Дата и час: 29 Мар 2024 00:37

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 08:44 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Еми смятай де.Ако стане разреден мисли за чарджър.

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 10:47 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
christian_qbalkovo написа:
Здравейте пак колеги, след търсене на друг мотор и ред други разправий, за да бъде всичко законно пак си оставаме със слабия м20б20. Взех малко части и съм решил да правя следния сетъп вал от м21 81мм. биела от м50 135мм. и бутало от м52 31.7мм. главата си остава 731 сток гарнитура 1.85 ще шлайфам буталата 8 десети за да стигне до оригиналната височина 206,4. Кубатурата ще стане 2443 както при колегата м20б24 турбо
но аз ще го карам атмосферен. Притесняваме каква сс ще се получи ?

10.57:1
Ако ползваш ремонтна гарнитура 2.08 мм. степента ще стане 10.35:1

Edit: Това при положение, че колата е с Мотроник.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 15:07 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Да с мотроник е колата 10.57:1 мисля че е добра сс за атмосферен мотор.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 15:40 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Да, ама забрави да караш с под 100 октана с тая степен и заводския разпределителен вал.
Отделно Мотроника трябва да се настрои за новите железа.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 20:13 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Получих лично съобщение...

christian_qbalkovo написа:
Заглавие: Съвет за строук на м20б20

Renegade написа:
Да, ама забрави да караш с под 100 октана с тая степен и заводския разпределителен вал.
Отделно Мотроника трябва да се настрои за новите железа.

Вал от 885 глава и мотроник от б25 ще помогнат ли или да се настрой оригиналния компютър


И понеже много се дразня като някой реши да си реши проблема без да даде публично решение, затова пускам и ЛС-то и отговорът ми в темата:

Нищо няма да помогне при тая степен, освен Шрик поне 272 и най-добре 284.
Разпределителните валове на Б20 и Б25 са почти еднакви.
Настройката на Мотроника ще помогне донякъде, но няма да свърши чудеса.
Трябва да свалиш степента поне до 9.5-9.6:1.
Препоръка - пиши в темата, защото от ЛС-та се получава липсата на информация.
Няма лошо да не знаеш, лошото е като си мислиш, че се "излагаш" и тогава преминаваш на режим "ЛС". Но така страдат другите, които искат да минат по твоя път.
Пишейки в темата, ще се изяснят много неща за много потребители като теб.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 20:48 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Да прав си просто най-често отговаряш затова направо на теб ти писах. Колега при м20б24 турбо разреди двигатела с по-къси биели и по-дълги бутала а именно вал 81мм биела 130 мм и бутало 33.5 мм така има неход от 2.4 мм с това нещо разреди доста двигатела който става подходящ за турбо тук целта не е турбо а атмосферен. Какво можем да направим за да постигнем желаната сс.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 20:50 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Измери разстоянието от 1-ви компресионен сегмент до челото на буталото и тогава мога да кажа.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 21:42 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
9 мм измерих от най-горния сегмент (нали от него имаш впредвид) до най-издадената част на бутало.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 22:04 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
christian_qbalkovo написа:
9 мм измерих от най-горния сегмент (нали от него имаш впредвид) до най-издадената част на бутало.

Не до най-издадената част на буталото, а от първи компресионен (да, най-горния) до края на стената над него.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 22:33 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Renegade написа:
christian_qbalkovo написа:
9 мм измерих от най-горния сегмент (нали от него имаш впредвид) до най-издадената част на бутало.

Не до най-издадената част на буталото, а от първи компресионен (да, най-горния) до края на стената над него.

Добре така измерих 7 мм.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade