christian_qbalkovo написа:Да вида и размера на регулатора за гориво е еднакъв но на м20б20 работи на 2.5 бара а м20б25 е на 3.0. Това което ми обясни Анатоли беше че и дюзите работят на 3.0 бара и с по-малко налягане правят по-малка фуния когато впръскват горивото. ...
Това по принцип е така, но имай предвид, че портовете на главата на М50 са много по-големи от тези на М20 731, отделно дюзите на М50 захранват два смукателни клапана с много по-голямо проходно сечение от единия клапан на М20 731 глава и т.н.
2.5 бара бензинов регулатор си е напълно достатъчен за М50Б20 дюзи на глава 731 с работен обем на мотора 2.4 литра. То M20B25 с глава 885 и по-големи клапани ползва 2.5 бара регулатор, пък да не говорим за 731 на обем 2.4л.
Отделно, "разпрашаването" на самото гориво е важно при самите дюзи, но е също толкова важно как го завихря входящия въздух в портовете на главата (което зависи от диаметъра и дължината на портовете, от клапаните и прочие други фактори).
3 бара регулатор за М20 няма намиране (освен ако не се предлага от дилър на БМВ). Единственото друго решение е да "стиснеш" обратния бензин със щуцер с намален диаметър, ако е чак толкова важно да се докарат тия 3 бара. Но според мен, при 3 бара ще стане тегаво да докарате времената на дюзите (съответно смесите) при празен ход и при ниски обороти, там ще е богата колата. Защото ако ти беднее сместа, винаги можеш да увеличиш времената на отваряне на дюзите, но ако е много богата, има праг на честотата на отваряне, под който не можеш да паднеш.
Както и да е, просто решение има - намален диаметър на линията на обратния бензин.
За справка просто ще кажа, че на 25-чката (реално с обем 2.8) и Шрик 288, съм с дюзи от М50В25 и с регулатор на налягането на бензина 2.5 бара. И колата е настройвана от Анатоли, пък не обеднява никъде в диапазона на оборотите.