Дата и час: 28 Мар 2024 12:01

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 5
 [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 11:28 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Нещо обаче взе да ме притеснява това отнемане на буталата отгоре, че в най-тънката си част идва 3мм по сметки, което не ми се струва удачно. Обмислям нещо с бутала от м54б22, които са с още по-ниска компресионна. Ще има недоход 1.3мм и с гарнитура 1.75мм ще е със с.с 8.8:1.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 13:21 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Renegade написа:
Практиката показва, че минималното разстояние между клапан и бутало трябва да е 1.6 мм., като при това отстояние се ползват възможно най-твърдите пружини. Ако може да се направи повече, без да се застрашава здравината на челото на буталото - по-добре.



1.6 от къде до къде?
Навътре в буталото ако е наравно с блока ли?

И това за 885 глава или за 731 (със съответните клапани) ли става въпрос?

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 15:42 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Забравих да благодаря на колегата за описанието по което си направих таблицата! Доста бързо се смята така :!: Към неговите въпроси ще добавя и аз един: някой затварял и е мотор с две гарнитури? идеята ми е с о-ринг, дали ще е проблем ако се направи един сандвич от 2 по 1,75 --->3,5мм ??? :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 18:39 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
НЕ го прави :!:
Даже и по-дебела гарнитура не е препоръчително

Трябва ти експлозията от горенето да се насочи надолу към буталото и минимално в другите посоки.

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 18:42 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
тази система става единствено и само ако имаш междинна пластина /режат ги на лазер, виждал съм в Бургас такава фирма, но нямам никакви данни/
ако сложиш 2 гарнитури една върху друга и стегнеш 100% ще пробие няма да държи ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 20:04 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
отпада като вариант. кофтито е, че челата на буталата са много тънки и не смея да ги фрезовам. остава един последен вариант с бутала от м54б22.
изкажете мнение за следните варианти:
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 22:28 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
тука мисля си открил топлата вода ;)
8.8:1 звучи чудесно за турбо до 1 бар без да се притесняваш...
само да има кой да го настрои, че да няма дупки в буталцата ;)

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 22:44 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
dafy написа:
тука мисля си открил топлата вода ;)
8.8:1 звучи чудесно за турбо до 1 бар без да се притесняваш...
само да има кой да го настрои, че да няма дупки в буталцата ;)


мерси за съпорта колега и аз мисля, че идва доста точно. в такъв случай-продават се бутала от м52б20, ако има желаещи :hihi: :hihi: или бартер за вал от тд :drive:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2016 09:41 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
TheStorm написа:
Renegade написа:
Практиката показва, че минималното разстояние между клапан и бутало трябва да е 1.6 мм., като при това отстояние се ползват възможно най-твърдите пружини. Ако може да се направи повече, без да се застрашава здравината на челото на буталото - по-добре.



1.6 от къде до къде?
Навътре в буталото ако е наравно с блока ли?

И това за 885 глава или за 731 (със съответните клапани) ли става въпрос?

Между най-близките точки на клапан и бутало. Това на всяка глава става въпрос.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2016 17:15 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Вала и биелите са вече налични, търсят се в момента буталата. Искам да попитам за о-ринг, някой тук правил ли е такова нещо и как. В другия форум един колега ми каза със бутало и стругарски нож и медна тел 0,6-0,8мм. Дали ще се получи? Гарнитура на коя марка?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 5
 [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade