Дата и час: 29 Мар 2024 00:01

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2015 20:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Сигурно доста от вас са виждали в нетя подилен мост на Е30 М3, както и различни комплекти от планки, които се предлагат, за да се подсили моста в зоните където са тампоните на мотора.

Това, което ще покажа в тази тема, представлява (според мен), по-надежден начин за подсилване на тези зони.

Ще ползвам полиуретанови тампони с твърдост 90 единици по Шор, тип сандвич, с диагонално действие. Затворени са между стоманени шайби и вътрешна втулка, която минава през стойката на моста.

Ето какво представляват:

Изображение

Изображение

Ето и самото подсилване на моста в областта на стойките за лапите и тампоните на мотора:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Кухините бяха запълнени с 3-мм планки и заварени.

Изображение

От горната страна на стойките има оставени два участъци незаварени от завода, които също бяха запълнени:

Изображение

Изображение

При мен, заради дебелата тунинг стаб-щанга отпред, се наложи и подсилване на ушите, където се захваща. Хубаво е и при заводските стаб-щанги тези зони да се подсилят, защото ми се виждат слаби:

Изображение

Изображение

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2015 09:03 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
С какъв диаметър е тръбата която слагаш отдолу ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2015 10:47 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
48 мм. вътрешен.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2016 21:53 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
Това е доста полезно ,като се има впредвид,че смених 3 моста заради скъсване точно там. На нито един нямаше следи от гнило или ръжда. Това говорим с м4ечечечетиресето

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2016 21:56 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Remi Master написа:
Това е доста полезно ,като се има впредвид,че смених 3 моста заради скъсване точно там. На нито един нямаше следи от гнило или ръжда. Това говорим с м4ечечечетиресето

Как го направи :shock:
Аз за 150000км с м40 нито мост скъсах, нито полуоски счупих :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2016 13:37 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
То не е до мотора, а до твърдост на предните пружини и евентуално полиуретан вместо нормални тампони на мотора. И подскачане из софийските дупки всеки ден. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 15:51 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
Мармот написа:
Remi Master написа:
Това е доста полезно ,като се има впредвид,че смених 3 моста заради скъсване точно там. На нито един нямаше следи от гнило или ръжда. Това говорим с м4ечечечетиресето

Как го направи :shock:
Аз за 150000км с м40 нито мост скъсах, нито полуоски счупих :hihi:

Със заводските пружини е и нормални тампони на двигателя.Отпред единственото не заводско е плътни тампони от е36 М3 , за които причината за смяната е пак периодично скъсване или омекване .А относно щетите с М40 2 полуоски ,3 диф-а счупени , 1 скоростна кутия, 2 пъти каре на кардана + висящ лагер .Говорим за над 40000 и каране всеки ден... :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 7 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade