Дата и час: 19 Мар 2024 08:40

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2016 14:55 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
това трябва и аз да го направя... я ми кажи откъде го взе

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2016 16:48 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
intruder написа:
Готов ли го взе или е правен тук?


Мейд ин Пле'ен е и тоз хахаха.
Може да се изработи по поръчка. За повече инфо тук :thumbsup:

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2016 16:49 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
чудно... мерси .. аз оттам трябва и други неща да си вземам :hihi:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016 12:15 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
Малко развитие в застой, но да опиша накратко напредъка по проекта.

Имахме перипетии с кутията и с окачването. При кутията главоболията дойдоха основно от факта, че заводският маховик тежи 10 кг., което е бая за анемична 4-цилиндрова атмосферка без никакъв въртящ момент. За да се случат нещата по най-добрия възможен начин първо прибегнахме до употреба на маховик от Е39 М5, който да бъде преправен, за да пасне на моята кутия. В крайна сметка обаче дойде с 2 см. по-къс от необходимото и се наложи да се изработи маховик по поръчка. След месец работа маховикът е налице с тегло от 6,49 кг.:

Изображение

Вече монтиран на колата:

Изображение

С кутията се натъкнахме и на други проблеми, които обаче са незначителни в сравнение с този. Необходимо беше да се изработят нови тампони, тъй като тунелът за трансмисията при Е30 е по-тесен, а не искахме да режем по купето, освен това карданът беше скъсен на дължина:

Изображение

Останалите дертове дойдоха от предното окачване. Колелата застанаха доста по-навън и по-назад от очакваното. Фактически 16-ките опират в задната част на калника, а аз трябва да мина на 17 цола заради по-големите спирачки.
Ето няколко снимки, за да добиете представа:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Първоначално мислехме, че причина за изнасянето навън и назад са носачите от Е46, но се оказа, че проблемът идва от шенкелите. С планки и преправяне нещата ще си дойдат на мястото, така че всичко да изглежда както от завода.

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016 12:54 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Ако няма да караш "настрани" за какво са ти Е46 носачи? Е30/36 са ти абсолютно достатъчни и ще приберат джантите в очертанията на колата :D

A мотора как е :D движи ли ?

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016 15:21 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
TheStorm написа:
Ако няма да караш "настрани" за какво са ти Е46 носачи? Е30/36 са ти абсолютно достатъчни и ще приберат джантите в очертанията на колата :D

A мотора как е :D движи ли ?


Като форма и размерите носачите от Е30, Е36 и Е46 са почти идентични. Както съм написал проблемът идва от шенкелите, а тях няма как да ги махна, защото съм с койловъри от Е46, които не пасват на оригиналните Е30-кови шенкели.

Колата не сме я подкарали още, евентуално другия месец ще я запалим. Тепърва трябва да се монтират радиаторите и да се направи изпускател ;)

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016 15:24 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Е30 и Е36 имат еднакви носачи.

Е46 имат същата форма носачи, но с 3.5см по-изнесени навън.

До колкото знам Е46 шенкел няма никакъв проблем да се ползва с Е30/Е36 носач

тоест прибираш 3.5 санта навътре спрямо сегашното положение

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016 17:09 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
TheStorm написа:
Е30 и Е36 имат еднакви носачи.

Е46 имат същата форма носачи, но с 3.5см по-изнесени навън.

До колкото знам Е46 шенкел няма никакъв проблем да се ползва с Е30/Е36 носач

тоест прибираш 3.5 санта навътре спрямо сегашното положение

Изнасянето настрани идва не само от носача, но и от шенкела. Носачът в никакъв случай не изнася 3.5 см., а около 15-20 мм.
И основния проблем не е страничното изместване, защото то може да се компенсира с джанта с голямо ЕТ (от Е46 например), а изместването на колелото назад в калника. Носачът от Е46 е малко по-разпънат от тези на Е30 и Е36, и ако сложи Е30/Е36, както го съветваш, ще влоши още повече положението.

TheDevilTwin написа:
...

Останалите дертове дойдоха от предното окачване. Колелата застанаха доста по-навън и по-назад от очакваното. Фактически 16-ките опират в задната част на калника, а аз трябва да мина на 17 цола заради по-големите спирачки.
Ето няколко снимки, за да добиете представа:

Първоначално мислехме, че причина за изнасянето навън и назад са носачите от Е46, но се оказа, че проблемът идва от шенкелите. С планки и преправяне нещата ще си дойдат на мястото, така че всичко да изглежда както от завода.


Гумите опират и защото си с тампони без изместване. Сложи ексцентрични и ще пооправиш малко положението.

Не знам за какви планки и преправяне мислиш, но имаш да коригираш едни 2-3 см. изместване назад. За мен начините са само 2:
1. Тунинговане на предния мост (както аз направих);
2. Мунинг носачи с възможност за реглаж, но при тях не ме кефи, че всичко е на унибали, които не държат дълго.

П.С. Другият основен проблем е страничния налкон (камбъра), който в момента е извън всякакви параметри дори за дрифтаджийка, който с тези пружини, които са в момента на колата, няма как да се коригира.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2016 12:51 
Offline
Аватар

E30: 316 на метан
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 22 Фев 2013 13:28
Пол: Мъж
Мнения: 41
С риск да прозвучи като заяждане, какъв беше смисъла да се занимаваш с поръчков маховик, вместо да олекотиш м20ков до 4,5-5кг, което с м20б25 притискател щеше да ти осигури и достатъчен съединител за мощност, каквато е възможно да се извади от атмосферно м42, без нищо рейсингово, къстъм, керамика и тн :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016 10:29 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
M10 написа:
С риск да прозвучи като заяждане, какъв беше смисъла да се занимаваш с поръчков маховик, вместо да олекотиш м20ков до 4,5-5кг, което с м20б25 притискател щеше да ти осигури и достатъчен съединител за мощност, каквато е възможно да се извади от атмосферно м42, без нищо рейсингово, къстъм, керамика и тн :dunno:


Защото не пасва ;)
Първоночално пробвахме с М30 маховик, който е 240 мм, а не 228 колкото е М20-ковия. Проблемът е, че идва твърде ниско и шлица не стига до кутията - остават към 3 см., които няма как да бъдат компенсирани. Няма как да се ползва маховик от М20/M30 за кутия от М54.

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade