Дата и час: 28 Мар 2024 17:15

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2014 23:28 
Offline

E30: `88, 318i sedan
Регистриран на: 01 Ное 2013 00:03
Пол: Мъж
Мнения: 52
michev написа:
Лека корекция ако може - 2CV не е с хидравлично окачване.Интересно е като конструкция с хоризонтални пружини и амортисьори, но си е чиста механика.Автомобила е проектиран да бъде максимално евтин, та поради тази причина тя просто няма работа там.Да не бъркаш модела със Ситроен GS, който също е сравнително малка кола и наистина е с въздушно охлаждан боксер /но вече 4 цилиндров/? Този модел наистина е с хидравлично окачване.


Мерсаж за корекцията колега, значи GS също спада към евентуалните донори. Иначе 2cv имах предвид, но гледах снимки в интернет на такива с хидравлично окачване /явно слагано от ентусиасти / или може да е било опция при някои модели като екстра. Интересно беше, че сферите бяха хоризонтално разположени както както нормалните му амортисьори. Значи модела отпада като евентуален донор да се има предвид.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2014 07:26 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Измерванията, които правих с окачване на ХМ бяха едно отдавна и второ доста груби. В момента в който открих че сферата не влиза под капака спрях с всякакви опити на тази тема и реших, че ако нещо ще се прави, ще бъде air ride. Там измервания за съжаление не съм правил никакви, защото е само зародиш на бъдещ "проект".

П.П.:Имаше един изоставен ХМ пред сервиза, който ползвах като си правех главата, да не решите че съм купувал нещо 8-)

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2014 14:34 
Offline

E30: `88, 318i sedan
Регистриран на: 01 Ное 2013 00:03
Пол: Мъж
Мнения: 52
XM мисля е с първа генерация хидрактив и ще е борба да се насади читаво, но не невъзможно разбира се. Когато имам повече време ще направя по-сериозни замервания и ще питам тук за съвети и идеи кое как. За сега каквото и да кажем ще са все разтягане на локуми. Темата е за въздушно окачване и ако тръгнат нещата по сериозно може би ще пусна друга за да не смесваме двата вида окачване.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015 00:55 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
На мен по това ми потекоха лигите .. с тези възглавници едва ли ще има някакво "префоманс" поведение,но визията ..
https://vimeo.com/118861068


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015 08:07 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Мога да споделя какво съм чел за възглавниците. Всичко е от трета ръка информация, така че не претендирам за каквато и да била достоверност.
Хората на еър райд препоръчват да се купи/направи по-скъпият контролер на възглавниците в комбинация с двойнодействащи клапани плюс поне два компресора и прилично голям резервоар (резервоари), тъй като тази комбинация имала функция да имитира поведението на модерните самонагласящи се окачвания. Казано на прост език - като завиваш, външните възглавници стават по-твърди и не се накланяш (поне не толкова). По-добре от заводско окачване, по-зле от истинско спортно окачване. Имаше един тип дето караше на писта с еър райд. Плачевни резултати, ама не е невъзможно.
Лично мнение - за стойка няма равно и тайно си мечтая да си направя някой ден кола с еър райд.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015 09:59 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
В повечето нови модели на БМВ вече регулируемото окачване (DDC) започва да се предлага като стандартно оборудване, а не като опция. Не знам дали е близо или далеч момента (или дали въобще ще настъпи), в който реномирани фирми като KW и Bilstein ще започнат да предлагат регулируеми окачвания, които да работят независимо от останалата електроника в колата и които да предлагат режими и настройки, които могат да бъдат избирани от водача и/или с автоматично действие. Ако такъв момент настъпи, това ще бъде края на ентусиасткият въздух под налягане под шасито. По принцип "air ride" е система, която датира от 50-60-те години на миналия век (ако не бъркам, първото по-успешно приложение е при френските чекии), отдавна е морално остаряла и се е доказала като неефективна, сложна (податлива на дефекти) и тежка. За тежките американски чекии става, но някак си не мога да възприема такова недоразумение в Е30 - не се връзва на концепцията за лека, пъргава, повратлива и надеждна кола с неутрално поведение на пътя.
Естествено, това е само мое мнение и дано никой не се засегне от него, че ми писна да внимавам кой ще се засегне и кой не.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015 10:49 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Ако говориш за настройка за дампинга,има такива афтър маркет.Окачването на марката TAIN и се води EDFC(Electronic Damper Force controller),което според мен не е кой знае какво,като електроника.Като съм разглеждал системата е изградена от стъпкови моторчета,който се слагат на шапките на амортисиорите,където е реглажа и съответно се управляват от някакъв контролер в купето.На европейски коли не съм забелязал да ги слагат,но на джапанките доста ги редят.
Като стана дума,гледах представянето на новия Koenigsegg One и ми направи впечетление,че фирмата има база данни с настройки за всички големи писти в Европа.Само трябва да ги свалиш в колата и съответно окачването поучава,най-добрите настройки за пистата,като всеки амортисиор се регулира независимо от останалите.Това се казва грижа към клиента :mrgreen:
Сега като се разтърсих,TAIN явно имат и опция за реглаж на височината,но как работи не можах да хвана.
https://www.youtube.com/watch?v=fslOBTxMK5M
Японката как изхвърли газовата ... :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015 11:04 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
така го правят у Руси:

http://www.vbox7.com/play:4f022164

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017 23:25 
Offline

E30: Touring М20В27 Touring M20B25
Местоположение: Софето
Регистриран на: 24 Апр 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 87
:dunno: Нещо не е наред..снимки на окачване на ситроени в този форум... :thumbsdown:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade