e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
90' 318is или една пълна реставрация http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=10 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Reloader [ 27 Сеп 2012 01:57 ] |
Заглавие: | 90' 318is или една пълна реставрация |
Нека открия подраздела с тема отразяваща проекта ми, а именно цялостната реставрация на едно скромно купенце, правено с много любов, желание и добри приятели. И целящ да покаже на младите и не само фенове на модела, че има ли желание, дори при скромни финансови възможности може да бъде постигнат резултат близък до идеалния. Нека Ви се представя - Казвам се Александър, на 19 години съм и това ми е втората е30-ка и третото BMW, любовта ми към модела се зароди през далечната 1997-8г. когато за първи път се качих в такъв автомобил, а именно бащиният ми - 323i coupe alpinweiss с пълен Mtech1, рекаро салон, м-техник волан, ел.стъкла, чек-контрол и т.н. През 2009-10г. си закупих 318i двоен стоп с цел да си направя ///M3 реплика (с ламарина), но поради окаяното състояние на купето което беше констатирано по-късно, бях принуден да я продам - просто не беше подходяща за моите цели. След нея си купих е34 с всички екстри за модела от Италия, но на автовоза и загубили документ и регистрирането и стана невъзможно, както и да е... мина се време, карах си Пежото - 306 с насаден мотор - доста успешен проект, докато един ден...отвратителен ден 29.10.2011 баща ми напусна внезапно този свят намразих всичко около мен, продадох си проекта за смешна цена, по-малка от стойността дори на самия двигател. На следващия ден купих Is-a беше в насипно състояние...подготвящ се за "дрифтачка", тогава реших че ще посветя колата на Баща ми - поклон пред паметта му, който беше изключителен BMW фен и бивш притежател на 2002 tii; e30 323i Sport i e23 745i M88... Малко за колата: е30 318iS произведена през далечната 1990г., имаща като фабрични екстри: черен таван, тонирани стъкла, борд компютър, хидравлика на волана, амортисьори - дебел кол, задни дискови спирачки, Shadow line, платнени кори на вратите, дебелите стаб. щанги и др. Work in progress: Автомобилът бе разглобен до последното болтче, двигателят беше продаден поради това, че съм фен на 6 цилиндровите мотори, и така реших да ползвам не-ваносовата пластмаса от е34ката ми, като двигателят беше преработен доста, но за това ще пиша в друг раздел - Двигатели, последва кърпене, подмяна на подови панели, престилки и т.н. обработване с предпазни покрития на Car system i Novol, грундове и т.н. Поръчка на боя в оригиналния цвят - брилянтрот, подбиране на екстериорни части като лайстни калници и т.н. Колата бе подложена на леки корекции в геометрията - до постигане на фабрични размери, задния мост бе оборудван с поли- тампони пауър флекс, както и дифф-а, който за момента е абсолютно скраперския вариант със заварката (не го препоръчвам), до намирането на подходящ шпер. За сега автомобила се подготвя за боя и не е сглобено нищо по него, боядисан е коша и пода вътре, тези дни ще кача снимки на процеса... Тези дни пазарувах малко части : тампони за предните носачи от е36 М3 лемфьордер, тампони за стаб щангите билщайн и комплекти прахобрани и буфери за амортисьорите, които за момента ще са оригинални БМВ-БОГЕ, окомплектовани с пружини H&R 60/40, тампони макферсони, биелети и тампони задни амортисьори. Междувременно си купих и едно комби- ТД за части от което ще ползвам плюшения мокет, престилка(предна) евентуални масленото охлаждане, чек контрол модулите, крепежи, пластмаски и др. Джантите с които се сдобих са реплики на BBS RS 16''. Ще продължавам с темата, ще качвам снимки и се надявам да будя интересът ви, готов съм да дам всякакъв вид консултация, да отговоря на въпрос или да помогна с каквото и да е! Поздрави и до утре |
Автор: | dnb_ludaka [ 28 Сеп 2012 16:50 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Аз ще плесна няколко снимки с които разполагам (с кофти качество ама нямах с кфо да снимам тогава ) |
Автор: | Remi Master [ 28 Сеп 2012 20:12 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Съжелявам за спама,ама това не беше ли на Гената колата? |
Автор: | dnb_ludaka [ 28 Сеп 2012 21:56 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Ами колата е купена от Иван Петров ..който е един от основателите на sideways team bulgaria и създател на drifting-bg.com |
Автор: | Скраперa под Ореха [ 08 Окт 2012 19:08 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
тя тая намаше ли проблем с роговете |
Автор: | dnb_ludaka [ 09 Окт 2012 23:23 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Имаше там някога преди войната :Д |
Автор: | Reloader [ 20 Сеп 2013 20:20 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Заключ |
Автор: | to6kata [ 31 Дек 2013 14:02 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
има ли живот в тази тема доста добро начало и ключ |
Автор: | Reloader [ 01 Апр 2014 21:27 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
Колата беше върната до заводски вид - външно и вътрешно, след това ми се наложи да я продам. В момента издирвам историята на последващите собственици и ако имам късмет може да си я върна. |
Автор: | djony [ 07 Юли 2015 01:36 ] |
Заглавие: | Re: 90' 318is или една пълна реставрация |
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=394426 Батка, ние се постарахме, ама така като гледам някой след нас също се е постарал, особено с боята и салона. |
Страница 1 от 2 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |