Дата и час: 29 Мар 2020 02:02

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017 23:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
То за М20Б20 е малко кантар работата с разширяването до 84 мм.
За съжаление нямам блок, който да приведа в жертва и да кажа дали може да стане надеждно, затова и още не съм решил дали да бастисвам мотора на Девойката.
На хартия уж става, но трябва да фрезовам един такъв блок до средата на цилиндъра и да измеря разстоянието до водната риза.
Та ако някой има Б20 блок за изхвърляне, може да ми го изпрати за целите на проучването. :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017 00:47 
Offline

Регистриран на: 11 Дек 2017 00:38
Мнения: 1
Здравейте, имам м20б20 и имам малко останали части от други двигатели. Искам да го позасиля, като му сложа турбо тд04, инжектори от м50б20, като налягането ще бъде около 0,6 бара. Мисля да го карам с оригиналната електроника. Друго нещо ще ми бъде ли необходимо, тъй като колата е ежедневна и искам леко засилване?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017 02:15 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
Внимавайте с тия турбинирани двигатели, че ако не е минал мотора някаква Декра или Технотест, глобата е зверска.

Иначе по темата - не знам за какво ще се вкарваш в турбо филми за едни 0.6 бара. По-евтино ще ти е да набиеш някаква пластмаса в коша (която ще ти даде същите коне), с която поне ще можеш да минеш сертификация и евентуално да я узакониш. С турбото почти съм сигурен, че няма как да стане легална работата.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017 10:49 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 171
Помисли си също дали реално ще позасилиш нещо... Имаше едни ентусиазирани пичове, бяха турбинирали една 320i m20b20 и резултата беше, че вървеше по-малко от нормална атмосферна 320-ка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017 07:49 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 260
А стига с глупостите де.Турбиниран мотор по слаб от атмосферен.Деееее. :hihi:
Моя съвет е да компресира,ако е решил вместо да турбинира ама всеки си знае де.
Аз от компресора на дъртия чугун бях доволен (до преди да умре) и определено си заслужава инвестицията стига да се направи както трябва.(защото при мен не беше и пак като влезеше в режим вървеше на дзвер!). :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017 11:41 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
slatanic написа:
А стига с глупостите де.Турбиниран мотор по слаб от атмосферен.Деееее. :hihi:
Моя съвет е да компресира,ако е решил вместо да турбинира ама всеки си знае де.
Аз от компресора на дъртия чугун бях доволен (до преди да умре) и определено си заслужава инвестицията стига да се направи както трябва.(защото при мен не беше и пак като влезеше в режим вървеше на дзвер!). :mrgreen:

Ама то зависи какви са "ентусиазираните пичове", които са го правили това тубиниране, щото с гол ентусиазъм не само, че може да са го осрали мотора тотално, а в много случаи после е директно за кофата.
Независимо дали е турбо или компресор, ако не е заводско изпълнение или "нещото" не е минало някаква сертификация (което не знам дали и как би могло да стане, защото не съм се интересувал за турбинирани/компресирани мотори) и ако куките се заядат, ще стане твърде неприятно.

Чл. 178. (1) (Предишен текст на чл. 178 - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г.) Наказва се с глоба от 2000 до 7000 лв.:
1. (отм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.)
2. който, без да спазва установения ред, комплектува с основни агрегати от различни модели или изменя конструкцията на моторно превозно средство;

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017 19:53 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 260
Ефекта от подмяна на мотор и/или компресиране/турбиниране без сертифициране е еднакъв.Промяна на конструкцията.
Не си ли вържеш гащите после лесно могат да те .....
Относно другото всеки решава как да действа.
Аз лично бих турбинирал ако мотора е рахит в ниските или компресирал,ако не е.
Моят е 500 нютона от почти как запали и един компресор му идваше баш тамън като усещане,защото няма лаг никъде.
Локомотив един вид.
Ама всеки знае него си. :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017 20:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5000
"Ефекта" въобще не е същия, защото като сложиш друг мотор, той се знае колко коснки сили е и сертифициращата фирма иска също да сложиш и трансмисия и спирачки от колата-донор, за да отговарят на новата мощност на мотора.
Като сложиш турбо или компресор, от сертифициращата фирма веднага ти казват "довиждане", защото нямат надеждни (даже никакви) данни колко киловата вече е този агрегат. И това нещо няма регистриране вече.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017 20:25 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2112
Не знам да има опция да се узакони у нас принудително пълнене.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017 05:58 
Offline
Аватар

Местоположение: Кюстендил
Регистриран на: 23 Ное 2017 22:00
Пол: Мъж
Мнения: 24
Здравейте пак колеги, след търсене на друг мотор и ред други разправий, за да бъде всичко законно пак си оставаме със слабия м20б20. Взех малко части и съм решил да правя следния сетъп вал от м21 81мм. биела от м50 135мм. и бутало от м52 31.7мм. главата си остава 731 сток гарнитура 1.85 ще шлайфам буталата 8 десети за да стигне до оригиналната височина 206,4. Кубатурата ще стане 2443 както при колегата м20б24 турбо
но аз ще го карам атмосферен. Притесняваме каква сс ще се получи ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 6
 [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade