Дата и час: 28 Мар 2024 19:02

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 5
 [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 11:47 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
проверка в Маале каталога установи, че M50B20 и М52B20 буталата ползват едни и същи сегменти. Един и същ парт номер са. Т.е. чугун или алусил няма значение.

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 13:13 
Offline

E30: M20B28Ti седанче.
Регистриран на: 23 Яну 2013 17:24
Пол: Мъж
Мнения: 37
Колега не си взел предвид 2 неща
1 - буталата от м54б22 незнам как са но за м54б25 и б30 са с адски тънки чела (съответно 6 и 7мм)
което е доста тънко за турбо мотор. Ще трябва да внимаваш много при настройката че някоя друга по-сериозна детонация и казваш чао за буталата.

2 - м54 ползва друг тип сегменти (първия компресионен е 1.2мм вместо 1.5мм при м50/52)
По принцип тези сегменти са слабо място на м54 и за това гори масло.
Та аз лично много силно бих ти препоръчал да сложиш чисто нови сегменти, където идва проблема (пак незнам как е за б22), но аз лично неможах да намеря в България сегменти за м54б25/30 и се наложи да поръчвам от германия.

За О-ринг според мен няма много смисъл ако блока ти е челосан. Просто сложи хубава гарнитура (Victor Reinz или Elring) и сложи якостни болтове (не оригинални за глава) и стегни на повече килограми (9-10кг)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 13:38 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
TheStorm написа:
проверка в Маале каталога установи, че M50B20 и М52B20 буталата ползват едни и същи сегменти. Един и същ парт номер са. Т.е. чугун или алусил няма значение.

Едва ли е вярно това съждение. По БМВ парт номерата не съвпадат. И като се има предвид, че номиналните размери са (вероятно) еднакви, то разликата трябва да идва от материалът, от който са изработени.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 18:01 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Така:
Изображение
според MAHLE сегментите са с различни номера, тъй като са с различни размери, но пък и на м50 и на м52 на 1вия сегмент пише ПОКРИТЕ ХРОМ, а за долните няма информация.
За стари сегменти не съм си и помислял.
Блока не е челосан и мисля задължително да оринговам.
Относно буталата, сега ще потърся от разни други коли, но мисля че 6-7мм е достатъчно и за сега остава този вариант.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016 18:04 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
А относно болтовете, тя сега е затворена на 11кг с оригинални болтове и няма проблем


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016 16:40 
Offline

E30: M20B28Ti седанче.
Регистриран на: 23 Яну 2013 17:24
Пол: Мъж
Мнения: 37
stoil.k написа:
А относно болтовете, тя сега е затворена на 11кг с оригинални болтове и няма проблем


Вимавай да не съсаш някой болт на главата така. Аз лично успях да скъсам якостен (12.9) на 10кг така че си е риск


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 16:59 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Сетъпа в крайна сметка ще е следният:
1.биели 130мм м20б20
2.бутала 31,64мм компресионна височина от М50Б20 ВАНОС
3.вал 81мм от м21д24
Обем на мотора става 2442куб.см
Степен на сгъстяване 8.3:1
Частите са налични остават лагери и сегменти. При следваща стъпка ще пиша и ще качвам снимки. Евентуално ще се търси и по-голямо турбо :hihi:


Прикачени файлове:
12822259_1109305792443089_1933609654_n.jpg
12822259_1109305792443089_1933609654_n.jpg [ 233.59 KiB | Прегледано 4616 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 17:01 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
ПС: ще загатна малко и за колектора :smokin:


Прикачени файлове:
12822209_1109313662442302_1239624824_n.jpg
12822209_1109313662442302_1239624824_n.jpg [ 51.79 KiB | Прегледано 4616 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 14:04 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
едно замерване на карантия показва следното: бутало + бутален болт + биела с болтовете за стягане = 1,002кг.
п.с.:без лагери


Прикачени файлове:
12325647_1109901229050212_1337941943_o.jpg
12325647_1109901229050212_1337941943_o.jpg [ 234.3 KiB | Прегледано 4591 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 15:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
И без сегменти. Олекоти биелите и ги изравни. Имат бая разлика в теглата си.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 5
 [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade