e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Съвет за строук на м20б20 http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=1607 |
Страница 4 от 6 |
Автор: | Renegade [ 16 Дек 2017 22:53 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Тогава вместо 8 десети ще махнеш 16 десети (1.6 мм.) от буталото и ще докараш степен 9.6:1, която вече ще е подходяща. |
Автор: | christian_qbalkovo [ 16 Дек 2017 23:07 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Добре идната седмица ще ги направя и като имам готов резултат ще кача и малко снимки в процеса на правене, в допълнение ще сложа дюзи от м50 след това трябва да намеря някой да направи компютъра. За начало ще я настроя на газ. |
Автор: | Renegade [ 17 Дек 2017 01:07 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
М50 дюзи не ти трябват. М20В20 дюзите си имат достатъчен запас да поемат новата кубатура. "Новият" мотор първо трябва да го настроиш на бензин, а не на пръдня, че иначе ще стане тотал щета. Кой ще настройва мотроника не знам, гледай да не е някой гаражен герой, че ще плачеш после. Ако е такъв случая, по-добре да не бара Мотроника, той сам ще се оправи, но ще е на около 80%. Има хора, които могат да го настроят без грешка. Най-голямата глупост е да пестиш пари от настройката на електрониката, защото това убива мотора много по-бързо от минимална грешка в механиката. Съвет: подбери правилните части, направи правилните манипулации, обърни специално внимание на луфтове и допуски (това си е цяла наука, ако не я разбираш, намери някой, който е в час), намери някой, който се е доказал с настройки на електрониката... и нещата ще се случат и проработят. Едно от тия неща ако се осере и всичко е за кофата. |
Автор: | doctoragsxr [ 17 Дек 2017 22:11 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Човек за настройки на електрониката е Анатоли ако не се оправиш с намирането на контакт с него пиши.. |
Автор: | christian_qbalkovo [ 09 Яну 2018 00:10 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Първо за много години на всички! И сега малко развитие по темата. Днес взех буталата и ги почистих но променихме малко размерите тъй като ги направихме с прави чела и вместо 1.6 мм намалихме 1.2 мм така по сметки получаваме степен на сгъстяване 9.4:1. Искрени благодарности за оказаното съдействие в много сметки и подбор на правилните части на ''Renegade'' Надявам се все повече хора като теб да се срещат. Ето малко снимки на готовите и почистени бутала. Прикачени файлове: 26696274_1746860631999302_1971595760_n.jpg [ 15.74 KiB | Прегледано 5036 пъти ] Прикачени файлове: 26754972_1746853492000016_1205401939_n.jpg [ 10.98 KiB | Прегледано 5036 пъти ] Прикачени файлове: 26694254_1746860555332643_1179353494_n.jpg [ 12.49 KiB | Прегледано 5036 пъти ] Прикачени файлове: 26694683_1746860528665979_1165264704_n.jpg [ 13.73 KiB | Прегледано 5036 пъти ] |
Автор: | christian_qbalkovo [ 18 Яну 2018 01:17 ] | |||||||
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 | |||||||
Проекта продължава, първо в оригинален сетъп м20б20 и глава 731 измерих разтоянието от двата клапана до бутало в горна мъртва точка, измерването показа 4 мм до допир в буталото. След това сглобих едно бутало и биела сложих "новия" вал и пак мерене, измерването показа 3мм. Оказа се че трябва да се изкопят фрезенки в буталата за всмукателните клапани, тръгнах да въртя вала за да видя как движи буталото и нов проблем, биелата подпря в цилиндъра. С помоща на добър и доста запознат приятел от форума намерих решение на проблемите. Отново поклон и искренни благодарности на "Renegade". За фрезенките на клапаните стругар ми направи инструмент за копаене от всмукателен клапан на м40 защото е с по-голям диаметър от м20б20 клапан, фрезенка на буталото го направих с винтоверт, стругаря каза да работя на ниски обороти и мека връзка от маркуч 6-ца, направих го и малко по-дълбок за всеки случай или за в бъдеще по-рошав разпределителен вал, така вместо 4мм разтоянието стана 5мм. За другия проблем тези дни ще меря с биела от м52б28 размера и е същия в дължина 135мм. Но стеблото е по-тесно от на м50б20 ако пак опира или е много близо ще използвам метода на колегата с м20б30. Ще кача още малко снимки от развитието на проекта.
|
Автор: | Renegade [ 18 Яну 2018 02:01 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Браво! Доста бързо се развива проекта, което е похвално. |
Автор: | christian_qbalkovo [ 21 Яну 2018 17:16 ] | |||
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 | |||
Още малко развитие на проекта, днес сложих биела от м54б30 същата като на м52б28, завъртях вала и не опря никъде, след това търсих начин да измеря разстоянието от цилиндъра до биелата, което минимално трябва да е 1 мм. Погледнах през дупката за оста на маслената помпа исках да мушна луфтомер през дупката и да меря разстоянието но видях че и на око разстоянието е по-голямо от 1 мм.
|
Автор: | Renegade [ 23 Яну 2018 17:59 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
С това мнение няма да давам технически съвети, а такива, които се отнасят за снимките. Кристиянчо, постарай се да направиш хубави снимки, за да е полезна темата и за някой друг. Форумите са затова - да се дава качествена информация (включително и снимков материал), който да послужи на някой друг. Още не си събрал мотора, осигури си подходящо осветление и снимачна "техника" и направи едни ясни и хубави снимки... |
Автор: | christian_qbalkovo [ 24 Яну 2018 19:20 ] |
Заглавие: | Re: Съвет за строук на м20б20 |
Ще направя по-хубави снимки като разглобя другия двигател. Също така ще напиша всички части които съм взел и всичко което е променено за проекта. За сега проекта чака още части. |
Страница 4 от 6 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |