Switch to full style
Двигател, окачаване, трансмисия, спирачки, кормилна система.
Добави отговор

Re: Съвет за строук на м20б20

24 Ное 2017 23:23

То за М20Б20 е малко кантар работата с разширяването до 84 мм.
За съжаление нямам блок, който да приведа в жертва и да кажа дали може да стане надеждно, затова и още не съм решил дали да бастисвам мотора на Девойката.
На хартия уж става, но трябва да фрезовам един такъв блок до средата на цилиндъра и да измеря разстоянието до водната риза.
Та ако някой има Б20 блок за изхвърляне, може да ми го изпрати за целите на проучването. :D

Re: Съвет за строук на м20б20

11 Дек 2017 00:47

Здравейте, имам м20б20 и имам малко останали части от други двигатели. Искам да го позасиля, като му сложа турбо тд04, инжектори от м50б20, като налягането ще бъде около 0,6 бара. Мисля да го карам с оригиналната електроника. Друго нещо ще ми бъде ли необходимо, тъй като колата е ежедневна и искам леко засилване?

Re: Съвет за строук на м20б20

11 Дек 2017 02:15

Внимавайте с тия турбинирани двигатели, че ако не е минал мотора някаква Декра или Технотест, глобата е зверска.

Иначе по темата - не знам за какво ще се вкарваш в турбо филми за едни 0.6 бара. По-евтино ще ти е да набиеш някаква пластмаса в коша (която ще ти даде същите коне), с която поне ще можеш да минеш сертификация и евентуално да я узакониш. С турбото почти съм сигурен, че няма как да стане легална работата.

Re: Съвет за строук на м20б20

11 Дек 2017 10:49

Помисли си също дали реално ще позасилиш нещо... Имаше едни ентусиазирани пичове, бяха турбинирали една 320i m20b20 и резултата беше, че вървеше по-малко от нормална атмосферна 320-ка.

Re: Съвет за строук на м20б20

12 Дек 2017 07:49

А стига с глупостите де.Турбиниран мотор по слаб от атмосферен.Деееее. :hihi:
Моя съвет е да компресира,ако е решил вместо да турбинира ама всеки си знае де.
Аз от компресора на дъртия чугун бях доволен (до преди да умре) и определено си заслужава инвестицията стига да се направи както трябва.(защото при мен не беше и пак като влезеше в режим вървеше на дзвер!). :mrgreen:

Re: Съвет за строук на м20б20

12 Дек 2017 11:41

slatanic написа:А стига с глупостите де.Турбиниран мотор по слаб от атмосферен.Деееее. :hihi:
Моя съвет е да компресира,ако е решил вместо да турбинира ама всеки си знае де.
Аз от компресора на дъртия чугун бях доволен (до преди да умре) и определено си заслужава инвестицията стига да се направи както трябва.(защото при мен не беше и пак като влезеше в режим вървеше на дзвер!). :mrgreen:

Ама то зависи какви са "ентусиазираните пичове", които са го правили това тубиниране, щото с гол ентусиазъм не само, че може да са го осрали мотора тотално, а в много случаи после е директно за кофата.
Независимо дали е турбо или компресор, ако не е заводско изпълнение или "нещото" не е минало някаква сертификация (което не знам дали и как би могло да стане, защото не съм се интересувал за турбинирани/компресирани мотори) и ако куките се заядат, ще стане твърде неприятно.

Чл. 178. (1) (Предишен текст на чл. 178 - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г.) Наказва се с глоба от 2000 до 7000 лв.:
1. (отм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.)
2. който, без да спазва установения ред, комплектува с основни агрегати от различни модели или изменя конструкцията на моторно превозно средство;

Re: Съвет за строук на м20б20

12 Дек 2017 19:53

Ефекта от подмяна на мотор и/или компресиране/турбиниране без сертифициране е еднакъв.Промяна на конструкцията.
Не си ли вържеш гащите после лесно могат да те .....
Относно другото всеки решава как да действа.
Аз лично бих турбинирал ако мотора е рахит в ниските или компресирал,ако не е.
Моят е 500 нютона от почти как запали и един компресор му идваше баш тамън като усещане,защото няма лаг никъде.
Локомотив един вид.
Ама всеки знае него си. :thumbsup:

Re: Съвет за строук на м20б20

12 Дек 2017 20:23

"Ефекта" въобще не е същия, защото като сложиш друг мотор, той се знае колко коснки сили е и сертифициращата фирма иска също да сложиш и трансмисия и спирачки от колата-донор, за да отговарят на новата мощност на мотора.
Като сложиш турбо или компресор, от сертифициращата фирма веднага ти казват "довиждане", защото нямат надеждни (даже никакви) данни колко киловата вече е този агрегат. И това нещо няма регистриране вече.

Re: Съвет за строук на м20б20

12 Дек 2017 20:25

Не знам да има опция да се узакони у нас принудително пълнене.

Re: Съвет за строук на м20б20

16 Дек 2017 05:58

Здравейте пак колеги, след търсене на друг мотор и ред други разправий, за да бъде всичко законно пак си оставаме със слабия м20б20. Взех малко части и съм решил да правя следния сетъп вал от м21 81мм. биела от м50 135мм. и бутало от м52 31.7мм. главата си остава 731 сток гарнитура 1.85 ще шлайфам буталата 8 десети за да стигне до оригиналната височина 206,4. Кубатурата ще стане 2443 както при колегата м20б24 турбо
но аз ще го карам атмосферен. Притесняваме каква сс ще се получи ?
Добави отговор