e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Що е то? : "пластмасов мотор" http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=19 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Reloader [ 28 Сеп 2012 19:21 ] |
Заглавие: | Що е то? : "пластмасов мотор" |
"Пластмасовите мотори", както авторът на раздела е уточнил са именно: M50;M52, моторите се различават по външния им вид в зависимост от кубици, това дали са М50 или 52 и по това дали имат системата за променливо газоразпределение наречена ванос или по оригинално му - from German: variable Nockenwellensteuerung.Наричат ги пластмасови, по обясними причини- когато видите снимките, ще разберете (няма нищо общо с механическата им здравина, не се плашете). Това тук е примерна снимка за М50B20 без ванос, в случая монтиран в е34: Ето така изглежда с заветната система за пром. газоразпределение представлява това, като ограденото място е "домът" на ванос-а: Друга съществена разлика между двата типа е че, М50 е с чугунен блок, а М52 с алуминиев. Двигатели от този тип можете да си намерите в моделните гами: е36; е34; е38(само м52б28), е39 и ранни е46. Мощност: М50/52 B20 притежава 150hp. Има и някакъв B23 мотор с който не съм запознат и съм виждал само веднъж на живо който разполага с около 170-173hp. B25, както следва 192hp И последно, но не на последно място. B28, който се предлага само в М52 разновидност, разполагащ с 193hp и според мен, най-подходящият двигател за е30 - за прилично каране, с леки забежки от време на време Технически дании: Engine/ Displacement / Power / Torque / Redline / Bore / Stroke / Year M50B20 1,991 cc (121 cu in) 110 kW (150 hp) @ 6000 190 N·m (140 lb·ft) @ 4700 6750 80mm 66mm 1990 M50TUB20 110 kW (150 hp) @ 5900 190 N·m (140 lb·ft) @ 4200 6750 80mm 66mm 1993 M50B24 2,394 cc (146 cu in) 138 kW (185 hp) @ 5900 235 N·m (173 lb·ft) @ 4700 6550 84mm 72mm 1991 M50B25 2,494 cc (152 cu in) 141 kW (189 hp) @ 6000 245 N·m (181 lb·ft) @ 4700 6500 84mm 75mm 1990 M50TUB25 141 kW (189 hp) @ 5900 250 N·m (180 lb·ft) @ 4200 6500 84mm 75mm 1992 Тези дни ще ви пусна и темичка за вариантите за монтаж в е30 Поздрави! |
Автор: | Remi Master [ 28 Сеп 2012 20:04 ] |
Заглавие: | Re: Що е то? : "пластмасов мотор" |
Да допълня че м50 и м52 се различават по това че на м50 капачката за маслото е от към стъклото а на м52 откъм фаровете и в зависимост от годините се слагат различни маслени филтри ( с метален (На м50) и с пластмасов капак (на м52) Този е модерния : http://img.photobucket.com/albums/v705/ ... s-0155.jpg Този е по стария : http://i.imgur.com/oGltI.jpg А това още по съвременното пвц което е изпуснал колегата така наречения М54 който също влиза в е30 : http://www.r3vlimited.com/board/attachm ... 1273501095 ето и данни за него :http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54 |
Автор: | Reloader [ 30 Сеп 2012 08:17 ] |
Заглавие: | Re: Що е то? : "пластмасов мотор" |
Автор: | Mecho Puh [ 29 Авг 2015 22:03 ] |
Заглавие: | Re: Що е то? : "пластмасов мотор" |
Видях,че е пропусната информация за М52B25 или така наречената 23-ка: В действителност това си е нормална ванусова 25ца но с колектор,дюзи,компютър и дебитомер от M52B20,като се получава скопена 170/173к.с.25-ца която обаче се води 23-ка,но пък е с 245Н/м при 3900об/мин което изобщо не е за пренебрегване и ако ви попадне подобен,не го отминавайте с лека ръка,а помислете дали имате е30ка в която да го пуснете... |
Страница 1 от 1 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |