Дата и час: 28 Мар 2024 11:25

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2014 12:48 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Наскоро с нашенския (форумния) Пол Роше се заприказвахме за трансплантация на М60/62 в Е30, та си спомних за една полезна статия, в която се обяснява как се преправя картера, за да се сложи мотора в Е30 без да се ползват подложки между моста и купето.

Предполагам, че повечето от вас са я чели. Пускам я за тези, кото не са я чели и се интересуват от такава трянсплантация.

http://www.rtsauto.com/mounting-an-m60- ... ain-angle/

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 18:44 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
някой знае ли реалните недостатъци от подложките на моста, предвид, че доста се ползват?

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 19:55 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Носачът застава накриво.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 22:58 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
това е очевидното, има ли следствие?

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 23:26 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
По принцип не е само това. Самия макферсон се разпъва.
Оттук, ако искаш да докараш колата до заводката височина на окачването, трябва да свалиш с височината на подложката. Ако искаш да свалиш още, трябва да е по схемата: снижаване + височината на подложката.
Освен това, целия кош на колата се повдига спрямо моста с височината на подложките. Респективно, имаш повдигане на цялата предница спрямо моста. Което влияе и на задницата.
Освен всичко друго, това влияе и върху камбъра и кастъра на предното окачване. И то не положително.
Подложките се характеризират само с минуси. На фона на едно незначително и сравнително евтино преправяне на картера.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2014 23:42 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Мотора може да се позиционира без подложки между моста и купето и без модификации по картера. Имам лапи ,като ги поръчвах момчето каза, че мотора си застава на мястото без да се налага ползването на подложки, НО ако съм решал да откачам скоростите т.е. да сменям съединител примерно, трябва или да извадя мотора или да откача моста от купето. НЕ СЪМ ги пробвал още и не знам дали са правилните ( още съм в процес на набавяне на маховик и комплект съединител) .Дори и да станат , възнамерявам да си изработя други по тяхната геометрия , защото изработката на тия не ми вдъхва доверие. Повечето дрифтаджийки са с такива уж, но на мен не ми харесват. Моята кола ще е с 5 степенна кутия, която е по-къса от 6-степенната, но не знам дали камбаната е по-малка ( ясно че фланеца е същия , говоря за самата камбана назад). Виждал съм е30 V8 с 6 степенна кутия - всичко си пасваше перфектно, без да опира никъде и без да е модифициран картера, НО мотора беше върху някакви камионджийски тампони , следователно и лапите бяха за употреба само с тези тампони.

Относно монтажа с подложките: според мен ( а и не само) , окачването вече не работи по начина, по който Гюнтер го е измислил. "Чувал съм" , че на Рая от Шумен , и се е откъснал моста от купето именно заради тези подложки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2014 00:56 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
то при тази модификация с този мотор, не само окачването не е като от при Гюнтер.
Иначе може и да застане мотора, но колко по нагоре толкова по-лошо. другото е, че се получава доста сериозен наклон, ако не се свали моста.

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2014 10:33 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
99% от е30 V8 из интернет са с подложки между моста и купето ... и си ги карат вече сума и години. Въпроса е, че може да стане без подложки, с малко повече мерене. Това което е сигурно, че без подложки колкото и да мериш, не остава място за разширителния съд от е34.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2014 11:04 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Никога не е късно да се преправи картера и да се изработят други лапи.
Даже точно сега му е времето - през зимата.
А ако има достатъчно място от кормилната рейка до цедката на маслената помпа и някой се заиграе по-сериозно с картера, мотора освен надолу, може да се дръпне и доста назад.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2015 16:24 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
това за назад съм си го направил аз.
а то даже и може да не трябват нови лапи. само по - ниски тампони.
мислех това да е едно от нещата дето да направя тази зима, но се колебая дали има смисъл :?

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 5
 [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade