ще осъзнате важността на този аспект. Пистата в Австралия Wakefield Park Track (2200 м.) е доста подобна на Дракон (2048 м) като дължина. Една и съща кола, едни и същи гуми, в един и същи ден. Преди балансирането обиколката е 1.09.02, а след балансирането е 1.07.58, което е малко повече от секунда, само от баланс на окачването! И тази една секунда е спечелена само от завои, които на Wakefield Park Track са по-малко и по-плавни, отколкото на Дракон!

https://www.youtube.com/watch?v=4WtPyLgAcoM&fbclid=IwAR1DKXGvDm6y0LweQqNtDj1hDEi2T0YvLMPGjDqESQ4HGMwLsR-c8s_zwNI

За да не навлизам в досадни подробности ще пусна още едно клипче, в което човекът обяснява на доста достъпен език какво представлява и как влияе балансирането на теглото на колата посредством регулируемо окачване (абстрахирайте се от това, че колата е голфче :hihi: ):

https://www.youtube.com/watch?v=0uCUk30lP0s&fbclid=IwAR3Fkaeyb0Y_5hH9iXQAr7oPi1SdZEP3TDgx2ZbcVq7pk3-M-tWNEJGr7E8

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade