Дата и час: 28 Мар 2024 22:29

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2014 22:23 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
Трябва читаво серво с помпа
Изображение
Изображение

Последва почистване от леженето му в моргата.
Самото серво е доста по-тясно от това на е30, но пък е по-дълго. Дължината на помпата е доста по-къса от това на е30. Затова дъжлината, с която застава в коша е почти същата, като на е30-сковото серво. Това от алфата идва с около 1см по-дълго. Казанчето на помпата от Алфата е отделно от нея и е свързано с два маркуча. Двете сервота имат еднакво междуболтово разстоние от 11см.
През това време се бяхме заиграли с Динко шестака с монтаж на такъв ъпгрейд и при него. Той намери две казанчета, но не знаем от какъв модел на алфа е. Просто ги беше изровил от една купчина казанчета. Трябва ви казанче от ръчка, защото тези от автомат нямат отвор за съединителя :oops:
Изображение
Другото, което трябва да подготвите е спирачна тръбичка около 50см. Препоръчвам да си я направите в Папе на Ботевгр.шосе и излиза към 4лв.
И така... Демонтажа на старото серво става по-следния начин, не че някой не го знае. Източвате течността от казанчето, сваляте, го, разкачате тръбичките, и демонтирате помпата от сервото. Самото серво вътре се откача от щифта, който е захванат за педала и се развиват 4-те гайки, като за горната лява, трябва да бръкнете с дългите удължения през отвора на самия спирачен педал.
Изображение
Преди да монтирате сервото от Алфата, трябва да направите резба на стержена, която се захваща за педала. При алфата е цял елемент. Затова отрязвате накрайника и правите резба с диаметър 10мм, стъпка на резбата 1.50мм, дължината на резбата, която е достатъчна е около 27-28мм. Тук огромни благодарности на Динко, който направи тази процедура, поради липсата ми на инструменти и условия за тази цел.
Изображение
Изображение
След като е готово навивате законтрящата гайка и след нея накрайника. Първо го бях направих с дължината както беше при е30ковото. Но ми задържаше педала леко натиснат и се оказа, че трябва да се отпусне. Затова трябва да го направите според стоп машинката.
Монтирате сервото, стягате 4-те гайки. След това закачате щифта, скобичката и пружинката. Идва ред на помпата и мушкането на тръбичките.
Тъй като при е30 помпата за хората без АБС са три тръбички. отгоре са предна дясна гума и отзад за задните колелета, а отдолу се закача тръбичката за предна лява гума. Тази долната трябва да я смените, защото при помпата на Алфата и 4-те отвора са отгоре. Тук ползвате тръбичката, която по-горе споменах, че трябва да си подготвите предварително. Правите извивките каквито дойдат , за да се напасне на първия отвор откъм пасажера. За дясното колело почти няма промяна и се закача лесно в срещуположния отвор. Обаче за задните колелета трябва да изправите всички чупки на тръбичката и да изпсувате 20-30 майни докато я наместите, но се получава.
С това почти прключвате монтажа, остава ви само да обезвъздушите помпата, да монтирате казанчето, да закачите маркучи за съединителя и този за вакуума. Пълните и обезвъздушавате от крайно задно дясно, задно ляво, предно дясно и предно ляво колело.
Изображение
Изображение

И тук идва момента да изразя впечатления дали си e струвала тази хамалогия.
Впечатлението ми се влияе и от това, че съм сменил накладките, 4 диска, 4 спирачни маркуча и усилват въздействието от полученото състояние на спирачките.
Педала с това серво и помпа става доста по-къс, но пък смея да заява, че го усещам много повече отколкото преди. С много лек натиск и се усеща колата как започва да спира, но в никакъв случай не блокира колелата. Наистина трябва малко време да се свикне, трябва и да се внимава в началото, но пък е доста приятно след това, въпреки липсата на АБС при мен. Това е подходящ ъпгрейд за тези, които слагат по-големи дискове и апарати. За тези с АБС, защото при тях ще се усеща още повече силата на спиране. И за тези с големите мотори, защото сервото е по-тясно и няма да опира.


Последна промяна Емилио на 07 Апр 2015 22:22, променена общо 4 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014 00:03 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Тази резба, дето си я показал на снимката е около 28 мм., а си написал 42 мм. Донарязвал си после, че не ти е стигнала ли?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014 10:45 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
Не съм донарязвал. Извинявам се - 27-28мм е, прав си. Дал съм дължината на стержена, на която може да се направи резба. Реално повече от 15 мм не е нужна, но нека има.
Редактирал съм първия пост. :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2015 18:37 
Offline
wagonmafia
Аватар

E30: някакви 18-ки
Местоположение: Несебър/София
Регистриран на: 08 Ное 2014 19:46
Пол: Мъж
Мнения: 86
Хубаво напътствие за монтиране на това серво,лятото и аз правих същите процедури,само че минах без удължаване на тръбичките,не знам как ги въртях и суках, но на всички местоположенията останаха същите,освен че отзад на алфовата помпа размених местата на тръбичките за предните колела,това няма значение,стига да се запази начина на подредбата-предни отзад,задни-отпред на помпата.Казанчето ,използвах оригиналното пак с маркучи към помпата,като добавих една къстъм стойка монтирана на бомбето.Имам снимки в мойта тема.
Като ми остане по-свободно време мисля да я кача на един гтп пункт да сравня усилията от преди и сега.

_________________
You may be broke and have no girlfriend....but at least your friends think your E30 is cool.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015 10:35 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
пробва ли капачката от 30-ковото казанче за спирачките ?
ще запазиш инсталацията, няма да има преходи.

харесва ми идеята, добре е станало ;)

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015 11:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Някой гледал ли е дали има разлика в диаметрите на помпите?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2016 10:48 
Offline
wagonmafia
Аватар

E30: някакви 18-ки
Местоположение: Несебър/София
Регистриран на: 08 Ное 2014 19:46
Пол: Мъж
Мнения: 86
Renegade написа:
Някой гледал ли е дали има разлика в диаметрите на помпите?


Разликите във външните диаметри на помпите.Алфовата...
Изображение
30-ковата...
Изображение

_________________
You may be broke and have no girlfriend....but at least your friends think your E30 is cool.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2016 12:09 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Това:
wagonman написа:
Renegade написа:
Някой гледал ли е дали има разлика в диаметрите на помпите?

Разликите във външните диаметри на помпите.Алфовата...
Изображение
30-ковата...
Изображение

обяснява това:
Емилио написа:
Педала с това серво и помпа става доста по-къс, но пък смея да заява, че го усещам много повече отколкото преди. С много лек натиск и се усеща колата как започва да спира, но в никакъв случай не блокира колелата. Наистина трябва малко време да се свикне, трябва и да се внимава в началото...

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 15:17 
Offline

Регистриран на: 07 Май 2017 14:39
Мнения: 4
Привет рилоудъри!

Топло регистриран започвам с въпросите, надявам се те да бъдат удовлетворени :chug:

Оттук-оттам преформънса си тече, и рано или късно ще стигна до спирачната система. За сега ще остана с стандартните дискове/апарати(нови и обсужени), но колата е правена от "тунери" преди мен с М50 заради което са сменили сервото с такова от Golf 2 с 30ков мастър цилиндър. Колата спираше ужасно (плътен диск и барабан), но не мисля,че сервото носи главна отговорност за това(би ли могло да е от него)?!

Този мотор ще го махам и ще слагам м20, така че не ме бърка пространството а качеството на спиране!

Имам налично серво к-кт от Е32, но трябва да разпробивам дупките което не ме блазни никак, а този вариант с алфовото естетически(и от чувство за БМВ гордост) не го приемам.

Има ли други БМВ варианти, това от е39 пасва ли на дупките на е30?

Благодаря предварително!!!

П.С. Малко извън алфа темата, но реших че не достатъчно за да пускам своя, пък и ще обобщим въпроса.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 15:30 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Добре дошъл във форума.
Сложи стандартната спирачна система за М20 (дискове отпред и отзад, апарати, спирачна помпа) и препоръчително ABS.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade