Дата и час: 29 Мар 2024 00:26

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 15:57 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
моите тампони са от един черен полиуретан. 90ка мисля бяха. все едно са алуминиеви. :hihi:
друго при избора на тампони, мислете за това къде колко можете да си позволите да се мърда мотора.
иначе, ако се прави М60Б44 идеята според мен е да се запази двойната верига. иначе не се сещам защо се прави, ма може и да не съм на ясно :roll:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 16:19 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Като са толкова твърди не предават ли неприятни вибрации по купето ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 16:34 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
да, това го има и не е много приятно :help: :?
лошото е, че няма много избор. коша е тесен, при мен най много проблеми имаше на роговете - от едната страна е компресора на климата, от другата алтернатора. също така зависи как ще разположиш конзолата на масления филтър - разминаването със сервото.. бе гледане и мерене му е майката :hihi:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 18:40 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
convertible написа:
...
иначе, ако се прави М60Б44 идеята според мен е да се запази двойната верига. иначе не се сещам защо се прави, ма може и да не съм на ясно :roll:

Двойната верига е излишно здрава. Досега не съм чул да се е скъсала единична верига, която се ползва при доста други мотори, включително и S70.
Върху ангренажната верига няма кой знае какво натоварване, че да се прави двойна. То мотоциклетни вериги, които се задвижват от 200 к.с. двигател, въртят се до 14-15К оборота и задвижват мотоциклет 200 кила + 70-80 кила ездач, са единични и издържат, та тая двойна верига, освен да тежи, друго нищо съществено не прави. ;)

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:07 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
аз съм чувал, че М62 страдат точно от верига и обтегачи .
тогава какъв е смисъла да се прави М60Б44, като М62 има и без ванос.
за теглото на въртящите се части съм съгласен.
лошото е, че при всяка следваща генерация мотори се правят олекотявания/пестене/опласмясяване :hihi: и нещата не са по - здрави.
модерните дизели ги хвърлят веригите, все едно са ремъци. :( :roll:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:21 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Paul Rosche написа:
Като сваляме надолу, не трябва да забравяме къде отива картера в сравнение със земята все пак.


При масовия монтаж капака на картера стои доста ниско. Като се свали мотора още по-ниско ще е страшно ( с 215/40/16 :oops: ). Не знам на какво ниво е смукателя за маслената помпа, иначе с къстъм капак ( плосък алуминиев лист ) може да се отдалечи доста от асфалта.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:22 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Заради по-отпушените му глави и колектор май? Пишете в другата тема!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:34 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Прикачени файлове:
DSC_2608.jpg
DSC_2608.jpg [ 91.1 KiB | Прегледано 3182 пъти ]

:roll:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Долния картер може да се модифицира много лесно - по-плитък, но по-широк и ще събира същото количество масло.
convertible написа:
Прикачени файлове:
DSC_2608.jpg

:roll:

Мерил ли си на какво разстояние е маслената помпа от най-отдалечената задна част на фланеца за долния картер?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015 19:47 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
"Двойната верига е излишно здрава. Досега не съм чул да се е скъсала единична верига, която се ползва при доста други мотори, включително и S70.
Върху ангренажната верига няма кой знае какво натоварване, че да се прави двойна. То мотоциклетни вериги, които се задвижват от 200 к.с. двигател, въртят се до 14-15К оборота и задвижват мотоциклет 200 кила + 70-80 кила ездач, са единични и издържат, та тая двойна верига, освен да тежи, друго нищо съществено не прави."

Ъмм, откога "не съм чувал..." е достатъчно за подобен тип заключение? На мен ми стига, че не друг, а точно "кумира" (Роше) ползва двойна верига при с70/2 в макларън ф1, където ниското тегло е било едва ли не топ приоритет. Плюс това с50б30, от който са взети главите ползва ед. верига.

Чел съм, че комбинацията между главите на м60 и блока на м62 означава не само по-голям обем, но и степен на сгъстяване. Такива мотори вече са правени и въпреки, че нема дино цифри, собствениците говорят за сериозно повишане във вървежа. Също съм чел, че самата операция, е не повече от "болт-он", въпреки че съм далече от мисълта, че.мога сам да го направя...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade