Switch to full style
Двигател, окачаване, трансмисия, спирачки, кормилна система.
Добави отговор

Re: Ход 89.6 мм.

08 Окт 2017 01:37

Мармот написа:
Renegade написа:Неслучайно челата на буталата на М20В25 имат такава "крива" форма. Направено е, за да се напаснат към горивната камера на глава 885. Няма да се впускам в дълги обяснения, защото ще ви отегча.

Аз бих желал да се "впуснеш в дълги обяснения" :) Бъди сигурен, че ще е интересно не само на мен :chug:

doctoragsxr написа:Тези с М20 няма как да ги отегчиш, да мислят другите...

Радвам се, че има интерес. :D Получих и няколко ЛС-та по темата и това също е индикация, че има будни души в света на М20. :D

Да допълня "лиричното отклонение" от темата:

- Много е важно като правите М20 "строукър" да знаете всички параметри на разпределителния вал и какви точно са те. Забелязвам, че много хора ползват "регриндове" и не знаят реално какви са параметрите им. Това е абсурдно при изграждането на "строукър" и няма как очакванията да доведат до резултати, които да са близки с реалността.

- За глава 885 и буталата мисля, че споменах нещичко... :hihi:

- За сгъстяванто (това е важно) - никога не "докарвайте" сгъстяване посредством шлайф на главата - това ще промени драстично всичко описано в по-горното ми мнение. Неслучайно от БМВ дават ремонтни гарнитури на главата, стремейки се да ви предпазят от тази грешка - "свалена" глава. Ако изберете скраперски вариант (което не препоръчвам), е по-добре да "стържете" блока, но не и главата! Но това също е много компромисен вариант, защото буталото и формата на челото му са проектирани да работят най-добре при определено отстояние от горивната камера.

Най-добрия вариант е да подберете подходящите бутала, които да докарат необходимото сгъстяване. Знам че е скъпо и не е по джоба на всеки и затова написах горните редове.

Ако ползвате поръчкови бутала, много внимателно гледайте профила на буталото за глава 885. Има много реплики и копия, които не са идеалните, но все пак са много по-добри от плоско чело на буталото. Внимавайте да няма остри ръбове около фрезенките или "хълмовете" и "падините" във формата на челото. Ако има - отнемете ги ръчно, с подходящите инструменти. Неслучайно съм избрал опцията "Brushed / Smooth Dome Crowns" при JE буталата.

:!: Заради неволите с глава 885 и свързаните с нея бутала, ще спомена за един по-бюджетен вариант - глава 731. 731 може да се докара да "диша" до ниво на заводска 885 (даже и малко по-добро) и може да се ползва с "плоски" бутала. Това, естествено е компромис, но сваля драстично разходите по един М20 "строукър". Не е лош вариант за по-бюджетни проекти, но ограничението е 2.8 л. Над този обем, дори екстремно портната 731 няма да върши работа, а и става вече ненадеждна, по много причини.

Спирам да спамя в собствената си тема, дано съм помогнал на някого да вземе правилното решение какво да прави с М20 "строукър". :smokin:

Re: Ход 89.6 мм.

10 Окт 2017 14:09

Платих буталата и гарнитурата преди малко. Вече няма връщане назад. :shock: :hihi:

Re: Ход 89.6 мм.

10 Окт 2017 19:47

Що?Жената видя цената и прибра ключовете от апартамента ли? :mrgreen:
Всичкооо ще си кажеш!
А по темата чакаме снимки! :twisted:

Re: Ход 89.6 мм.

13 Окт 2017 22:52

А, снимки няма да има поне един месец от сега...
Иначе пак се "изпуснах" и поръчах едни ARP шпилки... :hihi:
Добре, че свърши лимита на кредитната карта, че иначе и едни пружини за койл-овери щяха да са на сметката, но уви, PayPal мисли за всичко... или поне до другата седмица. :hihi:

Re: Ход 89.6 мм.

12 Ное 2017 01:16

Нещо се заиграх да сметна колко кила ще сваля от разстъргването на блока на 86 мм. :hihi:

86 mm sleeve wejght loss.jpg
86 mm sleeve wejght loss.jpg (161.88 KiB) Прегледано 8286 пъти


Ако приемем, че общата височина на цилиндъра е около 150 мм. (а вероятно и някой и друг милиметър отгоре), то общото отнемане на тегло ще е над 1.75 кг. :hihi:

Демек, разстъргвайте и ще пооправите баланса малко. :hihi:

Re: Ход 89.6 мм.

12 Ное 2017 07:48

Renegade написа:
Демек, разстъргвайте и ще пооправите баланса малко. :hihi:

Ей сега като почнат едни строукъри с цел олекотяване и оправяне на баланса... :hihi: :hihi: :hihi:

Колко е тежък коляновия вал? Мерил ли си?
Този, от б28, който ползвам е с 800гр. по-тежък спрямо стандартния на м20б25 :o :)

Re: Ход 89.6 мм.

12 Ное 2017 14:40

Не съм го мерил.
По ЕТК гледам, че дават 23.2 кг. за M20B25 и 22.9 за M54B30 (но теглата са с черупките на лагерите и не се разбира само основни или и биелни).
Ти какво измери за M20B25 и за M52B28?

Re: Ход 89.6 мм.

12 Ное 2017 15:43

Нещо подобно измерих, но не мога да си намеря листчето дето писах.
Мерил съм само гол кол. вал.

Re: Ход 89.6 мм.

08 Дек 2017 16:26

Пристигнаха едни части...

IMG_2543.jpg
IMG_2543.jpg (546.26 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2556.jpg
IMG_2556.jpg (473.56 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2548.jpg
IMG_2548.jpg (593.06 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2549.jpg
IMG_2549.jpg (463.13 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2550.jpg
IMG_2550.jpg (525.04 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2551.jpg
IMG_2551.jpg (568.04 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2552.jpg
IMG_2552.jpg (311.24 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2557.jpg
IMG_2557.jpg (316.59 KiB) Прегледано 8228 пъти

Сегменти и бутални болтове:

IMG_2555.jpg
IMG_2555.jpg (469.28 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2554.jpg
IMG_2554.jpg (476.21 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2562.jpg
IMG_2562.jpg (383.13 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2560.jpg
IMG_2560.jpg (702.21 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2561.jpg
IMG_2561.jpg (374.67 KiB) Прегледано 8228 пъти

Гарнитура за 86 мм.:

IMG_2541.jpg
IMG_2541.jpg (372.66 KiB) Прегледано 8228 пъти

IMG_2542.jpg
IMG_2542.jpg (313.64 KiB) Прегледано 8228 пъти

И някакви шпилки...

IMG_2563.jpg
IMG_2563.jpg (386.62 KiB) Прегледано 8228 пъти

Re: Ход 89.6 мм.

08 Дек 2017 17:22

Ебати красотата!
Добави отговор