Дата и час: 28 Мар 2024 21:14

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2013 19:29 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Заговорихме се с Иван за въздушното окачване и той изскочи с тази тема:
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=233644
и
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... 156&page=2


Аз пък поразрових малко за готови китове и открих следните:
http://becausebags.com/products/bmw-e30 ... ecausebags
http://www.ecstuning.com/BMW-E30-325ix- ... ES1895353/
http://www.x2industries.com/bmw-1986-19 ... npol3C8DKo
http://www.airbagit.com/Air-Suspension- ... bmw-15.htm
http://www.airbagit.com/Air-Suspension- ... bmw-15.htm

Нека в тази тема, който знае и се е ровил повече по въпроса - сподели информация. В темата от http://www.r3vlimited.com ясно е показано с доста снимки монтажа на възглавниците.

Очаквам и Гришата да се включи доста сериозно с информация, защото се носи слух че е проучвал въпроса.

Ето и видео по въпроса:
http://www.youtube.com/watch?v=eLrvgelL3pQ

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2013 22:38 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Когато е нивомат като при комбитата е ясно, ама понеже такова чудо за пръв път виждам, да питам - това за каране става ли или е само за позьорщина? В случея кое е амортизиращият елемент?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2013 22:49 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
ми всички нови скрапове са с такива та сигурно стават

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 00:02 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Ето още една тема за такъв проект:
http://www.airsociety.net/forums/showth ... -Bag-build

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 00:08 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
michev написа:
Когато е нивомат като при комбитата е ясно, ама понеже такова чудо за пръв път виждам, да питам - това за каране става ли или е само за позьорщина? В случея кое е амортизиращият елемент?

Като оставим настрана основната цел - позьорщината, става за каране по магистралата или най-общо по прави участъци.
За технични участъци със завои не става или поне не при динамично каране. Ако не бързаш за никаде - става. :hihi: Затова и неслучайно заводски се вгражда само при лимузини, а не при спортно ориентирани модели. Даже не мисля, че БМВ ползват такова окачване дори при най-новата 7-ма серия.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 00:13 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Разбрах :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 00:18 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
мерцедесите са с такива и не само с класите

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 00:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Мерцедесите са се доказали с неспособността си да се справят с технични участъци с остри завои.
Да не припомням баналната приказака коя кола е за каране и коя за возене. :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 01:16 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Освен това, най-ниската настройка е само за паркинг. :hihi:
Тръгнеш ли - тряя да дигнеш кочинката до разумна височина, че иначе предните вежди са чао.
Демек, за реставрирани М-пакетни кабриолети с М40 си е ОК. :mrgreen:

П.С. Нямам нищо против подобна система в кола, която се кара спокойно. По принцип осигурява повече комфорт, настройка на височината спрямо пътните условия, позьорска стойка на паркинг пред заведение в Стюдънтс Таун... :hihi:

Недостатъците са:
- не става за спортно ориентирана Е30-ка; не бих се доверил на такова окачване в завои, както по отношение на поведение, така и по отношение на надеждност... изпусне ли само едно колело... не ми е за мен, а за Е30-ката какво ще й се случи... :hihi:
- като стана въпрос за надеждност - още една сложна система, която може да дефектира на пътя и тогава к'во праим? Като падне по корем колата, даже и на пътна помощ не можем да я качим... :hihi:
- пак като стана въпрос за надеждност - хубавите системи с обезопасителни клапани, качествени фитинги и т.н., са скъпи (даже не знам дали има такива афтермаркет комплекти за Е30, с такова ниво на качеството)... в крайна сметка, като теглиш чертата, ще се окаже, че за малко повече пари си купуваш едни истински койловъри на KW или Bilstein, с настройка на височина, десетки пъти по-надеждни, десетки пъти по-ставащи за динамично каране и единствения им недостатък е, че с тях няма да може да я "тръшнеш" по-корем на паркинга, демек - губиш ефекта на зверската позьорщина в Стюдънтс Таун. :hihi:

Ся, Васко да не ме разбере погрешно - темата е доста интригуваща, ще я следя с интерес! :thumbsup:

П.С.2. Между другото, съществува и такова окачване, което се монтира като буфер между пружината и носещата точка на купето, но то има т.нар. "lock" опция. Демек, може да си с перформанс койловери (ама трябва да са доста по-нисички), между тях и купето се монтира балона и при достигане на нужната височина за КАРАНЕ, балона се заключва да не се разпъва повече, а компресора нагнетява още въздух в него, за да го направи твърд, това за спортно каране. Ако искаш комфорт - бичиш по-малко въздух в балона и той остава по-мек и обира вибрациите от койловърите. По този начин се съчетават положителните качества на двете системи. Имаше го някъде в нетя, автора да се разтърси, че мен ме мързи, а и той е пуснал темата все пак. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2013 15:10 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
аз доста съм ги гледал, ма стия цени :censored:
иначе има и още едно голямо предимство показваш средняк :finger: на паяците и скобите и си спираш където и когато искаш :hihi:
на мен тая зима ще ми е окачване плана, та нещо от ситроен ли да приспособя, или от бенц някой :lol:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade