Дата и час: 28 Мар 2024 21:09

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 16:10 
Offline

Регистриран на: 05 Юни 2015 11:02
Пол: Мъж
Мнения: 31
TheStorm написа:
М52б28 е чудесен двигател...и обем има... И мощност и икономичност

НО

има мноого дреболии които трябва да направиш и оправих за да стане колата наистина все едно заводски е този двигател. Честно казано аз БИХ се наел да го правя това, но бих казал че имам известен опит и имам разни части из гаража които ще помогнат.




Говориш за спирачки окачване такива неща или ?



Иначе плана за м52б28 върви ръка за ръка с 5.120 за да се поберат дискове 340 мм и по-твърдо окачване цял такъв сет съм намерил отново от приятел. Бих подсилил и шасите с разпънки както на камбаните така и под колата полиуретан на мост и други места нещо такова .

И при 2та вариянта дали с м20б2х или м52б28 има сериозни разходи ,ако се търси качество ,не трябва да се бърза за да няма липса на пари при изпълненито.


Определено ,ако сложа м52б28 ,ще се регистрира мотора .


Последна промяна turtle на 11 Мар 2016 18:27, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 17:07 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
turtle написа:
Определено ,ако сложа м52б20 ,ще се регистрира мотора .

ПРедполагам б28 имаш предвид :D

Разучи си нещата с Декра или Технотест тогава, какви изсквания имат
и разходите и времето, което е нужно :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 18:29 
Offline

Регистриран на: 05 Юни 2015 11:02
Пол: Мъж
Мнения: 31
Чета относно декра и сайта им разгледах.В бмв форума има цяла тема. Мисля и да се пусна до там око да види ръка да пипне дето се вика.


Последна промяна turtle на 27 Мар 2016 10:23, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 20:39 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
turtle написа:
...
Иначе плана за м52б28 върви ръка за ръка с 5.120 за да се поберат дискове 340 мм ...

Какви са тия дискове 340 мм.? Това първо и второ, не ти трябват дори за М52Б28.
И трето, за 345 мм. трябва минимум джанта 17", максимално изпразнена отвътре и гума поне 225 отпред, иначе няма никакъв смисъл.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 23:09 
Offline

Регистриран на: 20 Яну 2016 15:23
Мнения: 32
Renegade написа:
NEDD написа:
...Главата си остави 731, може да и сложиш клапани от 885 (по голми са по 8-10лв нови и не си вземай OSVAT )...
...Дросел и смукален колектор от Б25 и си готов...

Излишни разходи.
По-големите клапани на глава 731 без сериозно портване, ще влошат нещата.
Общо-взето максималното портване на 731 я довежда до състояние, близко до оригинална глава 885 и тогава би имало смисъл от по-големи клапани. Но на основа Б20 пак няма смисъл, че даже ще е и контрапродуктивно.
Дросел и смукателен колектор от Б25 също ще влошат нещата вместо да ги подобрят, защото пада скоростта на потока заради увеличените проходни сечения, без съразмерно увеличаване на обема на мотора.

Ако ще се ползва Б20 основа и при читав блок, аз бих заложил на едно хубаво обслужване на мотор и глава, а ако ще се ползва колянов вал от М21 - а бих го олекотил, както и маховика. И толкова. И е добре да се ремапне електрониката, за да стане всичко адекватно. Дюзите няма да се изтаванят.

Колега, дай малко повече инфо за олекотяването на вала, че в нета нещо няма много инфо. Намерих едни клипчета един пич как го взима на струга, но после какво се случва с баланса?? :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2016 23:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
С баланса е сложно.
Олекотяването всеки стругаро-фрезист-дървар може да го направи.
Не се наемам да давам препоръки за баланс.
Нито за каквито и да е било други тЮнинг операции.
Напатих се от посредническа дейност.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 01:00 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
В завод *Хидравлика* Казанлък правиха маховик на приятел, като под правиха, имам предвид че го изработиха на ново от стомана вместо чугун, там го и балансираха, предполагам и с вал ще се справят. Ама пък беше преди 5-6 години, и може и завода вече да го няма.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 08:54 
Offline

Регистриран на: 05 Юни 2015 11:02
Пол: Мъж
Мнения: 31
Renegade написа:
turtle написа:
...
Иначе плана за м52б28 върви ръка за ръка с 5.120 за да се поберат дискове 340 мм ...

Какви са тия дискове 340 мм.?



Точния размер 324мм.
Относно джантите няма да имам опция за под 17ка :thumbsup: .

30ките имат ли трудности със събирането на 17ки знам ,че нагоре имат затруднения ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 10:42 
Offline

Регистриран на: 05 Юни 2015 11:02
Пол: Мъж
Мнения: 31
Да се върна малко към заглавието на темата.
Намерих този сайт http://mywikimotors.com/m20b20/#Tuning и във него може да се правят сравнения на мотори също и да се разгледа инфо за самите мотори.Има технически спецификации и кратки текстове с основно инфо за тунинг ,турбиниране или проблеми на дадения мотор.


За м20б20 най-лесния преформанс тунинг според тях е следния:M20 series have been well-known for many years already. This is why there appeared lots of ways which make it possible to increase its capacity. The most common way is to use stroker due to the fact that the height of cylinder block is the same. If you want to upgrade your M20B20 and turn it into M20B23, all you need is to buy crankshaft, pistons, connecting rods and flywheel which are used in M20B23. You will have a chance to build engine with at least 150 HP.

Някой правил ли е от този сет и още подобрения с цел поне 170КС + ,НО без да е строквал блока и разбирасе цената да не е космическа ?? Накратко някой вдигал ли си е конете на м20б23ката :hihi: и как ?

В сайта са дадени много вариянти за доработки на различни мотори.Разбирасе най-често срещаните не видях революционни доработки... Но все пак на мен ми беше полезен :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2016 11:08 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Това с карантиите от Б23 го забрави. Нямат намиране.
Всеизвестно е, че Б20 е най-лошата основа за тунинг.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 22 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade