Дата и час: 28 Мар 2024 11:53

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 6
 [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2013 22:47 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
повече енергия в единица обем
бензина се разширява при нагряване
Renegade написа:
И като тегля чертата ...

а някакъв краткотраен ефект с някакъв газ
приложен върху пасивното охлаждане само за важните моменти :hihi:

Добра идея, която има потенциал, но трябва да се премисли внимателно, защото нямам много място в коша, за да си развихрям въображението, иначе "олеле майко", както се казва. :hihi:
То и водно-метаноловата инжекция е вариант... :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2013 00:07 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
затова хората пръскат вода/металнол ;)


ниската температура помага и за детонации - оттам и да се играе с авансите и да се изкарат още някой друг кон

Според мен пасивно охлаждане с доста площ, под колата ще ти е оптимален вариант :thumbsup:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2013 00:42 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
А, баш... успееш ли да дръпнеш аванса без детонации и конете почват да идват. :thumbsup:
Браво на Дани (Тхе Сторм) за верния отговор. :clap:

Иначе друго, освен оптимизиране на пасивното охлаждане, не ми остава... балансът предница-задница ми е много по-важен.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2013 17:23 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Renegade написа:
Отделно ще се търсят варианти за цялостно изолоране на въздушните филтри от жегата в двигателния отсек, както и надеждното им снабдяване със свеж въздух с околна температура.

Някакви идеи имаш ли?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2013 18:35 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Имам, но докато не вкарам всичко обратно в коша, всичко е само "на хартия".
По принцип трябват кутии за филтрите и въздуховоди към тях.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2013 22:35 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
А те тука мога да се включа и аз. :mrgreen:
Обмислям ти и амонячен охладител директно и само в багажника,но да стигнеш до там.
И ако ме ядосаш и такъв с течен азот ще ти измислим накрая. :hihi:

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2013 00:21 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
Извинявам се за оф-топика, но в кръга на шегата, тва с хладилната чанта беше много добро! :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2015 21:16 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Връщам се на тези идеи от време на време и все повече се убеждавам, че идеите на Мармота по темата в случая са най-подходящи. Може и да е имало развитие на технологията за 2 години, но ето какво има вече на пазара:

http://alliedthermaldesigns.com/?p=394

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2015 02:32 
Offline

Регистриран на: 31 Авг 2014 00:05
Мнения: 77
Понеже гледам сте обсъжадли хладилни чанти и изолация на филтърните кутии за въздушния филтър ... моето скромно творчество >
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 9#p3721679
(двата ми последователни поста обясняват какво и защо се ползва)

https://plus.google.com/+KostadinDelizh ... 5oVthBU8Fd
https://plus.google.com/+KostadinDelizh ... zvYpczydyn
http://www.bulforum.com/index.php?showt ... 1495683244
Мерене само на място правих на загрял мотор почти 10гр. Разлика. Това при вдигнат капак, понеже нямаше как да го затворя заради измервателния уред.

Като покарам малко така ще дам впечатления.

Материала е от http://www.p3italy.it/?id_pagina=3&id_p ... 17&Lang=_2

_________________________________

Някои от линковете са към други форуми ако е проблем мога да кача снимките само тук - драснете ми ако трябва така се оформи.

Впечатленията са, че ефекта на "омекване" на педала на газта се заличава в степен в която аз вече не мога да го установя като наличен (спокойно го усещах преди това като карам рано сутрин и после на обяд или колата вече е загряла и вън е над 30г и т.н.) ... т.е. респонса си е наличен. Това е тествано на м52 в е36... проверено от други колеги при е30 с 4цил двигатели реално интервеницията е почти безмислена, тъй като ОЕМ кутията и достатъчното място в коша дават възможност за добра температура във филтърната кутия - мерено при тях и на усещане не се забелязва загуба на респонс в жегите.

Това е от мен. Дано свърши на някой работа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2015 16:33 
Offline

Регистриран на: 26 Окт 2014 00:09
Мнения: 21
може да се използва елемент на Пелтие за тая велика глупост ...
https://www.google.bg/search?q=peltier& ... UsCh22bQjk

.. горивото не се нагрява само от температурата в коша , а в по-голяма степен и от компресирането му и триене . Има горивни системи които регулират дебита според нуждите на мотора и така избягват ненужно движение на горивото . Това е повишаване на ефективността .

И няма да е лошо да се борави с измервателна техника , като дино стендове , за да се визуализира ефекти от подобни "подобрения"


И още нещо , гориво можем да си пръснем колко си искаме . Не така обаче стоят нещата с въздуха , от което зависи и мощността .


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 6
 [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade