Switch to full style
Двигател, окачаване, трансмисия, спирачки, кормилна система.
Добави отговор

Re: Съвет за строук на м20б20

16 Дек 2017 22:53

Тогава вместо 8 десети ще махнеш 16 десети (1.6 мм.) от буталото и ще докараш степен 9.6:1, която вече ще е подходяща.

Re: Съвет за строук на м20б20

16 Дек 2017 23:07

Добре идната седмица ще ги направя и като имам готов резултат ще кача и малко снимки в процеса на правене, в допълнение ще сложа дюзи от м50 след това трябва да намеря някой да направи компютъра. За начало ще я настроя на газ.

Re: Съвет за строук на м20б20

17 Дек 2017 01:07

М50 дюзи не ти трябват.
М20В20 дюзите си имат достатъчен запас да поемат новата кубатура.
"Новият" мотор първо трябва да го настроиш на бензин, а не на пръдня, че иначе ще стане тотал щета.
Кой ще настройва мотроника не знам, гледай да не е някой гаражен герой, че ще плачеш после. Ако е такъв случая, по-добре да не бара Мотроника, той сам ще се оправи, но ще е на около 80%. Има хора, които могат да го настроят без грешка.
Най-голямата глупост е да пестиш пари от настройката на електрониката, защото това убива мотора много по-бързо от минимална грешка в механиката.

Съвет: подбери правилните части, направи правилните манипулации, обърни специално внимание на луфтове и допуски (това си е цяла наука, ако не я разбираш, намери някой, който е в час), намери някой, който се е доказал с настройки на електрониката... и нещата ще се случат и проработят.

Едно от тия неща ако се осере и всичко е за кофата.

Re: Съвет за строук на м20б20

17 Дек 2017 22:11

Човек за настройки на електрониката е Анатоли :clap: ако не се оправиш с намирането на контакт с него пиши.. :thumbsup:

Re: Съвет за строук на м20б20

09 Яну 2018 00:10

Първо за много години на всички!

И сега малко развитие по темата. Днес взех буталата и ги почистих но променихме малко размерите тъй като ги направихме с прави чела и вместо 1.6 мм намалихме 1.2 мм така по сметки получаваме степен на сгъстяване 9.4:1.

Искрени благодарности за оказаното съдействие в много сметки и подбор на правилните части на ''Renegade'' :clap: :chug: Надявам се все повече хора като теб да се срещат.

Ето малко снимки на готовите и почистени бутала.
26696274_1746860631999302_1971595760_n.jpg
26696274_1746860631999302_1971595760_n.jpg (15.74 KiB) Прегледано 1579 пъти

26754972_1746853492000016_1205401939_n.jpg
26754972_1746853492000016_1205401939_n.jpg (10.98 KiB) Прегледано 1579 пъти

26694254_1746860555332643_1179353494_n.jpg
26694254_1746860555332643_1179353494_n.jpg (12.49 KiB) Прегледано 1579 пъти

26694683_1746860528665979_1165264704_n.jpg
26694683_1746860528665979_1165264704_n.jpg (13.73 KiB) Прегледано 1579 пъти

Re: Съвет за строук на м20б20

18 Яну 2018 01:17

Проекта продължава, първо в оригинален сетъп м20б20 и глава 731 измерих разтоянието от двата клапана до бутало в горна мъртва точка, измерването показа 4 мм до допир в буталото. След това сглобих едно бутало и биела сложих "новия" вал и пак мерене, измерването показа 3мм. Оказа се че трябва да се изкопят фрезенки в буталата за всмукателните клапани, тръгнах да въртя вала за да видя как движи буталото и нов проблем, биелата подпря в цилиндъра. С помоща на добър и доста запознат приятел от форума намерих решение на проблемите. Отново поклон и искренни благодарности на "Renegade". За фрезенките на клапаните стругар ми направи инструмент за копаене от всмукателен клапан на м40 защото е с по-голям диаметър от м20б20 клапан, фрезенка на буталото го направих с винтоверт, стругаря каза да работя на ниски обороти и мека връзка от маркуч 6-ца, направих го и малко по-дълбок за всеки случай или за в бъдеще по-рошав разпределителен вал, така вместо 4мм разтоянието стана 5мм. За другия проблем тези дни ще меря с биела от м52б28 размера и е същия в дължина 135мм. Но стеблото е по-тесно от на м50б20 ако пак опира или е много близо ще използвам метода на колегата с м20б30. Ще кача още малко снимки от развитието на проекта.
Прикачени файлове
IMG_20180118_013550.png
IMG_20180118_013550.png (488.98 KiB) Прегледано 1522 пъти
IMG_20180118_013426.png
IMG_20180118_013426.png (360.02 KiB) Прегледано 1522 пъти
IMG_20180118_013446.png
IMG_20180118_013446.png (323.26 KiB) Прегледано 1522 пъти
IMG_20180118_013134.png
IMG_20180118_013134.png (463.77 KiB) Прегледано 1522 пъти
IMG_20180118_013617.png
IMG_20180118_013617.png (435.7 KiB) Прегледано 1522 пъти
IMG_20180118_013530.png
IMG_20180118_013530.png (583.48 KiB) Прегледано 1522 пъти
Последна промяна christian_qbalkovo на 18 Яну 2018 07:39, променена общо 1 път

Re: Съвет за строук на м20б20

18 Яну 2018 02:01

Браво! :clap:
Доста бързо се развива проекта, което е похвално. :thumbsup:

Re: Съвет за строук на м20б20

21 Яну 2018 17:16

Още малко развитие на проекта, днес сложих биела от м54б30 същата като на м52б28, завъртях вала и не опря никъде, след това търсих начин да измеря разстоянието от цилиндъра до биелата, което минимално трябва да е 1 мм. Погледнах през дупката за оста на маслената помпа исках да мушна луфтомер през дупката и да меря разстоянието но видях че и на око разстоянието е по-голямо от 1 мм.
Прикачени файлове
IMG_20180121_164545.png
И разтоянието от цилиндъра до биелата. Мисля че е предостатъчно.
IMG_20180121_164545.png (517.63 KiB) Прегледано 1473 пъти
IMG_20180121_171058.jpg
Ето и снимка на три вида биели по редд от ляво на дясно. Биела от м20, м50 и м54.
IMG_20180121_171058.jpg (49.72 KiB) Прегледано 1473 пъти

Re: Съвет за строук на м20б20

23 Яну 2018 17:59

С това мнение няма да давам технически съвети, а такива, които се отнасят за снимките.
Кристиянчо, постарай се да направиш хубави снимки, за да е полезна темата и за някой друг.
Форумите са затова - да се дава качествена информация (включително и снимков материал), който да послужи на някой друг.
Още не си събрал мотора, осигури си подходящо осветление и снимачна "техника" и направи едни ясни и хубави снимки... :thumbsup:

Re: Съвет за строук на м20б20

24 Яну 2018 19:20

Ще направя по-хубави снимки като разглобя другия двигател. Също така ще напиша всички части които съм взел и всичко което е променено за проекта. За сега проекта чака още части.
Добави отговор