Тук ще е интересно.
24 Дек 2015 15:43
От към технологична гледна точка добре само със тия 100 октана и нагоре е интересно по нашите ширини.Затова питах.
Все пак ежедневка се търси,а за такива не е гот като трябва да се търси определена бензиностанция да зареждаш от нея,а и постоянно да мислиш за добавки и количества.НО!Няма лошо.Просто за мен тая кола не ще да бъде ежедневка в истинският смисъл на думата,а времето ще покаже кой от двама ни е бил прав.Успех!
24 Дек 2015 20:55
Въпросът не е в сгъстяването (то е функция, която се надявам да е изчислена добре), а в параметрите на разпределителните валове.
Дадени са само градуси и ход. но има един куп други параметри, които влияят върху работата в ниски и средни обороти.
Отделно има зависимости относно размер на клапани, всмукателен колектор, дросел, изпускателен колектор, генерация.
Деца, това е цяла наука, в която ако сбъркаш с малко и един параметър, не можеш да изцедиш максимума на атмосферен мотор.
Дали ще става за ежедневка - зависи от настройките на задкормилното устройство.
03 Апр 2016 11:03
Леко развитие по темата. Движим се бавно, но славно
Тъй като си взех койловъри от Е46, дойде нуждата от неминуемия ъпгрейд към шенкели от Е46 + спирачни дискове от М3/330i с диаметър 325 mm:
А ето и дроселите - дело на фирмата Dbilas, които ми изпаднаха съвсем случайно. Тъй като са за М42 няма да се наложи преправяне.
Последна промяна
TheDevilTwin на 05 Сеп 2018 12:45, променена общо 1 път
29 Апр 2016 08:47
С какво са намазани разпр. валове и лагерите по време на сглобяването? Това розово-червеното нещо специално ли е?
29 Апр 2016 10:17
Мармот написа:С какво са намазани разпр. валове и лагерите по време на сглобяването? Това розово-червеното нещо специално ли е?
На първата снимка се вижда отляво лубриканта на Red Line - използва се за смазка при сглобяване, за да не се надраскат повърхностите и да се избегне износване преди моторът да е напълно затворен
08 Юни 2016 14:55
Малко по-хубав е от пле'eнския вариант
Готов ли го взе или е правен тук?