Дата и час: 29 Мар 2024 16:04

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2015 13:04 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Намерил съм един картер и обмислям да го преправя. Да го разрежа е най-лесното. Из мрежата има разни снимки на процеса. Въпроса е колко да го направя по-плитък ?

1. От сайта ртс-ауто - режат малко след втория ( или третия, зависи как ги броите) болт за ламарината и от там правят хоризонтален участък до стената, на която се захваща долния капак.

Изображение

Изображение

2. https://www.facebook.com/bmwe30m60 - някакъв швед ( съдейки по езика ). Изработката е доста по-добра от предната. Той реже преди втория ( третия) болт . От снимките изглежда да е точно преди наклона на ваничката и прави хоризонтален участък.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

При втория начин мотора може да слезе още по-ниско ( мм някакви, но по-ниско ), НО има ли смисъл ? като цяло нивото на маслото в картера ще се повиши ( мм , но по-високо). Притеснява ме единствено хоризонталния участък и отвеждането на маслото от задната част на картера към ваната при неточно надлъжно хоризонтиран мотор ( просто не знам до къде е нивото на маслото при спрян и при работещ мотор, ако е над гарнитурата на картера, притеснението отпада).

ПС: интересно ми е и мнението ви относно лапите на шведа :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2015 14:33 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Винаги има смисъл мотора да е по-ниско (и по-назад), на причините няма да се спирам, очевидни са.

Относно притесненията ти за отвеждането на маслото от задната част на картера към ваната, разгледай отново тази снимка от твоето мнение и по-точно нивото на най-задната част на картера:

Изображение

Според мен, няма за какво да се притесняваш. Няма къде да иде маслото, освен във ваната.

Относно лапите на шведа, на мен не ми допадат (което не значи, че няма да вършат работа), аз бих ги изработил по друг начин.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 00:41 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
Аз смятам да преправя картера, както на картинката, но ми е тъпо, че този вариант е, едва ли не, единствения, при който не се продават готови лапи. Аз трябва да обяснявам кое как да стане, на който ще слага двг. Мое мнение, но тези от фейс-темата изглеждат доста неустойчиви. Също така имам изпускателите, като на шведа, от х5 в8 и се чудя дали тях леко да преправя или на дам още 500 пари за "плетени"... М/у другото случайно някой да е чел за т. нар. М60Б44? На мен ми се струва яка идея.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 05:47 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Аз доста бях разглеждал темата за м60б44. Приключение си е като цяло, ангренажа не е лесен за натькмяване. Бях разлиствал една чужбинска тема на един сладур, който го беше документирал доста добре. Зеленият да не се стиска, ами да дава линка дето му препратих тогава.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 09:07 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Въобще да не ти е тъпо че не продават готови лапи. Единствените ,които изглеждаха и бяха доста добре направени, бяха на Шаро за s62ката, но тия не се "произвеждат" вече. Отделно идеята на Convertible, мотора да слезе от тампоните, май не е лоша.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 11:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Didone написа:
...Отделно идеята на Convertible, мотора да слезе от тампоните, май не е лоша.

Стига да се знае от какви на какви тампони се слиза. Тоя мотор не е от най-леките, та да не се окаже в един момент, че тампоните му са консуматив. Аз бих го сложил на оригинални гумени тампони или ако са по-ниски - полиуретан поне 70 по Шор.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 12:23 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
Като сваляме надолу, не трябва да забравяме къде отива картера в сравнение със земята все пак. Има ли някой база данни за теглото на двигатилите на бмв, каквато и да е? Чел съм на няколко места, че м50 не е много по лек от м60. Гриша, на теб кое ти се струва тегаво при прехвърлянето на ангренажа? Освен направата на гарнитурите, какъв е проблема? Аз долкото разбрах, слагаш м60 глави и верига на м62 блок и та-дааа.. Някой мнение за колекторите?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 13:09 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Paul Rosche написа:
...Има ли някой база данни за теглото на двигатилите на бмв, каквато и да е? Чел съм на няколко места, че м50 не е много по лек от м60. ...Някой мнение за колекторите?


Някъде по хАмериканските сайтове преди време го гледах измерен на кантар, с периферията, сух (без масло и антифриз) - малко над 250 кг. беше.

Моето мнение за колекторите е: поръчкови.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 14:39 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Ами примерно че единият е с двойна верига, а другият с единична... прочети темата, Кроки я постна. Аз не можех че пишех/пиша от мобифон, а не му разбирам много.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 15:55 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Renegade написа:
Didone написа:
...Отделно идеята на Convertible, мотора да слезе от тампоните, май не е лоша.

Стига да се знае от какви на какви тампони се слиза. Тоя мотор не е от най-леките, та да не се окаже в един момент, че тампоните му са консуматив. Аз бих го сложил на оригинални гумени тампони или ако са по-ниски - полиуретан поне 70 по Шор.


Оригинални гумени , трябва от Е34 ( за е32 не съм сигурен какви са), а те не се намират. От е39 не стават ( от Е38 предполагам също) . От Е39 тдс пише в е30.де , че ставали, но те са някакви маслени и цената им не е приятна. Аз лично мисля или да е полиуретан, или отивам в камионджнийския магазин и каквото си харесам горе-долу да пасне и от там вече игра с лапите. Задължително ще усиля моста преди това.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade