e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
M20B28 http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=1521 |
Страница 4 от 5 |
Автор: | Renegade [ 14 Апр 2017 00:03 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
TheStorm написа: M10 написа: Не си ли мислил поне да зацепиш вала като 25цов (аванса никак не е малко - по спомен цели 5 градуса!), би трябвало да коригира част от умирането след пика и да има смисъл да се върти над 6000. Идеята е да имам въртящ момент и да е приятна за каране .. т.е. плавна ... изообщо не ме интересуват пик конете А и главата не позволява много "flow" във високи обороти Буря, то хубаво въртящия момент, който го търсиш, че го имаш, но се замисли с тоя диференциал 4.45, който ползваш, дали това е реален въртящ момент. Аз не казвам, че колата ти не върви, но дино-графиката, която си извадил е малко подвеждаща и то за самия теб. Ако приемем, че прекъсвача ти е на около 6500, то наистина на 5-та максималната ти скорост ще е около 200 км/ч с тоя диференциал. Като знам как мерят в Овърдрайв (на 3-та до прекъсвач), без оглед нито на предавки на скоростна кутия, нито число на диференциал, нито на диаметър на гуми, то все едно аз с моя диф (3.46) да се пусна на 2-ра предавка да ме мерят (еквивалентно на твоя 3-та), а то това не е като да не е от значение. Графиката ти е доста "остра" в диапазона на оборотите, което отначало ме озадачи, но после като спомена, че на 200 км/ч си на прекъсвач, ми се изясниха нещата. Ето виж моята графика колко е по-полегата: Прикачени файлове: 325i dyno.jpg [ 187.04 KiB | Прегледано 4808 пъти ] Дино-стенда никога не е бил супер-прецизен инструмент за точни коне на гумите, а по-скоро средство за настройка. Дино-стенда в овърдрайв е много хубав, но не мисля, че се ползва пълноценно, иначе наистина би дал доста точен резултат за мощността на гумите. Ако колата ще я подготвяш за Калояново, това наистина е доста подходящ вариант, въпреки че ако някой забие на подобен на моя мотор диф 4.45, просто забрави... за по-сериозни писти с дълги прави и дълги завои няма да говоря. Сам знаеш, че в моторния спорт (независимо от пистата) се гонят топ-коне и обороти, другото се коригира с предавки и окачване. Извинявам се, че пак ти се намесих в темата, но мисля, че е хубаво да се споменат тия неща. Иначе евала за крайния резултат! |
Автор: | TheStorm [ 14 Апр 2017 01:41 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Диффа на тази кола е 3,45 Мерих колата на 4та предавка // на комбито съм с 4,45 |
Автор: | Renegade [ 14 Апр 2017 08:52 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Нещо не се връзва... TheStorm написа: Колата е лека и скоростната е прилично къса. 5та прекъсвач е на 200. Колкото и да е къса кутията и 5-та да ти е с предавателно число 1, с диф 3.45 и заводски диаметър на гумите, прекъсвача трябва да ти е на над 215 км/ч. |
Автор: | TheStorm [ 14 Апр 2017 10:01 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
По километраж показва 200 Размера гуми е 195 50 15 което е по-голям от заводския ... 5та числото ми е 1.000 по калкулатор излиза 205км/ч при 6500 оборота .. което е достатъчно близо. Тия дни ще взема да премеря по GPS колко е реално |
Автор: | intruder [ 14 Апр 2017 11:01 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Renegade написа: Сашко, и на мен много ми се иска да е така, но уви - не е. Аз също знам че М54В30 е с железни ризи. |
Автор: | Renegade [ 14 Апр 2017 18:10 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
TheStorm написа: Размера гуми е 195 50 15 което е по-голям от заводския ... Не, не е. Заводския размер на гумата е 205/55/15 и 195/65/14. При заводския размер обиколката на гумата е 1.904 м. за размер 205/55/15 и 1.912 м. за размер 195/65/14. При твоя размер обиколката на гумата е 1.808 м. По калкулатор прекъсвача ти на 5-та е 202.68 км/ч. Също по калкулатор, прекъсвача е на 5-та при 204.47 км/ч. с Е30-кова кутия (5-та е 0.81), заводски размер на гумите и диф 4.45. Затова и си помислих, че си с такъв диференциал, защото не знаех, че си е Е36-цова кутия и малък размер гуми. В момента даже трансмисията ти е по-къса от най-късата Е30-кова. Мога и да ти кажа и каква ти е била скоростта на прекъсвач на 4-та предавка на диното - 166.13 км/ч. За сравнение моята максимална скорост на 3-та на диното е 186.26 км/ч. Това ако ти се сравняват графиките. intruder написа: Renegade написа: Сашко, и на мен много ми се иска да е така, но уви - не е. Аз също знам че М54В30 е с железни ризи. Ето един полезен линк, който обяснява какви са промените при М54 в сравнение с М52. Никъде не видях да пише, че вече е със стоманени ризи, а това не е малка промяна: https://www.scribd.com/doc/79004025/Bmw-m54-Engine |
Автор: | TheStorm [ 14 Апр 2017 18:13 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Кутията ми си е заводск гетраг 242 за Е21 a.к.а. close ratio dogleg само с кутия от е21 мога да имам скоростомер на тази кола иначе макс скоростите на дино бяха там някъде - 16х както казах ..ще гледам да я замеря по gps и да ти кажа |
Автор: | Renegade [ 14 Апр 2017 18:23 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Така вече нещата се връзват. И на GPS-а ще извадиш много близък резултат с киломертажа. Апропо, какви са предавателните числа на останалите предавки на тая dog-leg кутия? |
Автор: | Renegade [ 14 Апр 2017 18:42 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
TheStorm написа: Кутията ми си е заводск гетраг 242 за Е21 a.к.а. close ratio dogleg само с кутия от е21 мога да имам скоростомер на тази кола иначе макс скоростите на дино бяха там някъде - 16х както казах ..ще гледам да я замеря по gps и да ти кажа Кутията ти е Getrag 245. Видях й предавките, много близки са до Е36-цова кутия, с изключение на първа предавка, която при твоята кутия е по-дълга (буквално същата като на Е30-кова кутия), което е предимство. http://www.bmwe21.net/?page_id=124 |
Автор: | TheStorm [ 14 Апр 2017 20:12 ] |
Заглавие: | Re: M20B28 |
Грешно съм написал ит телефона...245 си е, да първа обаче реално я ползвам само при паркиране на тия килограми и нютони... тръгване от втора не е никакъв проблем...и плавно и юнашко |
Страница 4 от 5 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |