Switch to full style
Двигател, окачаване, трансмисия, спирачки, кормилна система.
Добави отговор

М10

29 Ное 2017 11:05

Здравейте. Прегледах раздела и видях, че М10 не е засегнат никъде. Въпреки, че вече нямам Е30 реших, че може да е интересно едно обсъждане на този мотор и потенциала му. Тъй, като аз не съм много компетентен, всичко свързано с този агрегат на БМВ би ми било от полза. Все пак да кажа, че не си говоря празни приказки, а имам такъв мотор, който трябва да влезе в Е21-чката ми.
Да започнем от някъде. В коша на моята кола имаше М10Б18 с инжекцион, присаждан от Е30, защото Е21то ми е 315. След, като започна да меси обичайните съставки отворих за гарнитура на глава, но малшанс оказа се спукан блок на един от болтовете. В момента имам наличен М10Б16 с двукамерен Солекс. От стария мотор имам един високи бутала на 89мм и вал от Б18 ако е различен. Въпросите ми са следните:
1. Ако цилиндрите не са в добро състояние, може ли този блок от 84мм цилиндри да се разстърже до 89мм? Двигателя е 79' година.
2. Искам да остана с карбуратора, до някъде заради автентичността и по-изчистената визия, този карбуратор който имам добър ли е или да търся Вебер от Сиера? Хоризонталните отпадат поради трудното намиране и ежедневната целенасоченост на автомобила.
3. Мога ли да сложа Б18 инжекционна глава и въпреки това да я ползвам с карбуратор?
4. Какво да правя с бензиновата помпа, колата има прекарана електрическа, а този двигател е с механична, която стои на главата?

Надявам се повече хора да се включат за да разберем дали М10 е добра основа или е вече отживелица. :chug:
Добави отговор