Понеже гледам сте обсъжадли хладилни чанти и изолация на филтърните кутии за въздушния филтър ... моето скромно творчество >
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 9#p3721679(двата ми последователни поста обясняват какво и защо се ползва)
https://plus.google.com/+KostadinDelizh ... 5oVthBU8Fdhttps://plus.google.com/+KostadinDelizh ... zvYpczydynhttp://www.bulforum.com/index.php?showt ... 1495683244Мерене само на място правих на загрял мотор почти 10гр. Разлика. Това при вдигнат капак, понеже нямаше как да го затворя заради измервателния уред.
Като покарам малко така ще дам впечатления.
Материала е от
http://www.p3italy.it/?id_pagina=3&id_p ... 17&Lang=_2
_________________________________
Някои от линковете са към други форуми ако е проблем мога да кача снимките само тук - драснете ми ако трябва така се оформи.
Впечатленията са, че ефекта на "омекване" на педала на газта се заличава в степен в която аз вече не мога да го установя като наличен (спокойно го усещах преди това като карам рано сутрин и после на обяд или колата вече е загряла и вън е над 30г и т.н.) ... т.е. респонса си е наличен. Това е тествано на м52 в е36... проверено от други колеги при е30 с 4цил двигатели реално интервеницията е почти безмислена, тъй като ОЕМ кутията и достатъчното място в коша дават възможност за добра температура във филтърната кутия - мерено при тях и на усещане не се забелязва загуба на респонс в жегите.
Това е от мен. Дано свърши на някой работа.