Дата и час: 29 Мар 2024 17:59

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 11
 [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2017 23:41 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Хаха, дроселите са една от причините да си мисля да си върна 6цилиндъра в коша

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2017 02:30 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Ами, да ти кажа, зависи от гледната точка.
Аз бих жертвал 20-30 коня във високия диапазон (6000+ оборота) за сметка на заводския вид в коша.
От друга гледна точка, не бих жертвал V8 или V12 дори и в заводски вид, заради едни дросели на 6-цилиндров М20.
Мое мнение: Всмукателния колектор на М20 е произведение на изкуството. В същото време е и инженерно постижение, което е надраснало времето си. Има доста потенциал в него, но има и ограничения.
За мен (в този смисъл) дилема вече няма.
25-чката остава в заводски вид и в овча кожа. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2017 03:08 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Не разбирам едно, целта е да се направи някаква ненормална атмосферна М20-ка, строук на 3.2 и изведнъж, "бих жертвал 20-30 коня", тогава какъв е смисъла да се правят всички планувани неща?
Не е като да не изглежда коша добре коша с дросели.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

В крайна сметка парите и решенията са си на този, който ги дава.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2017 12:22 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Kroki, какво според теб е "ненормална" атмосферка? Ако това комбо, което възнамерявам да сглобя е "ненормална" атмосферка за теб, за мен не е. За мен това ще бъде един малко по-засилен уличен мотор.

"Ненормалните" М20 атмосферки въртят до около 8000 оборота и нагоре, започват поне с Шрик 304 градуса и нагоре и се слагат в оглозгани варели, тежащи по 1000 кг. и надолу. От М20 са изкарвани и над 400 к.с. на вала - ето това е ненормална атмосферка.

Друго, тия 20-тина коня, които ще загуби мотора от липсата на дросели, знаеш ли къде се появяват? Във високите обороти. Улична кола дали ще страда много, че ги няма тия 20 к.с. над 5900 - 6000 оборота? Или в БГ е пълно със състезателни писти, където да ходи човек през уикенда и да дава газ със шосейната си Е30-ка, наредена със заводския интериор, шосейно окачване и с улични гуми?

И последно - какво според теб се случва със стойността на цялата кола, като лъснат така прекрасните за теб дросели под капака?

Дали са красиви в коша или не, е въпрос на вкус. На мен това ми харесва повече:

Изображение

Изображение

Изображение

Макар че не бих боядисал колектора и капака в черно, а бих ползвал сребриста боя, която наподобява частите в ново състояние. Нещо подобно, само че по-хубаво от това:

Изображение

И не на последно място - като се закачиш с някоя по-силна пластмаска (без ///М) и й раздадеш биноклите, дали ще му стане много приятно на другия като му отвориш капака и види дъртото джелезо в заводски вид (щото това ми се е слчувало)? :hihi: А като лъснат дроселите (срещу неговия заводски мотор), на кой ще му стане тъпо :?:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2017 22:28 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
С оглед на цената и допълнителните трудностите и при изискването за стандартност и улично каране
смятам, че м20 колектора е много по-лесното решение както и да се погледне.
Нека не забравяме и нещо друго, времената стават все по-тежки от към проверки, а вероятно и ГТП.
Знам, че у нас няма невъзможни неща, но в перспектива това е по-сигурното решение.

Единствения минус е дино-графика с по-ниска стойност у фейса, но аз бих го преглътнал :hihi:

пп. Иначе аз лично си мечтая за дросели на некоя безотговорна 30ка ... :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2017 22:57 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
...Единствения минус е дино-графика с по-ниска стойност у фейса, но аз бих го преглътнал :hihi:...

А би ли увил изпускателните колектори в термо-лента? И ако да, защо?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2017 23:12 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Тва си е съвсем резонен въпрос и щеше да се появи в темата така или иначе :hihi:

Бих, неувитите много греят в коша, мамицата им :help:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017 01:30 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
:hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017 13:47 
Offline

Регистриран на: 31 Авг 2014 00:05
Мнения: 77
понеже сериозно сте зачекнали темата за клекторите да дам малко лични впечатления от смяна на колектора с по-голям, но на пластмасов мотор

м52 по принцип, 2* (2,3 ... 2.5 ... 2.8 с ванос/и) стандартно доста хора има харесва как върви градско и извън , силен е на ниските, и на средните не върви лошо ... обаче ако човек покарва малко "по-така" забелязва с времето, че много гнусно припада силата на мотора след 5-5500 оборота ... тва доста цветущо казано за да схванат колегите какво имам предвид

и масовия мод е - ако караме примерно 2.8чка или пораснал някакав строук - колектор м50б25 нон ванос ... и дори с фабричния комп се забелязва (без мап) как мотора тотално променя караемостта си за в ежедневието - до 3500-4000 оборота спрямо фабричния колектор е направо трагичен мотора, след тия обороти много приятно почва да върви баш като за ентусиасти ... естествено вече ви идват и жокерите, че е трябвало вал да купите, някой който разбира и да го настрои и т.н.

цялото това нещо го пиша защо ... ами защото ако човек иска караема , нормална кола ... големия колектор и конете в ++++ на атмосферката може и да се различават от представите му които си има ... защото доста хора биха каза "ебахти тоя ми пре!ба колата с тоя колектор ... тя преди си вървеше по-хубаво

та, добре трябва да прецени първо даващия паричките точно какво иска да направи с колата ... щото $$$$ си вървят , дори и при идеята "само ще сложа големия колектор и тва е" :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ход 89.6 мм.
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017 14:13 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
^ Правилно. :thumbsup: Аз го споменах по-преди:
Renegade написа:
...
В сравнение с ползване на система от индивидуални дросели, при заводския колектор мощността в ниски и средни обороти ще е даже малко по-добра, но ще има загуби във високите обороти, т.е. ще има загуба на максимална мощност.
...

Разликата при голям М20 строукър (3.0-3.2л.) в сравнение с пластмасовия мотор е, че базата за сравнение става неадекватна, понеже се променя твърде много двигателя - от 2.5л. на 3.0-3.2л., разпределителен вал, колектор с по-голям дросел (или индивидуални дросели) и понеже се променят много неща накуп, не може да се прецени какво точно е влиянието на един или друг отделен компонент или част.

Съвсем отделен е фактът, че дори и да се ползват индивидуалните дросели при М20 строукър, трябва много добре да се прецени какви и кои точно... засега тези на RHD ги хвалят най-много, но те се предлагат поне в 2 варианта - 40 и 42 мм., като всеки от тях си има пак предимства и недостатъци...

За мен решаващо значение има предназначението на колата. Ще се повторя и потретя сигурно, ама в моя случай не ми се връзват шест фунии с пленум в иначе абсолютен заводски вид на колата и шосейно предназначение (интериор, окачване, гуми и т.н.), както и промяната на динографиката в полза на високите обороти за сметка на ниски и средни, което става леко несъответстващо за целите на ползване на колата.

Ако подготвях варел за писта, тоя въпрос въобще нямаше да стои на дневен ред, но там щеше и разпределителния вал да е друг, и намесата по главата да е друга, и изпускателната система да е друга, така че 6 дросела щяха да са не повод за размисъл, а абсолютна необходимост. Според мен и самите RHD са ги разработили за употреба в състезателни приложения, а не за шосейни коли, но това са само мои предположения.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 11
 [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade